AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Del Skrevet 6. januar 2018 Legger det under fritid. Hvordan gir en positiv tilbakemelding på ting man har kjøpt? Ser at mange har gjort det, men finner ikke ut hvordan en da skal gjøre det. Noen som vet? Anonymkode: 9c8fd...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Del Skrevet 2. mars 2018 ^^ Anonymkode: d6864...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Del Skrevet 5. mars 2018 På 6.1.2018 den 20.02, AnonymBruker skrev: Legger det under fritid. Hvordan gir en positiv tilbakemelding på ting man har kjøpt? Ser at mange har gjort det, men finner ikke ut hvordan en da skal gjøre det. Noen som vet? Anonymkode: 9c8fd...c69 Den som opprettet annonsen må først gi en vurdering til kunden. Når annonsen merkes som solgt aå får man opp valg med om man vil gi vurdering til noen av dem som har sendt mail. (Har avtalen blitt gjort på telefon så kan det ikke gies vurdering. Når eier av annonsen har gitt vurdering får den andre parten mulighet til å gi vurdering tilbake. Anonymkode: 97921...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Del Skrevet 25. mars 2018 Og jeg skjønner ikke hvordan kan man se de tilbakemeldingene? For jeg ønsker å kjøpe fra en på finn som har tre av fem stjerner. Men får ikke se de tilbakemeldingene, aner ikke hvorfor bare tre stjerner. Anonymkode: e01cf...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Del Skrevet 25. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og jeg skjønner ikke hvordan kan man se de tilbakemeldingene? For jeg ønsker å kjøpe fra en på finn som har tre av fem stjerner. Men får ikke se de tilbakemeldingene, aner ikke hvorfor bare tre stjerner. Anonymkode: e01cf...93f Fordi når vi legger ut annonser så kan vi hake av for om vi vil vise andre annonser og bruker profilen. Når det er haket av for at det ikke skal vises, så får ingen se vurderingene under stjernene. Anonymkode: 97921...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå