Gå til innhold

"tapermann"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Instagram er jo for "attention whores" og "attention hogs". Dette er jo stedet man legger ut bilder om det ikke er nok at bare facebookvennene dine ser aktiviteten din på sosiale medier. 

Han er åpnebart desperat etter å få din oppmerksomhet. 

Anonymkode: 1b115...c4e

Dette hadde du nok ikke skrevet om jeg skrev "han ser aldri storyen min" eller noe. Da hadde svaret definitivt vært "han er tydeligvis ikke så intressert i å se hva du gjør". Men jeg tror ikke han bruker instagram så ofte. Derfor går han over  senere og liker alle bilder. Han tar bare kontakt på messenger.
Jeg har han andre (jeg liker) på instagram, whatsapp og messenger. Han har tatt kontakt alle steder, kommet an på situasjonen. Men det er så helvetes typisk at det er han som ikke passer inn i livet mitt. Mens han som "maser" egentlig gjør det. pga avstand og diverse andre ting!:( Og så blir folk merkelig nok så mye mer positiv til slike "man ikke er intressert i". Nå VET jeg ikke med hans situasjon, men et typisk kjennetegn er vel at siden han holder på slik og bare er irriterende, er det sikkert så og si ingen som vil ha han..

Anonymkode: b2dba...053

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I mine øyne er en "tapetmannn" en som er arbeidsledig, Og går på nav uten ambisjoner om verken utdanning eller arbeid, røyker fast og sender penis bilder til ungjenter.

Anonymkode: f9c56...d13

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

I mine øyne er en "tapetmannn" en som er arbeidsledig, Og går på nav uten ambisjoner om verken utdanning eller arbeid, røyker fast og sender penis bilder til ungjenter.

Anonymkode: f9c56...d13

Jeg trodde et øyeblikk der at du skulle skrive en som fiksa tapet på veggen til folk, eller en som gikk i ett med tapeten :fnise::P

Anonymkode: fcac7...1ef

AnonymBruker
Skrevet

Nå har han skrevet igjen. Han tar kontakt et annet sted om jeg overser kommentaren hans. Og så har han en irriterende "sleng"  han bruker i omtrent hver setning. Dette er verre npr man liker en annen i tillegg. Han andre passer ikke inn i livet mitt. Så driver han her og forstyrrer på en måte :P

Anonymkode: b2dba...053

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...