elinhk Skrevet 6. januar 2018 #1 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Heisann! Jeg har planer om å bestille koreansk hudpleie, men ønsker ikke å bestille fra utlandet med mindre jeg må. Har funnet en side som heter http://skinsecret.no og lurer da på om noen andre her har prøvd å bestille noe fra denne siden før? Hvor ellers kan jeg eventuelt bestille? Endret 6. januar 2018 av elinhk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimchi wasabi Skrevet 7. januar 2018 #2 Del Skrevet 7. januar 2018 Det er best å bestille Koreansk hudpleie fra selveste Sør-Korea, så jo det er faktisk lurt å bestille fra utlandet. Har aldri bestilt fra denne siden, men anbefaler testerkorea og roseroseshop. Det er frakt kostnad i tillegg, men siden de selger varene på lokalt pris så er det fortsatt verdt det. Yesstyle selger også både koreansk og japansk hudpleie, og de har gratis frakt hvis du handler over viss sum. Alle sidene er autentiske, har kjøpt derfra i 6-7 år nå uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. januar 2018 #3 Del Skrevet 7. januar 2018 Jeg har bestilt endel fra ebay.com. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 7. januar 2018 #4 Del Skrevet 7. januar 2018 Mykoreanmakeup.com er en norsk nettside, ikke det beste utvalget men ellers bra. Jeg har bestilt endel fra ebay, men alltid fra Korea! Anbefaler deg alltid å bestille fra Korea både med tanke på pris og om varen er ekte osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå