AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #41 Skrevet 16. mars 2018 På 6.1.2018 den 16.37, TinaEmilie98 skrev: Hva syns dere om jenter meg synlig snusleppe, og snusboksen synlig i baklomme på stramme bukser? Er det teit? Jeg skammer meg ikke over at jeg snuser, og har egentlig aldri tenkt på å skjule det! Men her om dagen fikk jeg kommentar fra en gutt om at jeg så så harry ut når jeg hadde snusleppe og gikk med snusboksen synlig i baklomma... Er ikke det ganske vanlig a? Synlig snusleppe og snusboks er en demonstrasjon i manglende innsyn i og ivaretakelse av egen helse. Hos meg hadde du ikke fått jobb. Anonymkode: 5c06b...c14 3
Djungelvrål Skrevet 16. mars 2018 #42 Skrevet 16. mars 2018 Ja det er harry, snuser litt og bruker G3 mint superslim, den er så liten at den syns ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #43 Skrevet 16. mars 2018 På 8.1.2018 den 9.27, TinaEmilie98 skrev: Hva er det så ille å ha snusboksen synlig i baklomma a? Haha, seriøst?? Det ser så himla teit ut. Bare harrytasser som går rundt slik. Og snusleppe er ulekkert, uansett om det er menn eller kvinner. Men den snusboksen i baklomma tar virkelig kaka. Har inntrykk av at de fleste som går rundt slik, tror det er tøft? Vel, det er ikke det. Det er bare blodharry og stygt. Anonymkode: 2743d...0a2 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #44 Skrevet 16. mars 2018 Den boksen som de her ytterst pene rumpene der over har i baklomma kunne like gjerne vært hockeypulver 😆 Anonymkode: aeb07...c42
Djungelvrål Skrevet 18. mars 2018 #46 Skrevet 18. mars 2018 Kvinner og menn for den saks skyld som har snusboks, røykpakka og badla synlig gir f i hovordan de ser ut og er lite opptatt av utseende og hva andre måtte mene om deres utseende, så de som måtte irritere seg kan fortsette med det. Det er til ingen nytte.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #47 Skrevet 18. mars 2018 Lite pent med snusleppe uansett kjønn. Snuser selv men har posen på siden. Aldri forstått hvorfor folk legger posesnus foran. Akkurat som da jeg røykte tar jeg hensyn. Skjuler ut og innleggelse av snusen. Anonymkode: e6c95...f0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå