Samboern Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Tenkte og overraske samboer i kveld når hun kommer hjem fra jobb. Har gjort klart til massasje og pyntet soverommet med masse levende lys. Starte kvelden med full kropps massasje. Med massasje olje med lukt og smak. Så jeg kan smake på hele kroppen hennes mens hun masseres Når massasjen er ferdig har jeg sexy undertøy (til henne) blindfold og håndjern klart, har også noen vibratorer liggende. Har tenkt ut å bruke isbiter, noe og kile med og kanskje lett spanking. Før jeg fester håndjernene fast til sengen og tar henne. Tenkte jeg ville dele dette her og se hva mener dere damer om dette? Noe dere hadde likt? Kanskje få noen tips til hva mer jeg kan gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 For bondage må du være HELT sikker på at dette er noe hun vil! Anonymkode: ebe8b...b8f 17
Hjärtat Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Jeg hadde hata isbiter i hvert fall. Håndjern og spanking er heller ikke min greie. Kroppsmassasje hørtes digg ut, da. Håper dere har pratet om bondage før, og at du vet hun vil. 3
Perle Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 (endret) Dustete å fremstille dette som noen «snill» overraskelse når greia er at du egentlig bare vil ha utløp for fetisjen din. Helt ok det, så lenge dama di tenner på det samme. Sånn eeegentligvtror jeg vel ikke det finnes noen dame, forutenom i denne fantasien. Endret 6. januar 2018 av Perle 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 Hadde ikke vært noe for meg, men lykke til.. Anonymkode: 35502...78a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #6 Skrevet 6. januar 2018 De viste 50 shades på nrk i jula. Kanskje noen har blitt inspirert. Jeg hadde ikke likt dette her. Massasje ok, men det deretter virker som han ga massasje for å få utløp for egen fantasi. Anonymkode: 2eae0...45f 6
Samboern Skrevet 6. januar 2018 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2018 Vi har vært sammen i 11år. Så dette er da en julegave. Som vi ikke har tatt i bruk før nå. Har prøvd både og binde hverandre og diverse før. Hun liker og bli litt dominert i senga. Så derfor ble det en julegave med blindfold,håndjern og massasje olje. Så tenkte jeg ut å lage en helaften ut av det.
Samboern Skrevet 6. januar 2018 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2018 Har ikke noen bondage fetisj eller noe noen av oss. Dette er kun for litt ekstra krydder i sexlivet. Virker som alle tok dette veldig negativt. Så derfor tenkte jeg og presisere det, og at det er mer eller mindre avtalt på forhånd oss i mellom. Overaskelsen er vel mest at det skjer i kveld da. Dette er ikkenoe jeg bare har tenkt ut liksom at jeg skal binde hennne fast og nærmest voldta henne. Burde kanskje nevnt dette i første innlegg ser jeg nå 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #9 Skrevet 6. januar 2018 Hvis jeg hadde fått litt god mat og beskjed om å ta en dusj etterpå, og etterpå dette, kunne det fort blitt en trivelig kveld. Anonymkode: 4cbe5...f65 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #10 Skrevet 6. januar 2018 Hvis dette er avtalt mellom dere og du vet hun vil skjønner jeg ikke behovet for å lage en tråd om det? Menn som må skryte av at de skal ha sex er svært lite sexy - hadde jeg vært dama di og oppdaget denne tråden hadde det ikke blitt noe på deg i kveld... Anonymkode: f083e...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #11 Skrevet 6. januar 2018 Massasje er en hyggelig overraskelse, men ikke for å ha sex som gevinst. Da er det bare utspekulert med mindre man har planlagt sammen at det skal være en intimmassasje. Jeg liker å bruke isbiter en gang i blandt, men det er også noe som vi spør hverandre om "skal jeg hente isbiter?" "skal vi prøve isbiter i kveld?/en gang?" og ikke noe jeg syns passer seg å overraske med med mindre dere har vært inne på temaet før og hun har sagt hun vil prøve det. Blindfold , håndjern og en seanse med vibratorer mens hun er fastbundet er også noe du må avklare om hun vil! Bruker dere vibratorer til vanlig? Har hun sagt at hun har lyst til å bindes og ha bind for øynene? Du kan ikke bare komme å si at "jepp, nå er dette neste på planen, så gi meg henda og la meg handcuffe dem". Det kan være hun slettes ikke vil det i det hele tatt, eller at hun ikke er i modus for det i dag. Det kan hende hun slett ikke er i modus for sex i det hele tatt i dag, og sånne seanser bør planlegges, ikke komme som en overraskelse, der hun faktisk ikke engang har lyst til å ha sex kanskje for alt du vet. Det er veldig koselig at du vil eksperimentere med dama di i senga og gi hun en hyggelig og deilig overraskelse, men som sagt, med mindre dette er ting dere har snakket om, og ting som er planlagt, så kan det være at det kun er du som syntes det er hyggelig, og ikke henne. før en sånn type kveld så er det viktig å snakke om de tingene du vil teste å gjøre, og at man sier at "skal vi ha en helaften i senga neste lørdag? har så lyst til å gi deg en intimmassasje, bruke dildo og kanskje håndjern og andre ting på deg, hva tenker du om det? " og ikke overrumpler henne med ting som dere aldri har snakket om mens hun ligger bundet fast og ikke kan se noe og dermed er maktesløs. Kan i værstefall være traumatisk. Anonymkode: aac83...f23 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #12 Skrevet 6. januar 2018 18 minutter siden, Samboern skrev: Vi har vært sammen i 11år. Så dette er da en julegave. Som vi ikke har tatt i bruk før nå. Har prøvd både og binde hverandre og diverse før. Hun liker og bli litt dominert i senga. Så derfor ble det en julegave med blindfold,håndjern og massasje olje. Så tenkte jeg ut å lage en helaften ut av det. Skjønner, så ikke denne kommentaren før jeg skrev innlegget mitt over her Men da foreslår jeg strategien under : 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg hadde fått litt god mat og beskjed om å ta en dusj etterpå, og etterpå dette, kunne det fort blitt en trivelig kveld. Anonymkode: 4cbe5...f65 For det er viktig at du vet at hun er i modus for det, og vet litt hva som kommer, og ikke som sagt bare overrumpler henne. Det er også en del av foreplayet og tenningen og fortelle henne hva hun kan vente seg og gi hun litt tid på å gjøre seg klar Kos dere! (For personlig preferanse hadde dette vært en perfekt kveld, men ikke alle liker det, og derfor er det viktig å kartlegge sånt først, men det kom jo frem nå i senere kommentar at dere hadde gjort og snakket om før) Anonymkode: aac83...f23 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #14 Skrevet 6. januar 2018 Jeg som kvinne hadde elsket det! Anonymkode: 02ce9...647 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #15 Skrevet 6. januar 2018 Skal hun ha på seg undertøyet etter massasjen tenkte du? For tenker det er litt ekkelt og klissete å ta på seg igjen hvis hun har blitt massert inn i olje? ellers, hvis hun liker det, kjør på ^^ Anonymkode: f52c2...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #16 Skrevet 6. januar 2018 1 time siden, Samboern skrev: Vi har vært sammen i 11år. Så dette er da en julegave. Som vi ikke har tatt i bruk før nå. Har prøvd både og binde hverandre og diverse før. Hun liker og bli litt dominert i senga. Så derfor ble det en julegave med blindfold,håndjern og massasje olje. Så tenkte jeg ut å lage en helaften ut av det. Jeg håper hun fikk mer enn dette i julegave... 😳 Anonymkode: ff936...019 4
Gjest supernova_87 Skrevet 6. januar 2018 #17 Skrevet 6. januar 2018 Jeg hadde likt og ikke likt dette. For hvem er det vel egentlig som liker de isbitene? Men er vel en del av den dominansgreia? Godt tips det med noe mat først. Så man kan nyte skikkelig etterpå og ikke får lavt blodsukker. Og samme med det å bli massert inn i oljer for så å ta på undertøy. Hva med å la henne ha på seg undertøyet mens dere spiser (hvis det er varmt i leiligheten)? Synes det virker litt pirrende å ha på seg sexy undertøy mens man liksom gjør mer dagligdagse greier. Kos dere!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #18 Skrevet 6. januar 2018 3 minutter siden, Rainstorm skrev: Jeg hadde likt og ikke likt dette. For hvem er det vel egentlig som liker de isbitene? Men er vel en del av den dominansgreia? Personlig liker jeg isbiter ganske godt, og det har ikke noe med dominanse å gjøre, men forskjellig type sensasjon/stimuli. Foreksempel er det en anderledes følelse å bli strøket med fjær som å bli strøket med hender, og alt endrer etter hvordan "materiale" man bruker. Det jeg liker med isbiter er at man føler det så innmari godt på huden, pga kulden , og da kjenner man jo berøringen enda mer, som blir veldig stimulerende. Man holder ikke isbiten der sånn at det blir vondt, men bare gjør at kroppen kjenner en temperatur forskjell. Første gang jeg fikk erfare hvor mye denne temperaturforskjellen gjorde var når kjæresten min slikka brystvorten skikkelig våt med mye spytt, og deretter blåste på den. Pga spyttet da som var varm/hudtemperatur så ble den kalde vinden ekstra merkbar og det var kjempe deilig siden jeg kjente det så mye bedre enn noe med hudtemperatur berøring Etter det begynte vi å bruke isbiter også Anonymkode: aac83...f23 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #19 Skrevet 6. januar 2018 1 hour ago, Samboern said: Vi har vært sammen i 11år. Så dette er da en julegave. Som vi ikke har tatt i bruk før nå. Har prøvd både og binde hverandre og diverse før. Hun liker og bli litt dominert i senga. Så derfor ble det en julegave med blindfold,håndjern og massasje olje. Så tenkte jeg ut å lage en helaften ut av det. En julegave til hvem? Anonymkode: ebe8b...b8f 2
Mons Skrevet 6. januar 2018 #20 Skrevet 6. januar 2018 37 minutter siden, Rainstorm skrev: Jeg hadde likt og ikke likt dette. For hvem er det vel egentlig som liker de isbitene? Men er vel en del av den dominansgreia? Godt tips det med noe mat først. Så man kan nyte skikkelig etterpå og ikke får lavt blodsukker. Og samme med det å bli massert inn i oljer for så å ta på undertøy. Hva med å la henne ha på seg undertøyet mens dere spiser (hvis det er varmt i leiligheten)? Synes det virker litt pirrende å ha på seg sexy undertøy mens man liksom gjør mer dagligdagse greier. Kos dere! Helt enig! Mat må man ha. Dominans og massasje er krevende øvelser. Kjedelig å gå tom for karbo. dessuten: En dame i raffinert undertøy er den ultimate smaksforsterker. Selv en boks Joika-kaker kan da fremstå som rene gourmet måltidet. En seriøs tøs vil da oppleve det samme. Kun av mannes blikk 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå