Proxy92 Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Noen som har oppskrift til egons franske dressing 😃?Â
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Det er vel bare å søke rundt og prøve. F.eks: https://www.aperitif.no/oppskrifter/oppskrift/ekte-fransk-dressing/60733 Jeg tviler på at noen har den eksakte oppskriften som Egon bruker. Dressingen kommer sikkert ferdig på flaske. Egon lager minimalt på huset, det meste kommer ferdig slik at det bare skal tilberedes etter anvisning. Egon er egentlig bare en litt fancy versjon av fjordlandmat. Anonymkode: 1c5e7...3be
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel bare å søke rundt og prøve. F.eks: https://www.aperitif.no/oppskrifter/oppskrift/ekte-fransk-dressing/60733 Jeg tviler på at noen har den eksakte oppskriften som Egon bruker. Dressingen kommer sikkert ferdig på flaske. Egon lager minimalt på huset, det meste kommer ferdig slik at det bare skal tilberedes etter anvisning. Egon er egentlig bare en litt fancy versjon av fjordlandmat. Anonymkode: 1c5e7...3be Nope, dressinger blir laget på resturanten. Veninna mi var kokk der før, - er som på de fleste resturanter. Anonymkode: 3639e...42e
Proxy92 Skrevet 6. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2018 Jeg har allerede googlet, og prøvd flere ulike oppskrifter, derfor lurer jeg pÃ¥ om noen vet oppskriften.Â
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 Kjedenes egne oppskrifter pleier å være hemmelige, så du må finne noen som er villig til å bryte taushetspliken for å få dem. Når det er sagt, de har lite unikt i forhold til standardoppskrifter, så bare prøv variasjoner over oppskrifter på fransk dressing, til du finner noe du liker. Anonymkode: 9bcda...126
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå