Gå til innhold

Angående drag queens


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Hvorfor har de så sykt mye sminke at det blir altfor mye? Er ikke poenget og se ut som det motsatte kjønn? Jeg så noen bilder av en av dem, med sykt mye sminke og et med moderat, det med moderat sminke var veldig mye finere enn det med mye sminke. 

Endret av Evilposelos
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt mye sminke, men det med mindre var finere.

screen_shot_2017-04-24_at_7.01.40_am.png

4HEaVCJ.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lava Anne said:

Vet ikke, men det er jo et show når de er på scenen. Lenge leve DIVINE: 

 

Nice!

Anonymkode: bfb46...2c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de prøver ikke å se ut som kvinner (selv om noen av dem gjør det), men å være underholdere. Bianca Del Rio, som du har lagt ut bilder av, sier ofte at hun ikke sminker seg som en kvinne, men som en klovn. Den overdrevne sminken passer den overdrevne scenepersonligheten. :) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå til dags ser man jo en del instagramere og blogger av det kvinnelige kjønn som faktisk sminker seg slik.

Anonymkode: 7912e...e1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Evilposelos skrev:

Hvorfor har de så sykt mye sminke at det ser helt jævlig ut? Er ikke poenget og se ut som det motsatte kjønn? Jeg så noen bilder av en av dem, med sykt mye sminke og et med moderat, det med moderat sminke var veldig mye finere enn det med mye sminke. 

Hvorfor bryr du deg om det, la nå folk få gjør som dem vil.Mye sminke lite sminke trange klær vide klær, spiller det noen rolle.

Så lenge man føler seg vell er det jo det som er viktigst.

Det som er stygt for deg kan være pent for en annen, syns det er så godt at vi er forskjellige, det er det som gjør verden en fin og int plass å være.

Tips:  Åpent sinn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, barbent skrev:

Hvorfor bryr du deg om det, la nå folk få gjør som dem vil.Mye sminke lite sminke trange klær vide klær, spiller det noen rolle.

Så lenge man føler seg vell er det jo det som er viktigst.

Det som er stygt for deg kan være pent for en annen, syns det er så godt at vi er forskjellige, det er det som gjør verden en fin og int plass å være.

Tips:  Åpent sinn

Akkurat samme grunn som hvorfor du lurer på ting her i livet, tenker jeg.  Jeg fikk jo svar, jeg har ikke så mye greie på det. Jeg var innom en side som fikk meg til å lure. Hvis man ikke spør eller leter, får man aldri svar :)  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Evilposelos skrev:

Akkurat samme grunn som hvorfor du lurer på ting her i livet, tenker jeg.  Jeg fikk jo svar, jeg har ikke så mye greie på det. Jeg var innom en side som fikk meg til å lure. Hvis man ikke spør eller leter, får man aldri svar :)  

lov å være nysgjerrig, men du må vell kunne spørre uten å si at en gruppe mennesker ser for jævli ut.

ordtaket ditt sier det meste,what is normal for the spider is chaos for the fly.

Syns bare det var litt ufølsomt å beskrive noen slikt, men det er nå bare meg da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du blander dragqueens og transkjønnede. MtF Transer er født i feil kropp, og vil se ut som og være "vanlige" kvinner. Drag queens sminker og kler seg overdrevent kvinnelig, for å lage show og ha det gøy, men identifiserer seg ellers som menn.

Det er iallefall sånn jeg har forstått det, da.

Endret av Nicathv
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Nicathv skrev:

Jeg tror du blander dragqueens og transkjønnede. MtF Transer er født i feil kropp, og vil se ut som og være "vanlige" kvinner. Drag queens sminker og kler seg overdrevent kvinnelig, for å lage show og ha det gøy, men identifiserer seg ellers som menn.

Det er iallefall sånn jeg har forstått det, da.

Stort sett riktig, men det finnes både transseksuelle drag queens, som altså opptrer i drag på scenen, men ellers lever som (og er) vanlige kvinner, og drag queens (såkalte faux queens eller bio queens) som både er født som og lever som kvinner, men også opptrer i drag på scenen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Evilposelos skrev:

Fortsatt mye sminke, men det med mindre var finere.

screen_shot_2017-04-24_at_7.01.40_am.png

4HEaVCJ.jpg

Enig! Det øverste bildet ser jo helt sykt ut. Alien/plastfigur..... LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Nicathv skrev:

Jeg tror du blander dragqueens og transkjønnede. MtF Transer er født i feil kropp, og vil se ut som og være "vanlige" kvinner. Drag queens sminker og kler seg overdrevent kvinnelig, for å lage show og ha det gøy, men identifiserer seg ellers som menn.

Det er iallefall sånn jeg har forstått det, da.

Jeg tror det er veldig mange ulike "klasser" ute og går her. Akkurat det med Drag Queens er jo en ting, de underholder og overdriver nok kvinnerollen med hensikt. Men når det kommer til menn som liker dameklær (og evt. sminke) generelt så varierer det veldig mye hva som er grunnen liksom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en egen stil. Kjedelig hvis de skulle sett ut som alle andre.

Anonymkode: 2abd1...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drag kings/queens, er folk som lager show hvor de er det andre kjønn. Men personen som lager showet kan være homo, hetero, trans, mtf, ftm, etc osv

Anonymkode: bb62a...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som mange andre skriver så sminker de seg ikke for å ligne på kvinner, men for å lage show. Noe annet å tenke på er at jo at de fleste menn ikke ser ut som kvinner, så får å skulle være "kvinne" overdriver de og går til det ekstreme. Veldig store former, ovedreven feminine bevegelser, overdreven sminke osv. 

Det som er litt morsomt er jo at mange jenter hermer etter måten drag queens sminker seg på :fnise: Ikke like ekstremt så klart, men 5 lag med sminke på huden, masse masse øyenskygge, dramatiske store vipper, overfylte og overtegnende lepper osv. 

Anonymkode: b3006...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...