Gå til innhold

En vennine koblet oss sammen.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så en vennine av meg satt meg opp med hennes vennine, fordi jeg er på utikk etter kjæreste hun og. Så hun tekstet meg først og vi tekstet litt frem og tilbake idag, burde jeg be henne ut med engang eller vente?

Anonymkode: 471c1...57d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dere har tekstet sammen, og dere har hatt en hyggelig tone, kan du vel og tekste og foreslå en date.. Foreslå et sted dere kan treffes og for å snakke og bli litt kjent.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Like greit å møtes med en gang for å se om dere faktisk liker hverandre eller ikke. Ikke noe vits å tekste å gjøre seg opp et inntrykk som kanskje ikke stemmer, og dermed øke sjansen for at en eller begge blir såra eller skuffa.

Anonymkode: b8404...1c2

AnonymBruker
Skrevet

Hun sier Ja at vi kan ordne det en dag?!

Lvinmfolk azz hba betyyyr det?3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun sier Ja at vi kan ordne det en dag?!

Lvinmfolk azz hba betyyyr det?3

Da spør du hvilken dag som passer.

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at det er hun med på, fordi hun er nysgjerrig på deg, men at hun pr nå ikke vet hvilken dag hun er gira fordi siden hun ikke kjenner deg er du ikke første pri.

Det beste du kan gjøre nå er å bare si at det er koselig og at du ser frem til det, vente noen dager med å skrive igjen, skrive litt igjen om alt og ingenting, vente et par dager, eller om den samtalen går veldig bra spørre den dagen, om "skal vi møtes *dag om 2-3 dager* eller? :) " og hvis hun sier hun ikke kan så spør du "åja, når kan du?" (ikke overdreven smiletegn bruk her, kun den ene i spørsmålet, og etter hun har svart ja)
Spør du om dag med en gang nå så kan det virke litt for gira, og da får hun press på seg og føler du legger mer i dette enn henne, og da kan hun trekke seg vekk og miste lysten på å møte deg.

AnonymBruker
Skrevet

Skrev hun spørsmålstegn etter "ja vi kan orde det en dag?" ? eller var det ditt spørsmålstegn fordi du lurte på hva hun mente?
Skrev hun spørsmålstegn så venter hun på at du skal foreslå dag og aktivitet :) Da kan du svare f eks. "Kult, hva med å gå en liten tur eller ta en sandwich eller noe på *dag*" eller om dere er veldig unge og fester mye kan du jo spørre om hun skal ut i helgen og om dere skal møtes der, men det er mye mer useriøst å møtes fulle, men kanskje lettere for noen første gangen.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Be om snapchatt nå?

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør du som du vil med. Jeg syns snapchat er useriøst, men er nok eldre enn deg, og har skjønt at det er vanlig å flørte på.
Men for at du hun ikke skal bli lei av deg før hun kjenner deg så ville jeg ikke spurt. Ikke mer enn noen uker siden jeg fikk en fersk flørt på snapchat, og det gikk en uke med gode inntrykk som gjorde at jeg trodde jeg likte han litt, og derfra dalte det ned fordi han ble masete og sendte ting mange ganger om dagen, ting som det ikke var noe å svare noe på og som han ble fornærma for at jeg ikke svarte på, så jeg gikk fra å ville møte han til å miste fullstendig interessen og slette han. Du kan jo adde hun for å utveksle noen selfier og komplimenter, men ikke overdriv og send ting hver dag og kommenter alt hun poster :)

AnonymBruker
Skrevet

TS:

Tingen er jo at hun sa at det passer Onsdag neste uke etter jobben. Så jeg sa kult og ser frem til å møte deg, så jeg venter og har ikke tekstet med henne i to dager nå, for å ikke virke for gira. Jeg har også hatt mye å gjøre. Så jeg vet ikke om jeg burde tekste henne mer eller vente frem til vi møtes?  Evt tekstet, men spørre om hva?

AnonymBruker
Skrevet

Mente hun nå på onsdag da, siden hun sa det på lørdag? da kan du tekste hun i morgen å spørre "hei alt bra? fortsatt opp for å møtes i morgen? :) hva med xxxx sted eller aktivitet xxx i 17 tiden ?"
Hvis hun mente onsdag neste uke så kan du uansett sende hun en melding på f eks torsdag bare for å opprettholde noe kontakt en gang eller to før den tid dere møtes neste uke, å spørre hun om hun har det bra og småprate litt.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mente hun nå på onsdag da, siden hun sa det på lørdag? da kan du tekste hun i morgen å spørre "hei alt bra? fortsatt opp for å møtes i morgen? :) hva med xxxx sted eller aktivitet xxx i 17 tiden ?"
Hvis hun mente onsdag neste uke så kan du uansett sende hun en melding på f eks torsdag bare for å opprettholde noe kontakt en gang eller to før den tid dere møtes neste uke, å spørre hun om hun har det bra og småprate litt.

Onsdag neste uke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å forstå hva du her forsøker å meddele, hvilket jeg antar hun også gjør, så jeg anbefaler deg å heller ringe henne  fremfor å sende uforståelige SMS-er frem og tilbake. 

Anonymkode: 1564a...403

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Onsdag neste uke.

Ok, da ville jeg sendt en melding i morgen eller torsdag, og på lørdag eller søndag, bare for å opprettholde litt kontakt å spørre hvordan det går (eller om dere snapper, send hun en fin selfie og skriv "ha fin dag cutie!" eller noe i den duren), men ikke hver dag, viktig å bevare mystikken og spenningen litt også! :)
Lykke til på onsdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...