Gå til innhold

Smitte barn med klamydia

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Er i en utrolig kjip situasjon. Mannen min og jeg har begge fått klamydia. Årsaken til det, er noe vi selv må rydde opp i og ikke noe vi trenger å gå inn på her. Men det jeg er så redd for er følgende. Vi har en sønn på tre år som av og til kommer over i vår seng. Han sover ofte bare i bleia. Er det noen sjans for at han kan ha blitt smittet dersom han kommer over i vår seng i løpet av natten og vi har hatt sex i den samme sengen tidligere på kvelden? Jeg søker og søker på internett, men det eneste jeg finner om barn er smitte gjennom fødsel. 

Anonymkode: 28db9...605

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neida. Akkurat som at man ikke kan bli smittet ved å sitte på samme toalettsete som noen med klamydia. I så fall måtte ungen ligge å sutte på lakenet der dere evt har griset, noe jeg tviler på at han gjør? Å enda da er det høst usannsynlig at klamydia bakteriene har overlevd tiden utenfor kroppen.

Anonymkode: 810fe...dc8

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Er i en utrolig kjip situasjon. Mannen min og jeg har begge fått klamydia. Årsaken til det, er noe vi selv må rydde opp i og ikke noe vi trenger å gå inn på her. Men det jeg er så redd for er følgende. Vi har en sønn på tre år som av og til kommer over i vår seng. Han sover ofte bare i bleia. Er det noen sjans for at han kan ha blitt smittet dersom han kommer over i vår seng i løpet av natten og vi har hatt sex i den samme sengen tidligere på kvelden? Jeg søker og søker på internett, men det eneste jeg finner om barn er smitte gjennom fødsel. 

Anonymkode: 28db9...605

Clamydia og andre kjønnsykdommer smitter i all hobedsak ved seksuell kontakt. Har dere sex med barnet? Jeg antar nei etter det du skriver og da er smitterisikoen nærmest null. Men Clamydia er mulig å få i munnen så hva han kan ha puttet i munnen mens han har lagt i senga er jo og et spørsmål som gjør at den muligheten ikke kan utelukkes selv om den også der er minimal, nærmest null. 

Anonymkode: 54dc1...f0c

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du puler din egen sønn (og så syke foreldre finnes jo) så få han ikke clamydia av å sove i samme seng som dere. 

Anonymkode: 09272...cef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...