Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet

Erik og Ingrid bekreftet nettopp på God kveld Norge at de offisielt er kjærester. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så koselig.

8 minutter siden, missmcbeal skrev:

Erik og Ingrid bekreftet nettopp på God kveld Norge at de offisielt er kjærester. 

Anonymkode: fde5c...c3b

Skrevet

....hva skal man si..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sitronmelis skrev:

....hva skal man si..

Uff...........

Anonymkode: 9ce10...e5a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ali er ikke fra Mo i Rana. Han er fra Hemnes, ei lita bygd uttafor Mo i Rana hvor 90% av befolkninga er navere.  Ellers er jeg helt enig, han kan absolutt ikke rappe, sykt kleint. 

Anonymkode: 2b8e0...55c

Jeg er faktisk fra Mo i Rana og det er ikke 90 % navere på hemnesberget! Og jeg kjenner faren til kompisen til han som rapper i paradiset ! Snakk om å komme med feil info!

Anonymkode: 2b01c...f71

• Liker 11
Skrevet

Skjønner hun valgte Anders. Mathias sa jo til henne at hun kom til å svekke alliansen hvis hun valgte Ali. Så hun følte seg nok litt presset til å velge Anders. Om det var smart vil tiden vise.

Jeg tror det kunne ha funket mellom Erik og Newa, hadde hun ikke vært så jævlig needy og sjalu. Ingen gutter liker det. Tror han likte henne litt. Men han sa at det føltes ut som de hadde vært sammen i 3 år og hun at den sjalue dama som nektet han å dra på byen. Slitsomt

Men hyggelig at Erik og Ingrid er i forhold 😊

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sitronmelis skrev:

....hva skal man si..

Hvem er dette? Herrejesus, for en dårlig sang? 😨😨

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå ser jeg det er Sophie fra forrige sesong. Trodde hun først rappet på svensk! 🤣 Så bare litt av den først, men måtte høre på sengen en gang til 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, missmcbeal skrev:

Håper Newa har lagt dette bak seg nå. 

Anonymkode: 9b043...9fb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er dette? Herrejesus, for en dårlig sang? 😨😨

Hun var med i fjorårets paradise hotel. Var en av legendene som kjempet om å komme inn igjen i årets sesong.

Skrevet
2 timer siden, Sitronmelis skrev:

....hva skal man si..

Hvorfor gidder noen å bruke tid og penger på dette her?! Det var mildt sagt grusomt :haar:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Sitronmelis skrev:

....hva skal man si..

Dette var ... ikke bra .. Det var ikke skrekkelig elendig, men det var ikke bra.

Jeg forstår jo at hun har lyst å bli stjerne og at hun har en subjektiv holdning til eget talent. Det som forundrer mer er at noen andre skal ha satset penger på henne. Det ser jo ut som det er lagt ned litt produksjonsressurser i videoen, så hun har tydeligvis litt backing. 

Anonymkode: 87d18...8df

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 4/29/2018 at 12:42 PM, AnonymBruker said:

Uff...........

Anonymkode: 9ce10...e5a

Jeg liker litt det nye imaget til Soph. I sin sesong på PH virket hun så desp, usikker og selvgod. Nå har hun kommet litt mer ned på jorda og er mer en dame med bein i nesa som ikke er for kjepphøy. I like it! Likte ikke sangen spesielt godt, men likte følelsen jeg fikk av «I’m a badass bitch». 

Anonymkode: 606dd...434

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker litt det nye imaget til Soph. I sin sesong på PH virket hun så desp, usikker og selvgod. Nå har hun kommet litt mer ned på jorda og er mer en dame med bein i nesa som ikke er for kjepphøy. I like it! Likte ikke sangen spesielt godt, men likte følelsen jeg fikk av «I’m a badass bitch». 

Anonymkode: 606dd...434

Synes fortsatt hun er desperat og prøver hardt å fremstå som en tøff bitch. "Jeg driter i hva alle andre mener, snip" Synes den tøffe og harde rappinga blir litt krampeaktig

Anonymkode: c5a01...ccf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 29.4.2018 den 12.36, Sitronmelis skrev:

....hva skal man si..

Hvertfall 100 ganger bedre enn rappinga til Ali :fnise:

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sammenliknet med andre ex-PH-deltakere sine utgivelser var det jo ikke forferdelig, men ikke helt min greie. Føler de kunne brukt litt mer tid på tekst og rappingen, det ble litt masete? Ikke helt en sjanger jeg liker og vanligvis hører på da så jeg vet ikke hva som er vanlig der men følte det kunne vært litt mer polert på så det ble litt bedre "flow" liksom.

Anonymkode: b17e4...e6e

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke denne sesongen er SÅ himla bra og gøy. Synes den er bedre enn de siste som har vært, men den har faktisk blitt litt kjedelige etter Isabel røyk ut. Ja, jeg vill hun skulle ryke, men hun bidro med litt drama og var hvert fall ikke på badeferie som mange andre er. Tror det kan bli litt kjedelig nå som Julie røyk ut. Men vi får se. Ingrid er veldig kjedelig og synes hun ikke bidrar med så mye.

Mathias er i alle fall ikke like ekkel som han var i sin sesong. Da han gikk han rundt å rapte, prompa, klødde seg på ballene og snakket om bæsj. Usj. 

• Liker 3
Skrevet

Noen som vet hva sangen som spilles på slutten heter? Den som går når Erik og Ingrid ligger i sengen og Erik slukker lyset. Går noe som dette: we love ,we hate, we bend, we break, you make me feel emotion.... finner ikkee!! :(

AnonymBruker
Skrevet

Så kjedelig denne sesongen er blitt! Kommer jo bare inn folk vi skjønner kommer til å ryke fort/bare er der fordi de er svake og enkle å få ut senere..

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vi vet at Ingrid og Erik er sammen nå, så sykt irriterende å spoile det! Om det er drama mellom de inne på hotellet, vet vi jo at det ordner seg. Får litt flashback til macgyver...

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...