AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1921 Skrevet 27. april 2018 Syns det blir feil å si Ali vinglet mellom alliansene når han kun var der 3 dager. Man trenger jo faktisk litt tid til å finne ut hvem man liker, føler er de beste å spille med osv. Anonymkode: e6da0...71d 11
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1922 Skrevet 27. april 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det blir feil å si Ali vinglet mellom alliansene når han kun var der 3 dager. Man trenger jo faktisk litt tid til å finne ut hvem man liker, føler er de beste å spille med osv. Anonymkode: e6da0...71d Dessuten vingler jo de andre like ille mellom alliansene så er ikke bare han. Kaos Anonymkode: 1a5ed...d92 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1923 Skrevet 27. april 2018 Ali er vel den eneste av de nye som har kommet inn som har røket første uka? Betyr det at de vet han ikke ville tatt noe stort taktisk valg om han hadde fått en fredning eller annen fordel- kan det hende at de vurderer ut fra det? Anonymkode: b9ef8...150 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1924 Skrevet 27. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ali er vel den eneste av de nye som har kommet inn som har røket første uka? Betyr det at de vet han ikke ville tatt noe stort taktisk valg om han hadde fått en fredning eller annen fordel- kan det hende at de vurderer ut fra det? Anonymkode: b9ef8...150 Han hadde jo sjansen til å bli valgt som topdog, da hadde han jo hatt litt makt hvis han hadde vunnet. Så han fikk jo en mulighet der inne. Anonymkode: 1a5ed...d92
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1925 Skrevet 28. april 2018 Rap battle etter at en rapper kom inn... tanken vår nok at han skulle få makt ved å vinne battlen. Men produksjonen må da skjønne at alle stemmer taktisk. Anonymkode: e6da0...71d 7
The Kitten Skrevet 28. april 2018 #1926 Skrevet 28. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rap battle etter at en rapper kom inn... tanken vår nok at han skulle få makt ved å vinne battlen. Men produksjonen må da skjønne at alle stemmer taktisk. Anonymkode: e6da0...71d Underholdning vet du... Når de er i snakkeboksen? Har de da rettningslinjer for hva de kan snakke om? For flere snakker jo om planene sine for spilet. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1927 Skrevet 28. april 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rap battle etter at en rapper kom inn... tanken vår nok at han skulle få makt ved å vinne battlen. Men produksjonen må da skjønne at alle stemmer taktisk. Anonymkode: e6da0...71d "En rapper", er det virkelig så lav terskel for å kalle seg "rapper" i dag? Javel, da er jeg skihopper og dronning liksom fordi jeg står på ski en gang i året og har lyst til å være dronning. Han er IKKE "en rapper", han prøver nok å rappe på fylla når de kjeder seg i Mo i Rana som tidsfordriv men han kan jo ikke rappe engang, bare monotont snakke merkelige rim, og han hadde aldri blitt anerkjent eller tilbudt noen beats engang av de som faktisk driver med rap. Anonymkode: ab37f...bb0 10
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1928 Skrevet 28. april 2018 På 26.4.2018 den 23.14, AnonymBruker skrev: ikke det samme uten julie, nei hun var ikke den smarteste, men herregud hun var jo absolutt den tøffeste der inne som tok de tøffeste valgene. INGEN andre hadde turt å sende ut hverken Isabel, AM eller han ekle Mathias som tror han er kongen over hele paradise. Nei heia Erik og den alilansen. De andre er alt for høye på seg selv. Anonymkode: c5b34...251 Jo, det var jo ikke hennes plan engang, hun bare gjorde som Erik og de andre sa. Anonymkode: daded...240 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1929 Skrevet 28. april 2018 3 timer siden, The Kitten skrev: Underholdning vet du... Når de er i snakkeboksen? Har de da rettningslinjer for hva de kan snakke om? For flere snakker jo om planene sine for spilet. Ja, det sitter noen bak kamera og snakker med de, og stiller spm. Det skjønner du veldig godt hvis du er oppmerksom på det, litt gøy! Anonymkode: 1a5ed...d92 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1930 Skrevet 28. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: "En rapper", er det virkelig så lav terskel for å kalle seg "rapper" i dag? Javel, da er jeg skihopper og dronning liksom fordi jeg står på ski en gang i året og har lyst til å være dronning. Han er IKKE "en rapper", han prøver nok å rappe på fylla når de kjeder seg i Mo i Rana som tidsfordriv men han kan jo ikke rappe engang, bare monotont snakke merkelige rim, og han hadde aldri blitt anerkjent eller tilbudt noen beats engang av de som faktisk driver med rap. Anonymkode: ab37f...bb0 Oi det var en svært lite konstruktiv setning! Hadde kanskje holdt med "etter min mening kunne han ikke rappe"?? Anonymkode: 1a5ed...d92 1
Aurora** Skrevet 28. april 2018 #1931 Skrevet 28. april 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han hadde jo sjansen til å bli valgt som topdog, da hadde han jo hatt litt makt hvis han hadde vunnet. Så han fikk jo en mulighet der inne. Anonymkode: 1a5ed...d92 Hvorfor skulle de stemme på Han? Alle stemmer jo taktisk. Ikke hvem som faktisk gjør det best i slike konkurranser 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1932 Skrevet 28. april 2018 1 time siden, Aurora** skrev: Hvorfor skulle de stemme på Han? Alle stemmer jo taktisk. Ikke hvem som faktisk gjør det best i slike konkurranser Jeg sa han fikk en mulighet.? Og han fikk stemmer han også, så skjønner ikke poenget ditt? Anonymkode: 1a5ed...d92 1
Aurora** Skrevet 28. april 2018 #1933 Skrevet 28. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa han fikk en mulighet.? Og han fikk stemmer han også, så skjønner ikke poenget ditt? Anonymkode: 1a5ed...d92 Mente at han neppe hadde vunnet uansett hvor god han hadde vært. Folk tenker så klart taktisk og at topdogen får makt. Ikke alle som vil de nye får så mye makt. Synes han burde få en låsning eller fredning, ellers ryker ofte de nye. 5
The Kitten Skrevet 28. april 2018 #1934 Skrevet 28. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det sitter noen bak kamera og snakker med de, og stiller spm. Det skjønner du veldig godt hvis du er oppmerksom på det, litt gøy! Anonymkode: 1a5ed...d92 Jo, det skjønnet jeg jo. Men må de snakke taktikk f.eks?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1935 Skrevet 28. april 2018 2 timer siden, The Kitten skrev: Jo, det skjønnet jeg jo. Men må de snakke taktikk f.eks? De snakker jo alltid om det som er relevant. Så de stiller jo spm til det. Noen ganger er det taktikk, andre ganger er det "hva har du gjort idag" eller "hva syns du om den saken" osv. Anonymkode: 1a5ed...d92 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1936 Skrevet 28. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi det var en svært lite konstruktiv setning! Hadde kanskje holdt med "etter min mening kunne han ikke rappe"?? Anonymkode: 1a5ed...d92 Ikke bare etter min mening. Alle som kan noe om rap så at han der IKKE kunne rappe Anonymkode: ab37f...bb0 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1937 Skrevet 28. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare etter min mening. Alle som kan noe om rap så at han der IKKE kunne rappe Anonymkode: ab37f...bb0 Joda, men du gikk litt vel hardt ut... Anonymkode: 1a5ed...d92
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1938 Skrevet 28. april 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: "En rapper", er det virkelig så lav terskel for å kalle seg "rapper" i dag? Javel, da er jeg skihopper og dronning liksom fordi jeg står på ski en gang i året og har lyst til å være dronning. Han er IKKE "en rapper", han prøver nok å rappe på fylla når de kjeder seg i Mo i Rana som tidsfordriv men han kan jo ikke rappe engang, bare monotont snakke merkelige rim, og han hadde aldri blitt anerkjent eller tilbudt noen beats engang av de som faktisk driver med rap. Anonymkode: ab37f...bb0 Ali er ikke fra Mo i Rana. Han er fra Hemnes, ei lita bygd uttafor Mo i Rana hvor 90% av befolkninga er navere. Ellers er jeg helt enig, han kan absolutt ikke rappe, sykt kleint. Anonymkode: 2b8e0...55c
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1939 Skrevet 28. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ali er ikke fra Mo i Rana. Han er fra Hemnes, ei lita bygd uttafor Mo i Rana hvor 90% av befolkninga er navere. Ellers er jeg helt enig, han kan absolutt ikke rappe, sykt kleint. Anonymkode: 2b8e0...55c Hvordan vet du at 90% av befolkningen er navere? Er du derfra selv? Anonymkode: 203af...6e2 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #1940 Skrevet 28. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ali er ikke fra Mo i Rana. Han er fra Hemnes, ei lita bygd uttafor Mo i Rana hvor 90% av befolkninga er navere. Ellers er jeg helt enig, han kan absolutt ikke rappe, sykt kleint. Anonymkode: 2b8e0...55c Litt av en avsporing. Så stygt sagt! Anonymkode: 1a5ed...d92 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå