Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Liker de mer naturlig, sånn som Thea" 

Anonymkode: 2c720...cf6

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristian er SKIKKELIG teit :P Helt desperat etter å ha CA på laget. «Vi jobbet sammen i 1 mnd, eller 2 mnd (bestem deg fyr), så nå er vi sjelefrender». Lol. 

• Liker 10
Skrevet (endret)

Herregud, Isabel klager på de er så unge, men hun er jo bare 23 🙊 kunne skjønt det om hun var 28 eller noe. Så forventer hun nærmest å bli tilbedt av de andre. Lol

Carl Aksel er den mest irriterende personen som har vært med på Paradise Hotel! 

Endret av Christy89
  • Liker 25
Skrevet

Litt skuffet over hvem av legendene som kom inn, men langt ifra overrasket. Jaja, Carl Aksel kan vel i det minste lage litt drama der inne. 

• Liker 6
Skrevet

Om CA ryker ut så kommer han nok fort inn igjen. For så å få muligheten til å sjekke inn igjen etter det.. For det er tydeligvis veldig viktig å ha ham der inne. 

• Liker 10
Skrevet
12 minutter siden, Rosewood skrev:

Om CA ryker ut så kommer han nok fort inn igjen. For så å få muligheten til å sjekke inn igjen etter det.. For det er tydeligvis veldig viktig å ha ham der inne. 

Tydeligvis :roll:

Morten er dum som vil spiller med CA. Har han i det hele tatt sett sesongen CA var med i?!

• Liker 1
Skrevet

herregud dette blir slitsomt å se på om CA blir lenge på hotellet 😣

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner neste ikke hva de sier, jeg.

Anonymkode: 0f796...237

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, Christy89 skrev:

Tydeligvis :roll:

Morten er dum som vil spiller med CA. Har han i det hele tatt sett sesongen CA var med i?!

Sant. Han sier jo bare det samme til alle. Tar dem i hånda og lover dem regnbuer og enhjørninger.. Det er jo kjempelett å gjennomskue???

Og han Erik trodde jeg skulle være glup nok til å ikke la seg falle for CA... Ja nei da. Herregud så enkle de folka er.

• Liker 15
Skrevet (endret)

Ja så teit av Ine.. sove på kanten, iført klær. 🙄 Omg, pripne kjerring. Vær litt slutty a. Men ikke for slutty da, for da er du billig og pågående og det er turn off lissom. Så... 

Endret av Rosewood
  • Liker 23
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner neste ikke hva de sier, jeg.

Anonymkode: 0f796...237

Haha ikke jeg heller 😂 Skjønte hvartfall ingenting av Isabel :P 

• Liker 2
Skrevet

Bare meg som syns det var lættis når Isabel følte seg så gammel fordi hun var to (max 3) år eldre enn de andre? Snakk om å være høy på sæ sjæl

• Liker 16
Skrevet

Aaaaargghh! Håper CA flyr ut igjen snarest! Men det verste er at han tilsynelatende blir godt mottatt. Enkelte lærer visst aldri. I går fikk jeg greit inntrykk av de vanlige deltagerne, men etter dagens episode virker de så som så...

Nå er jeg ikke så veldig optimistisk mtp fortsettelsen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

PH burde bli tekstet med alle de dialektene 

Selvfølgelig fikk Caksel sjekke inn. Hvorfor er jeg ikke overrasket? :dry: Produksjonen ELSKER han jo, så han blir nok værende en stund.

Men hvor dumme er de nye deltagerne da?! Alle kjøper hva Caksel sier og lover de 🙈 Som å stjele godteri fra barn. Morten er desperat etter bli bff med han. Flaut

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 11
Skrevet

Syns det er bra at det fort blir litt drama, de siste sesongene har jo starta i sneglefart. Virker som at her skjer det litt, i det minste.

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare bygdefolk med denne gangen? Er jo bare Carl Axel som snakker normal dialekt der inne nå. Virker som de har gått ut på bygdene for å finne deltagere denne gangen.

Anonymkode: adbdb...016

Skrevet

Men er det Julie vi fikk se på klippe for neste episode? Med svart caps og usminket? Yikes, ikke til å kjenne igjen! :hakeslepp:

• Liker 12
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare bygdefolk med denne gangen? Er jo bare Carl Axel som snakker normal dialekt der inne nå. Virker som de har gått ut på bygdene for å finne deltagere denne gangen.

Bygdefolk? Så er man fra Bergen, så er man fra bygda? Alt uten Oslo er bygda? 

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Et par her har nevnt en Morten. Finnes det en Morten på hotellet nå? :klo:

Anonymkode: 5c10a...3b5

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er østlandsk eneste normale dialekten?

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...