Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så detaljert tenkte ikke jeg over det. Virket som om Julie ville ha sex med Kristian igjen, men han hadde sagt at han ikke ville ha sex på tv, også mente hun at hun ville bli partneren hans igjen så kanskje det gikk lang nok tid så han ville ha sex med henne, altså at han var kåt nok. 

Men måten hun snakker på og spiller med seg selv ser litt fjern ut. Virker som om hun stoler blindt på alle, men lager planene i hodet sitt, og glemmer å fortelle det videre, annet enn på greenroom. Hun skremmer meg litt. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Ja tror det handler om at hun vil ha sex med han flere ganger, men at han ikke var så keen på å gjøre det flere ganger på TV. Den gangen eller to de hadde sex varte vel ikke så lenge heller. Det var vel i en episode at Julie maste på Kristian om sex, men at han ikke hadde lyst, da lå de i sengen. 

Men jeg tror også reaksjonen handler om dette med partner, selv om hun gav Karoline grønt kort. Hun sa jo selv at hun føler hun ikke har noen å stå med som hun stoler på lenger, og derfor føler seg usikker.

Men det jeg fikk inntrykk av etter seansen i går er jo at Karoline og Kristian ikke egentlig hadde sex? Han hadde jo buksa på da han kom ut fra lakenet, så det virker egentlig bare som han har gitt henne oralsex eller noe? Det virker heller ikke som Kristian var så giret, så jeg tror faktisk han ikke er interessert å skulle ha særlig sex med Karoline eller stå med henne seinere, så jeg tror egentlig ikke at Julie trenger å bekymre seg for det, men det kunne jo ikke hun vite, for det så jo ut som de koste seg i går. Tror egentlig han følte seg litt presset til hoppe litt i sengen med Karoline siden hun var så pågående, og kanskje han berre gav henne litt for at hun skulle slutte å mase. Ikke vet jeg. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, missmcbeal skrev:

Ja tror det handler om at hun vil ha sex med han flere ganger, men at han ikke var så keen på å gjøre det flere ganger på TV. Den gangen eller to de hadde sex varte vel ikke så lenge heller. Det var vel i en episode at Julie maste på Kristian om sex, men at han ikke hadde lyst, da lå de i sengen. 

Men jeg tror også reaksjonen handler om dette med partner, selv om hun gav Karoline grønt kort. Hun sa jo selv at hun føler hun ikke har noen å stå med som hun stoler på lenger, og derfor føler seg usikker.

Men det jeg fikk inntrykk av etter seansen i går er jo at Karoline og Kristian ikke egentlig hadde sex? Han hadde jo buksa på da han kom ut fra lakenet, så det virker egentlig bare som han har gitt henne oralsex eller noe? Det virker heller ikke som Kristian var så giret, så jeg tror faktisk han ikke er interessert å skulle ha særlig sex med Karoline eller stå med henne seinere, så jeg tror egentlig ikke at Julie trenger å bekymre seg for det, men det kunne jo ikke hun vite, for det så jo ut som de koste seg i går. Tror egentlig han følte seg litt presset til hoppe litt i sengen med Karoline siden hun var så pågående, og kanskje han berre gav henne litt for at hun skulle slutte å mase. Ikke vet jeg. 

Jeg tror den buksa kom på etter at de hadde sex. De hadde sex. 

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 13
Skrevet

Julie er nok veldig usikker. Det stakk nok litt da de to hadde sex. Man blir jo litt paranoid på PH.  Men synes ikke Kristian virker veeeeldig keen, eller så ble han bare veldig paff da Karoline sto der naken:P

Men hvem bestemmer hvem som låses? Det mest rettferdige er jo at Leon bestemmer.

Nå synes jeg Mathias kan ryke. Er så lei han. Jeg synes ikke han bidrar med noe

• Liker 11
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror den buksa kom på etter at de hadde sex. De hadde sex. 

Kan godt være at det var god klipping og alt, og at han tok på seg buksa under lakenet, men det så liksom ut som han hoppet rett ut av lakenet med buksa på og den hadde vært på hele tiden. Han sa jo også til Marius at han ikke hadde hatt sex, men kan jo være at han løy. I tillegg når AM og Kristian diskuterte hva som hadde skjedd i sengen sa Kristian noe sånt som at "det er ikke jeg som luktet sex for å si det sånn", men det er mulig jeg tar feil altså.

Skrevet
9 minutter siden, Aurora** skrev:

Julie er nok veldig usikker. Det stakk nok litt da de to hadde sex. Man blir jo litt paranoid på PH.  Men synes ikke Kristian virker veeeeldig keen, eller så ble han bare veldig paff da Karoline sto der naken:P

Men hvem bestemmer hvem som låses? Det mest rettferdige er jo at Leon bestemmer.

Nå synes jeg Mathias kan ryke. Er så lei han. Jeg synes ikke han bidrar med noe

Tror ikke Leon tenker så mye over hvem som skal låses, hans oppgave er å gi statuetten på bakgrunn av hvem han synest tok skuespilleroppgaven best. Det så ut ifra klippingen at han var mest imponert over Newa og Marius, de var både flinke og kreative. Så de er en av kandidatene, og han sa jo at "så langt så er de på toppen av listen min eller noe", men det kan tyde på at når han sa det, så hadde ikke alle vært enda, selv om klippingen tilsa det. Kan godt være at AM og Kristian var etter Newa og de. Jeg tror det står mellom Newa og Marius eller Kristian og AM, selv om sistnevnte ikke prøvde så hardt, så var Leon veldig imponert over AM.

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Hvis de ikke hadde sex, hvordan kan man lukte sex da? For et sunt kvinnelig kjønn er luktfritt. Hadde hun bakteriell vaginose eller noe da? 

Skrevet
22 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Hvis de ikke hadde sex, hvordan kan man lukte sex da? For et sunt kvinnelig kjønn er luktfritt. Hadde hun bakteriell vaginose eller noe da? 

Hva mener du?

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, missmcbeal skrev:

Han sa jo også til Marius at han ikke hadde hatt sex, men kan jo være at han løy.

Han sa vel at han ikke hadde hatt sex i sengen deres, noe som stemmer, da de var på rommet til han og Ann Mariell.

Er jo ikke tvil om at Kristian og Karoline hadde sex.

• Liker 8
Skrevet (endret)
14 minutter siden, Jupin skrev:

Han sa vel at han ikke hadde hatt sex i sengen deres, noe som stemmer, da de var på rommet til han og Ann Mariell.

Er jo ikke tvil om at Kristian og Karoline hadde sex.

Åja, men da har jeg sikkert misforstått, de gikk jo inn på et annet rom etterpå, så det var der de hadde sex da? Så når Kristian gikk ut av lakenet og hadde buksa på, så hadde de enda ikke hatt sex? Det var bare der Karoline kledde av seg? Som var på rommet til Newa og Marius? Siden stringtrusen og skoen til Kristian lå der... Men var det ikke på det rommet at Julie og Ingrid kom inn? Merker at jeg er fovirret nå jeg :P

Endret av missmcbeal
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, missmcbeal skrev:

... når AM og Kristian diskuterte hva som hadde skjedd i sengen sa Kristian noe sånt som at "det er ikke jeg som luktet sex for å si det sånn", men det er mulig jeg tar feil altså.

Hun - jeg lukter at det har skjedd noe her ja!

Han - det er ikke jeg som lukter,for å si det sånn.

Anonymkode: 2586f...2f5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Karoline og Kristian hadde sax på Fortuna, men Karoline kledde av seg på rommet til Erik og Neva. Når Kristian går ut av sengen ligger de jo ved siden av hverandre. 

De to hadde helt klart sex, ser jo at Kristian jobber veldig opp på Karoline. Det må jo ha vært den mest tydelige sexen vi har sett i år. Ser det jo veldig godt når Julie og hu andre kommer inn på rommet. 

Kristian mente vel at underlivet hennes luktet da, ikke alle som har vaginar som lukter blomster.

Anonymkode: 41a26...d9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnslig oppførsel av Julie. Først gi Karoline grønt kort for å ligge med Kristian, også bli hun sint etterpå. Herregud 🤦🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Hun ga "grønt kort" fordi hun følte seg sikker på at det ikke kom til å skje. Når det derimot skjedde var det ikke like greit lenger.

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnslig oppførsel av Julie. Først gi Karoline grønt kort for å ligge med Kristian, også bli hun sint etterpå. Herregud 🤦🏼‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg sa vel også Marius at det var bremsespor i g-strengen. Æsj! Lær deg å tørke etter dobesøk og ta deg en dusj jente!

Anonymkode: 8f5e7...313

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ha vært parfymen til Karoline som satt igjen også. Så at hun sprayet seg over hele kroppen da hun gjorde seg i stand sammen med Julie (eller AM, husker ikke hvem av de to som gikk fram og tilbake og sprayet og fikset håret og fram og tilbake litt til og så enda litt mer spray og fikse på hår... :fnise: )

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg sa vel også Marius at det var bremsespor i g-strengen. Æsj! Lær deg å tørke etter dobesøk og ta deg en dusj jente!

Anonymkode: 8f5e7...313

Kan hende han tulla, trenger ikke være sant. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Uff får litt vondt av Karoline at det vises på TV at Kristian sier hun lukter og at de finner bremsespor foran hele Norge 😅😅

Anonymkode: 67132...bae

• Liker 24
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Solstrålen. skrev:

Kan hende han tulla, trenger ikke være sant. 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff får litt vondt av Karoline at det vises på TV at Kristian sier hun lukter og at de finner bremsespor foran hele Norge 😅😅

Anonymkode: 67132...bae

Enig, jeg håper at dette var tull, men det er jo isåfall trist, for Karoline blir fremstilt veldig negativt i denne i episoden når det både blir antydet at det er bremsespor i trusen og lukten i sengen til AM og Kristian, som om det var en negativ lukt (selv om det ikke blir presisert). Kan ikke være så hyggelig for Karoline å bli fremstilt på den måten, det var vel et forsøk på å være morsomt, men det er nesten som jeg synest det grenser mot mobbing.

Endret av missmcbeal
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun ble ikke sint (ikke det inntrykket jeg fikk) men fikk nok en uventet reaksjon. Ikke alltid lett å styre følelsene sine i en slik situasjon

Tviler på Karoline hadde BV. Det stinker helt jævlig og hun hadde nok ikke villet ha sex med Kristian da. Hvis hun plutselig fikk det der nede, så hadde hun fått kur mot det. Mener å ha lest det er en lege med? De har hvert fall psykologer der

Men er ikke uvanlig at damer kan ha litt stram lukt der nede til tider. Det er helt normalt. Var vel Marius som fant trusa og skoa. Men fikk ikke med at Kristian sa hun luktet

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så det er helt forståelig at Julie får en uventet og følsom reaksjon til noe teit, men at Isabel gjorde det var fullstendig tragisk og helt urimelig. Folk her inne er så dobbeltmoralske 😂

Syns TV3 kunne spart seg for å innkludere det med lukten og bremsespor. Vet de mener det å henge ut folk er underholdene, men jeg ser ihvertfall ikke underholdningsverdien i det i det hele tatt. Rett og slett dårlig gjort mot Karoline, og bare kleint å se på. 

Anonymkode: e6da0...71d

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...