Lerke987 Skrevet 17. april 2018 #1441 Skrevet 17. april 2018 Jeg skjønner ikke om den nye fyren bare tuller eller ikke 9
Lord Friendzone Skrevet 17. april 2018 #1442 Skrevet 17. april 2018 Julie har mottatt drapstrusler etter at Isabel røk ut. Vi begynner jo dessverre å bli vante til at ting blåses helt ut av proporsjoner på nettet, men dette er ikke greit! Jeg synes også hun var litt vel kjølig, og liker egentlig ikke Julie noe særlig, men det spiller liten rolle, liksom. Her er en skjermdump fra hennes Instragram: - Jeg har fått drapstrusler 12
Christy89 Skrevet 17. april 2018 #1443 Skrevet 17. april 2018 44 minutter siden, Lord Friendzone skrev: Julie har mottatt drapstrusler etter at Isabel røk ut. Vi begynner jo dessverre å bli vante til at ting blåses helt ut av proporsjoner på nettet, men dette er ikke greit! Jeg synes også hun var litt vel kjølig, og liker egentlig ikke Julie noe særlig, men det spiller liten rolle, liksom. Her er en skjermdump fra hennes Instragram: - Jeg har fått drapstrusler Fatter ikke at noe kan si sånt til mennesker de ikke en gang kjenner! Blir helt overgitt. Så sinna folk er 😯 17
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1444 Skrevet 17. april 2018 Triana i går "heeei alle sammen. Velkommeeen til inskjeeeeeet " Hun er så klein 🙈 Anonymkode: 27684...323 11
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1445 Skrevet 17. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvorfor han er mislikt, tror folk bare folk er dritt lei hans «jeg er dere enn alle andre» holdning. Var på bursdagsfesten til Andreas (TIX), flere som snakket om det der. Et par av de som henger med han (Julie, Leo, Kristian og Ingrid) snakker også mye om at de er lei hvor cocky han er. Så er nok ikke bare spill for seerne nei Anonymkode: e6da0...71d Han fremstiller seg selv som at han ER bedre enn alle andre, og det ER han jo. Han er mye smartere enn dem, og har åpenbart en mer avansert humor som sikkert ikke mange av de andre deltakerne forstår seg på. Han har jo også fått ganske høy status der inne fordi han har tatt ganske mange valg, og er ganske karismatisk, men jeg kan godt forstå at de andre deltakerne føler at han er litt arrogant. Det har selv jeg også et lite inntrykk av. Anonymkode: e622a...b92 7
Minnie23 Skrevet 17. april 2018 #1446 Skrevet 17. april 2018 (endret) Hvorfor tror Julie hun kan stole på Mathias og står trygt med Han? Ingen bombe at han splittet de to. Vi fikk ikke se han snakke med noen andre Endret 17. april 2018 av Minnie23 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1447 Skrevet 17. april 2018 Men da er han direktøren som bestemmer hvem som vinner? Håper AM og Kristian låses. Anonymkode: 6ac45...0c4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1448 Skrevet 17. april 2018 Noen har faktisk dratt det så langt å si Julie fortjente å miste faren sin. Hårreisende at noen kan lire fra seg noe sånt. Har ikke ord. Folk sier så vanvittig mye stygt til Julie Anonymkode: 6ac45...0c4 25
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1449 Skrevet 17. april 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen har faktisk dratt det så langt å si Julie fortjente å miste faren sin. Hårreisende at noen kan lire fra seg noe sånt. Har ikke ord. Folk sier så vanvittig mye stygt til Julie Anonymkode: 6ac45...0c4 Håper de som har sagt det leser denne tråden og skjemmes, for fy faen så slemme dere er!! Hva faen feiler dere?? Tenk om noen sa dette til dere etter en hendelse hvor du dreit deg litt ut? Eller noen sa dette til en venn? Hvordan hadde dere følt det da? Hvordan kan dere si noe slikt? SKAM DERE!! Anonymkode: 3a8a2...8d8 8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1450 Skrevet 17. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvorfor han er mislikt, tror folk bare folk er dritt lei hans «jeg er dere enn alle andre» holdning. Var på bursdagsfesten til Andreas (TIX), flere som snakket om det der. Et par av de som henger med han (Julie, Leo, Kristian og Ingrid) snakker også mye om at de er lei hvor cocky han er. Så er nok ikke bare spill for seerne nei Anonymkode: e6da0...71d Skulle ikke forundre meg om det stemmer, og i så fall viser det bare for noen falske mennesker de er. Baksnakker og slenger dritt om noen bak ryggen til vedkommende samtidig som de later som de er vennen hans. Sier mye om voksne mennesker som oppfører seg sånn. Anonymkode: ba1c0...d93 1
smalls Skrevet 17. april 2018 #1451 Skrevet 17. april 2018 For en kjedelig episode Ser for meg Isabel lo i stua over at Julie ble lei seg da Karoline og Kristian hadde sex 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1452 Skrevet 17. april 2018 1 minutt siden, smalls skrev: For en kjedelig episode Ser for meg Isabel lo i stua over at Julie ble lei seg da Karoline og Kristian hadde sex Hvorfor ble Julie lei seg for at de hadde sex egentlig? Trodde hun hadde gitt Karoline sin "blessing" ? Anonymkode: fcc4d...1ed 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1453 Skrevet 17. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ble Julie lei seg for at de hadde sex egentlig? Trodde hun hadde gitt Karoline sin "blessing" ? Anonymkode: fcc4d...1ed Hun ga vel sin blessing fordi hun hadde lyst til å være chill på det, men så når det faktisk skjedde fikk hun en følelsesreaksjon likevel. Sikkert fordi hun ble redd for at Kristian heller vil stå med Karoline enn henne Anonymkode: 3d70f...042 14
smalls Skrevet 17. april 2018 #1454 Skrevet 17. april 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ble Julie lei seg for at de hadde sex egentlig? Trodde hun hadde gitt Karoline sin "blessing" ? Anonymkode: fcc4d...1ed Ja, men når hun fikk se de holde på, så fikk hun en uventet reaksjonen. Ble nok veldig usikker
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1455 Skrevet 17. april 2018 Jeg tror ikke Julie bryr seg om at Kristian og Karoline hadde sex, jeg tror nok heller at hun ble redd for at Kristian og Karoline skal bli et par der inne sånn at Julie ikke har noen å stå med. Anonymkode: af407...ca1 9
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1456 Skrevet 17. april 2018 7 timer siden, Minnie23 skrev: Men tror egentlig ikke Julie så på Isabel som en veldig god venninne. Var kun Isabel som sa på parseremonien at de var bestevenninner. Noe jeg ikke kan huske Julie har sagt før. Julie har sagt til media at hun naturligvis ikke blir bestevenninde med noen man har kjent i 10 dager. Og jeg kan ikke skjønne at noen andre faktisk tror på det Isabel sier heller. Hun sier bare det som passer seg for flest mulig fordeler selv, og brukte betegnelsen som en måte å maipulere Julie til å stole på hun og få hun med i spillet sitt, og legge skyldfølelse på henne etter utstemmingen og få leke litt offer i media for oppmerksomhetens og bloggklikkenes skyld. Dessuten er det helt normalt å spille ut andre spillere så man kommer lenger selv, det er et spill, og folk som til og med har vært søsken har stemt ut hverandre i realityspill og konkurranser, og Isabel bør snart spise sin egen lort og holde munn. Hun har hån-ledd nok av folk hun også. Anonymkode: ab37f...bb0 9
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1457 Skrevet 18. april 2018 Julie sa jo selv i greenroom indirekte at hun ikke trodde Kristian kom til å ha sex med henne, fordi han hadde sagt at han ikke ville ha sex på tv... Skjønner meg ikke på jenter. Hun hadde sex med Joakim, men Kristian kunne ikke ha sex med andre... Anonymkode: 1a5ed...d92 4
smalls Skrevet 18. april 2018 #1458 Skrevet 18. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Julie har sagt til media at hun naturligvis ikke blir bestevenninde med noen man har kjent i 10 dager. Og jeg kan ikke skjønne at noen andre faktisk tror på det Isabel sier heller. Hun sier bare det som passer seg for flest mulig fordeler selv, og brukte betegnelsen som en måte å maipulere Julie til å stole på hun og få hun med i spillet sitt, og legge skyldfølelse på henne etter utstemmingen og få leke litt offer i media for oppmerksomhetens og bloggklikkenes skyld. Anonymkode: ab37f...bb0 Isabel i et nøtteskall det 🙄 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1459 Skrevet 18. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Julie sa jo selv i greenroom indirekte at hun ikke trodde Kristian kom til å ha sex med henne, fordi han hadde sagt at han ikke ville ha sex på tv... Skjønner meg ikke på jenter. Hun hadde sex med Joakim, men Kristian kunne ikke ha sex med andre... Anonymkode: 1a5ed...d92 Jeg hørte hun sa det flere ganger i episoden i går, men det er vel ikke helt sant? Jeg ble litt forvirret og tenkte at jeg kanskje husket feil, men Julie og Kristian har vel allerede hatt sex flere ganger? Først hadde hun sex med Kristian og så hadde hun sex med Joakim og så var det tilbake til Kristian, var det ikke? Så at hun sa at Kristian ikke ville ha sex på hotellet var bare noe hun sa til Karoline for å ikke oppmuntre FOR mye? Og så tror jeg som nevnt før at hun ikke brydde seg sååå mye om at de hadde sex selv om hun heller ville at han skulle ha sex med henne og ikke Karoline, men det var vel helst at hun var redd for å stå alene hvis Kristian heller ville ha Karoline enn Julie. Anonymkode: af407...ca1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1460 Skrevet 18. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hørte hun sa det flere ganger i episoden i går, men det er vel ikke helt sant? Jeg ble litt forvirret og tenkte at jeg kanskje husket feil, men Julie og Kristian har vel allerede hatt sex flere ganger? Først hadde hun sex med Kristian og så hadde hun sex med Joakim og så var det tilbake til Kristian, var det ikke? Så at hun sa at Kristian ikke ville ha sex på hotellet var bare noe hun sa til Karoline for å ikke oppmuntre FOR mye? Og så tror jeg som nevnt før at hun ikke brydde seg sååå mye om at de hadde sex selv om hun heller ville at han skulle ha sex med henne og ikke Karoline, men det var vel helst at hun var redd for å stå alene hvis Kristian heller ville ha Karoline enn Julie. Anonymkode: af407...ca1 Så detaljert tenkte ikke jeg over det. Virket som om Julie ville ha sex med Kristian igjen, men han hadde sagt at han ikke ville ha sex på tv, også mente hun at hun ville bli partneren hans igjen så kanskje det gikk lang nok tid så han ville ha sex med henne, altså at han var kåt nok. Men måten hun snakker på og spiller med seg selv ser litt fjern ut. Virker som om hun stoler blindt på alle, men lager planene i hodet sitt, og glemmer å fortelle det videre, annet enn på greenroom. Hun skremmer meg litt. Anonymkode: 1a5ed...d92 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå