Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så denne en uke for sent men må dele med dere 😂👌👌 (for oss som så EE på Farmen er denne ekstra morsom) 

FB_IMG_1523938292940.jpg

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så denne en uke for sent men må dele med dere 😂👌👌 (for oss som så EE på Farmen er denne ekstra morsom) 

FB_IMG_1523938292940.jpg

Paradise 2018, er tydeligvis bare en mulighet til å snakke negativt om Isabell.. liker dere henne ikke? Neivel, men trenger ikke å vri alt hun gjør og alle muligheter til noe negstivt. Altså kopiere bilde fra nett til hit for en grunn til å le? 

Anonymkode: 1a5ed...d92

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Paradise 2018, er tydeligvis bare en mulighet til å snakke negativt om Isabell.. liker dere henne ikke? Neivel, men trenger ikke å vri alt hun gjør og alle muligheter til noe negstivt. Altså kopiere bilde fra nett til hit for en grunn til å le? 

Jeg er IKKE Isabell, men det begynner å bli kjedelig og gammelt nytt liksom 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er IKKE Isabell, men det begynner å bli kjedelig og gammelt nytt liksom 

Siden du faktisk i det hele tatt greier å ta det så negativt så er du åpenbart det. Dama (du) går i offerposisjon for alt og tåler hverken konstruktiv kritikk, eller som det viser seg nå, ikke spøker heller. :fart2:

• Liker 7
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at det er Erik og Ingrid, og at Newa ser det og blir lei seg. 

Eller Kristian og Karoline, så de andre blir slik; "wow endelig klarte hun det" 

Men nå er det jo Julie og Ingrid som oppdager det...

ooops.jpg.a65880c43c6331b48bf89d0b2d666484.jpg

• Liker 9
Skrevet
På 15.4.2018 den 19.16, AnonymBruker skrev:

Uenig. Flere av årets deltagere misliker nå Erik, og han er holdt utenfor en del fester o.l. Syns Isabel gjør det minst like mye med et Glimt i øyet. 

Anonymkode: e6da0...71d

Hvordan vet du det? :klo:

Mathias er en rar skrue. Barberer kun den ene siden (ser ut som han ikke gadd å barbere resten) vil spy på Julie og kysse henne blir som å kysse bæsjen sin som har ligget i do. Han vil bare gi opp siden Isabel røyk ut. Håper han nye (som jeg ikke husker navnet på) splitter AM og Kristian. 

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Lord Friendzone skrev:

Men nå er det jo Julie og Ingrid som oppdager det...

ooops.jpg.a65880c43c6331b48bf89d0b2d666484.jpg

Regner det som ganske sikkert etter gårsdagens preview at det er Karoline og Kristian, siden hun stod naken på rommet hans? når han kom ut av badet. Men det jeg ikke forstår er hvorfor Ingrid eller Julie skulle gå inn på rom som ikke tilhører dem. Kanskje det er Karoline og Anders? Siden det virker så sikkert at Anders velger Julie som partner. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden du faktisk i det hele tatt greier å ta det så negativt så er du åpenbart det. Dama (du) går i offerposisjon for alt og tåler hverken konstruktiv kritikk, eller som det viser seg nå, ikke spøker heller. :fart2:

Nei, men jeg er sykt lei. Det skal handle om paradise, ikke bare om å vinkle alt negativt mot Isabel. Gå heller inn på hennes tråd liksom...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg er sykt lei. Det skal handle om paradise, ikke bare om å vinkle alt negativt mot Isabel. Gå heller inn på hennes tråd liksom...

Isabel er jo deltager i årets sesong, så da er det helt innafor å snakke om Isabel liksom. Liker du ikke det, så må du heller gå ut av tråden 

Anonymkode: 27684...323

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isabel er jo deltager i årets sesong, så da er det helt innafor å snakke om Isabel liksom. Liker du ikke det, så må du heller gå ut av tråden 

Anonymkode: 27684...323

Oioi... var akkurat det jeg mente. Fint å lese før man svarer på et innleg...

Skrevet

"Nå har jeg gitt Karoline grønt kort på Kristian" :fnise:

Liker Julie litt jeg. Synes hun er underholdende

• Liker 7
Skrevet

Tror nok det er Karoline og Kristian som har sex.

Men tror egentlig ikke Julie så på Isabel som en veldig god venninne. Var kun Isabel som sa på parseremonien at de var bestevenninner. Noe jeg ikke kan huske Julie har sagt før. Hadde de vært så close, så tror jeg ikke Julie hadde gjort det mot Isabel (med mindre det var å redde seg selv) og heller fått Karoline eller Ingrid til å gjøre det.

Men er deilig at hun er ute. Synes hun tok så mye plass og fikk mye tid i snakkeboksen 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Hun fikk jo mye tid i snakkeboksen fordi de andre er gørr kjedelige. Sjeldent det kommer noe interessant ut av noen av dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke han nye i det hele tatt. 

Anonymkode: f1090...7e7

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun fikk jo mye tid i snakkeboksen fordi de andre er gørr kjedelige. Sjeldent det kommer noe interessant ut av noen av dem. 

😂😂😂

Skulle tro dette var skrevet av isabel

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal du snart svare på hvorfor Erik er mislikt av flere fra årets sesong og blir utestengt fra fester? Flere som har spurt deg 

Anonymkode: 6ac45...0c4

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det Newa sier på slutten? 

«Visste du en ting? At Erik var ...?»

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fant det ut. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At Erik og Ingrid har pult

Anonymkode: d13d8...b3b

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal du snart svare på hvorfor Erik er mislikt av flere fra årets sesong og blir utestengt fra fester? Flere som har spurt deg 

Anonymkode: 6ac45...0c4

Vet ikke hvorfor han er mislikt, tror folk bare folk er dritt lei hans «jeg er dere enn alle andre» holdning. Var på bursdagsfesten til Andreas (TIX), flere som snakket om det der. Et par av de som henger med han (Julie, Leo, Kristian og Ingrid) snakker også mye om at de er lei hvor cocky han er. Så er nok ikke bare spill for seerne nei :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...