AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1401 Skrevet 16. april 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg også håper det er Mathias som ryker denne uken nå som Joakim er ute. Men, siden det er legendesesong - vil det være sånn at det kommer nye legender inn når de andre blir shippa ut? Sånn at det nå kan komme en legende og ikke en fersk deltaker? Anonymkode: af407...ca1 Tviler, så jo ut som om Isabel kom hjem lenge før finalen f.eks... Anonymkode: 1a5ed...d92
wolfpotion Skrevet 16. april 2018 #1402 Skrevet 16. april 2018 Ann m: " Lurer på hvordan uke det er. Enten er det Mr. og Mrs. Paradise, eller så er det noe annet." No shit, Sherlock. 26
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1403 Skrevet 16. april 2018 På 15.4.2018 den 18.23, AnonymBruker skrev: Martine, er dette deg? Martine slo Pierre uprovosert, ja, det var ren vold. Hadde en mann gjort det mot en kvinne som Martine gjorde mot Pierre så hadde livet hans vært ødelagt. Ikke fremstill Martine som et offer når det var hun som var overgriperen. Anonymkode: 606dd...434 Sorry mac, jeg ble banka til svime gjentatte ganger, brakk nesa, fikk hjernerystelse, dratt etter håret langs en trappeoppgang ut av heisen og inn i leiligheten når jeg den ene gangen prøve å rømme, fikk slått hodet i veggen gjentatte ganger til blodet bokstavelig talt spruta og fått traumer for livet. Livet til han som gjorde det ikke litt ødelagt engang, han tjener godt over en halv mill året i velkjent firma og har like stor status sosialt, økonomisk og praktisk og har heller ikke fått livet ødelagt mentalt. Ikke delta i en diskusjon om menn vs kvinner når det eneste poenget ditt med det er å få frem at kvinner er fæle men slipper unna og at menn ikke gjør det. Faktisk gjør de aller fleste menn det. Det finnes tusenvis av kvinner bare i Norge (verden enda fler naturligvis) som blir slått til blods av kjærestens eller andre menns aggresjonsanfall og mannen får ingen konsekvenser for det. Men åpenbart at din agenda bare er å skjerme og forsvare menn uavhengig av at det du sier ikke engang stemmer. Anonymkode: ab37f...bb0 13
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1404 Skrevet 16. april 2018 Hva synes dere om han nye da? Vet ikke helt jeg. Litt klein Hvorfor barberer Mathias bare den ene siden?? Ser jo helt dustete ut 🙄 Anonymkode: 104c4...bb6 9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1405 Skrevet 16. april 2018 Sorry for off topic er bare så møkk lei av KG - guttevalpene her inne som har som livsmisjon å sitte på kvinneforumet å snakke om hvor urettferdig menn har det . Anonymkode: ab37f...bb0 10
missmcbeal Skrevet 16. april 2018 #1406 Skrevet 16. april 2018 Er det faktisk mange som enda snakker sånn som han nye fyren? 😋 Minner meg om Lasse og Geir. Ble veldig fascinert av dialekta!
fitnessjenta Skrevet 16. april 2018 #1407 Skrevet 16. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om han nye da? Vet ikke helt jeg. Litt klein Hvorfor barberer Mathias bare den ene siden?? Ser jo helt dustete ut 🙄 Anonymkode: 104c4...bb6 Syns han var ganske klein, men alt er bedre enn CA 😂 Gleder meg til å se Julie og Mathias spille skuespill, kommer til å bli det kleineste noen sinne
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1408 Skrevet 16. april 2018 35 minutter siden, fitnessjenta skrev: Syns han var ganske klein, men alt er bedre enn CA 😂 Gleder meg til å se Julie og Mathias spille skuespill, kommer til å bli det kleineste noen sinne Hahahaha ja, det blir sikkert ukas høgdapunkt. Mathias skal kysse bæsjen sin - etter at den ligger i do lissom. At det går an. Anonymkode: af407...ca1 2
allesote Skrevet 16. april 2018 #1409 Skrevet 16. april 2018 Syns det er så irriterende når de spoiler seg selv.... Vi klarer fint å gjette oss frem til hvem han nye velger å splitte i morgen, når vi ser hvem som spiller skuespillet i lag! 4
Lord Friendzone Skrevet 16. april 2018 #1410 Skrevet 16. april 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor barberer Mathias bare den ene siden?? Ser jo helt dustete ut 🙄 Anonymkode: 104c4...bb6 Jepp, i hans verden er det visst stilig å barbere den ene halvdelen av ansiktet, og bruke mascara på resten av skjegget... Endret 16. april 2018 av Lord Friendzone 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1411 Skrevet 16. april 2018 1 minutt siden, Lord Friendzone skrev: Jepp, i hans verden er det visst stilig å barbere den ene halvdelen av ansiktet, og bruke mascara på resten av skjegget... Ikke pga skjegget, men det er på tide at Mathias får lov til å sjekke ut nå... Det er jo ikke bare at han er sur på Julie for å sende ut Isabel, men han er faktisk helt knust over at Isabel ikke er der. Er han egentlig forelsket i henne? Anonymkode: af407...ca1 11
Lord Friendzone Skrevet 16. april 2018 #1412 Skrevet 16. april 2018 Erik og Ingrid knytter sterkere bånd... Men vi får se hvem andre som har seg i løpet av uka - etter ukespreviewet å dømme blir det muligens sjokkartet... Min pessimisme mtp deltagernes skuespillertalent kan vise seg å stemme, men jeg vil gjerne ta feil. Julie og Marius har i hvert fall beskjedne forventninger på egne vegner. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1413 Skrevet 16. april 2018 1 minutt siden, Lord Friendzone skrev: Erik og Ingrid knytter sterkere bånd... Men vi får se hvem andre som har seg i løpet av uka - etter ukespreviewet å dømme blir det muligens sjokkartet... Min pessimisme mtp deltagernes skuespillertalent kan vise seg å stemme, men jeg vil gjerne ta feil. Julie og Marius har i hvert fall beskjedne forventninger på egne vegner. Akkurat nå er jeg ikke så veldig nysgjerrig på hvem det er som har seg som Julie og Ingrid kommer over... Sier seg litt selv syns jeg, etter episoden i kveld. Anonymkode: af407...ca1
Xmasclovn Skrevet 16. april 2018 #1414 Skrevet 16. april 2018 1 time siden, wolfpotion skrev: Ann m: " Lurer på hvordan uke det er. Enten er det Mr. og Mrs. Paradise, eller så er det noe annet." No shit, Sherlock. 🙌🏻 Kom inn her for å skrive nettopp det, men da kom du meg i forkjøpet. And 12 points goes to Ann-M...
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1415 Skrevet 16. april 2018 Kristian og Katrine (?) tipper jeg. Han nye som kom i dag må vel være den mest normale som noen gang har sjekka inn på Paradise? Eller, det gjenstår jo å se, men fikk veldig veldig godt inntrykk av han som en tilbakelent (ikke Mathias slabbedask stil), behagelig og normal fyr! Dissa de andre litt også "Jeg er 100% ikke 110% eller no sånn der" og "Man merker godt på de andre at de føler seg ekstra kule av å være her". Normal og ikke typisk paradise deltaker fikk jeg inntrykk av, positivt! Kjekk var han også Anonymkode: ab37f...bb0 10
Putti Skrevet 16. april 2018 #1416 Skrevet 16. april 2018 https://www.vg.no/rampelys/i/Eog5e5/paradise-julie-etter-raads-exit-jeg-har-faatt-drapstrusler
Xmasclovn Skrevet 16. april 2018 #1417 Skrevet 16. april 2018 24 minutter siden, Putti skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/Eog5e5/paradise-julie-etter-raads-exit-jeg-har-faatt-drapstrusler Det er virkelig ikke håp for de neste generasjonene... 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1418 Skrevet 16. april 2018 Likte han nye ordentlig godt 😍 Endelig en som ikke er altfor høy på seg selv, og er den desidert kjekkeste der inne nå. Syns de andre ba han gjøre mye kleint på innsjekken, men kom allikevel godt ut av det. Håper han spiller med AM og Mathias, og at de får med seg Newa og Marius på en eller annen måte. Ellers kan det fort bli litt «gjeng på badeferie» stemning igjen nå som Isabel er ute. AM er så herlig <3 Anonymkode: e6da0...71d 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1419 Skrevet 17. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat nå er jeg ikke så veldig nysgjerrig på hvem det er som har seg som Julie og Ingrid kommer over... Sier seg litt selv syns jeg, etter episoden i kveld. Anonymkode: af407...ca1 Regner med at det er Erik og Ingrid, og at Newa ser det og blir lei seg. Eller Kristian og Karoline, så de andre blir slik; "wow endelig klarte hun det" Anonymkode: 1a5ed...d92 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1420 Skrevet 17. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke pga skjegget, men det er på tide at Mathias får lov til å sjekke ut nå... Det er jo ikke bare at han er sur på Julie for å sende ut Isabel, men han er faktisk helt knust over at Isabel ikke er der. Er han egentlig forelsket i henne? Anonymkode: af407...ca1 Har ikke KG-kvinner hatt mannlige venner? Alltid blir ordet "forelskelse" dratt opp hvis folk er følelsesmessig venner. Altså man kan være glad i vennene sine, og lei seg, ikke bare på deres vegne, når noe skjer de. Anonymkode: 1a5ed...d92 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå