AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1101 Skrevet 9. april 2018 "Legendene" har garantert avtalt at skal spille sammen og backe hverandre opp. Ann Mariell kommer nok til å spille med Mathias og Isabel når hun sjekket inn, dessverre Men skjønner ikke hva Mathias gjør der! Han så vanvittig kjedelig, bare vaset rundt, har ikke egne meninger og bare henger etter Isabel. Håper han er den første gutten ut! Anonymkode: 27684...323 21
Aurora** Skrevet 9. april 2018 #1102 Skrevet 9. april 2018 Isabel bare om Karoline "Hun snakker så mye bullshit" Snakker ho om som løy på parseremonien og sa Karoline kalte henne for bitch til alle gutta 🙄 13
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1103 Skrevet 9. april 2018 Paradise hotell-deltakere har aldri vært kjent for god selvinnsikt.. Anonymkode: bb3f4...99f 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1105 Skrevet 9. april 2018 14 minutter siden, smalls skrev: Det må jo være Ann Mariell? Så sånn ut bakfra.... vet ikke om det er bra elle dårlig. Isabel får nok henne fort på hennes lag Anonymkode: 6ac45...0c4
Minnie23 Skrevet 9. april 2018 #1106 Skrevet 9. april 2018 Liker at AM kom inn, men åååh fordel for Isabel "Hun er min venninne" Ok? 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1107 Skrevet 9. april 2018 Isabell er så sinnsykt irriterende! Er det mulig. Anonymkode: 31797...a53 12
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1108 Skrevet 9. april 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud tenk å si slikt om andre. Greit å ha meninger, men å snakke om utseendet til folk er unødvendig. Anonymkode: 1a5ed...d92 Det var snakk om stilen til Mathias, ikke utseendet hans. Ro ned. Anonymkode: 71317...174 3
Minnie23 Skrevet 9. april 2018 #1109 Skrevet 9. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Isabell er så sinnsykt irriterende! Er det mulig. Anonymkode: 31797...a53 Kan noen jekke ho ned?!! Hun har ikke godt av dette. Så sjefete hun er 13
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1110 Skrevet 9. april 2018 Har en dårlig feeling på det CA som kommer inn 😭 Forunderer meg ikke. Isabel irriterer meg grenseløst! Så ufattelig cocky og høyt oppe hun føler seg. Bare durer frem. "Jeg har vært sjefen her i 5 uker Urk 😝 Anonymkode: 203af...6e2 8
Lord Friendzone Skrevet 9. april 2018 #1111 Skrevet 9. april 2018 Erik forteller Isabel om Joakims plan: Isabel: «Men Erik, helt ærlig, se meg rett inn i øynene! Du bullshitte ikkje meg?» Erik: «Æ bullshitte ikke dæ nu!» (Underforstått: «Æ har føkka dæ 100 ganga før, men nu snakk’ æ plutseli sant...» Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om dette her. Erik bekrefter på videorommet at han vil stå på «troskapsløftet» han nettopp ga Isabel, og hun er tilsynelatende åpen for et samarbeid dersom han viser seg tilliten verdig. Det blir spennende å se hva som skjer med Isabel og Newas plan, hvis det da ikke kommer andre hindringer som følge av ukeskonseptet. Newa kan nok fortsatt finne på å gjennomføre den på egen hånd, hvis anledningen byr seg. Jeg er også spent på hva slags betydning de to amulettene har, og hvilken fordel morgendagens oppdrag gir. 5
smalls Skrevet 9. april 2018 #1112 Skrevet 9. april 2018 AM er 28 år og tror ikke hun lar seg hjernevaske av Isabel, som alle andre jentene har blitt. Minus Karoline da Men blir litt irritert når Erik sladra til Isabel, men på en annen side, så kanskje hun vil beholde han der litt lenger siden hun har tilitt til han 8
fitnessjenta Skrevet 9. april 2018 #1113 Skrevet 9. april 2018 Jeg tror det er lurt av Erik å spille et dobbeltspill, slik at både Isabell og Joakim tror at han spiller med dem. Jeg tror ikke at han er så dum at han faktisk stoler på Isabell eller kommer til å spille med henne framover, på livestreamen hans på Instagram sa han at "dere får se hva som skjer". Det er nok heller taktikk for å holde Isabell på sin gode side. Newa er så sinnsykt naiv og lettpåvirkelig, er det mulig? Er så lei av henne, håper at hun ryker snart. I Game og thrones kommer det hvite menn inn i borgen og dreper beboerne, jeg tror derfor at amulettene betyr at de er i fare. 2
Ardwinna Skrevet 9. april 2018 #1114 Skrevet 9. april 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en dårlig feeling på det CA som kommer inn 😭 Forunderer meg ikke. Isabel irriterer meg grenseløst! Så ufattelig cocky og høyt oppe hun føler seg. Bare durer frem. "Jeg har vært sjefen her i 5 uker Urk 😝 Anonymkode: 203af...6e2 Hahaha, hvor var "sjefen" da Caksel røk ut? For ikke å snakke om da Kristin og Dennis sjekket inn? Hun er sjef når alt går hennes vei. Så snart hun får bare bittelitt motgang slår fasaden sprekker og furteleppa og styggordene kommer frem! De bør virkelig ikke sende inn Caksel igjen. Det blir virkelig for dumt. 13
Lord Friendzone Skrevet 9. april 2018 #1115 Skrevet 9. april 2018 2 minutter siden, fitnessjenta skrev: Jeg tror det er lurt av Erik å spille et dobbeltspill, slik at både Isabell og Joakim tror at han spiller med dem. Jeg tror ikke at han er så dum at han faktisk stoler på Isabell eller kommer til å spille med henne framover, på livestreamen hans på Instagram sa han at "dere får se hva som skjer". Det er nok heller taktikk for å holde Isabell på sin gode side. Slik ville også jeg ha tolket spillet hans om det kun var basert på hva han sier til henne. Men dette sitatet gjør meg usikker, ettersom det tross alt ble ytret på videorommet: «Æ snakka me ho Isabel, og vi sværga troskap te hværandre, og d’ står æ faktisk på»
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1116 Skrevet 9. april 2018 18 minutter siden, fitnessjenta skrev: Newa er så sinnsykt naiv og lettpåvirkelig, er det mulig? Er så lei av henne, håper at hun ryker snart. Håper faktisk Newa ryker snart. Etter å ha pratet med Isabel, så har hun plutselig lagt Erik for hat. Hun er så lett å lure Jeg kommer til å sende klagemail til tv3 hvis de sender inn CA igjen. Hvor mange sjanser skal de gi han? Anonymkode: 203af...6e2 10
fitnessjenta Skrevet 9. april 2018 #1117 Skrevet 9. april 2018 4 minutter siden, Lord Friendzone skrev: Slik ville også jeg ha tolket spillet hans om det kun var basert på hva han sier til henne. Men dette sitatet gjør meg usikker, ettersom det tross alt ble ytret på videorommet: «Æ snakka me ho Isabel, og vi sværga troskap te hværandre, og d’ står æ faktisk på» Ble litt usikker selv, men ofte sier de mye mer på videorommet enn det som blir tatt med, de klipper mye for å forvirre oss og gjøre det spennende
Lord Friendzone Skrevet 10. april 2018 #1118 Skrevet 10. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Da Henote røyk ut i uke 1 i sesong 8, så måtte hun vente lenge på et motell. For i tilfelle hun fikk sjekke inn igjen. Produksjonen sa ingenting. Hun hadde ikke mobil eller noe og holdt på å kjede seg i hjel. Etter å ha måtte vente i x antall dager, så fikk hun beskjed om å dra hjem. Anonymkode: 8ed67...b00 Det opplegget der bør være det kjipeste produksjonen noensinne har foretatt seg! Tenk å først få gladmeldingen om at du er blant de få utvalgte til å være med på Paradise, dra ned til Mexico full av forventninger, og ikke engang få sjekke inn! Hun fikk en vag beskjed om at hun kanskje skulle få en ny sjanse, men etter åtte lange dager var det hjem igjen. Her er link til hennes blogginnlegg om opplevelsen: Hva skjedde egentlig i fjor? 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1119 Skrevet 10. april 2018 Synes episoden i går var litt kjedelig. Var mye godting fra Isabel som smilte fra øre til øre gjennom hele episoden. Lurer på hvem som er bak maskene. Må vel være gamle deltagere og ikke nye som bare ga amuletene til noen helt tilfeldig? Anonymkode: 203af...6e2 1
Lord Friendzone Skrevet 10. april 2018 #1120 Skrevet 10. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvem som er bak maskene. Må vel være gamle deltagere og ikke nye som bare ga amuletene til noen helt tilfeldig? Anonymkode: 203af...6e2 Tror nok det bare var to personer som ble brukt i rollene som White Walkers, ikke ulikt da Djevelen i sesong 8 kom for å kreve to sjeler. Men hvem som ble tildelt amulettene, og hvilken betydning de har, er neppe tilfeldig. Jeg synes det ble litt mye "Isabel-propaganda", men nå bygges det tilsynelatende opp til noe ganske heftig. Kveldens episode kan bli innholdsrik.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå