Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Har hatt et dårlig inntrykk av Isabel gjennom blogg og sosiale medier, og tenkte hun nå ville motbevise mine fordommer i PH. Vel, langt derifra. Hun er jo enda mer ufyselig enn hva jeg så for meg. Hun setter seg selv så himla høyt, og ser ned på alle rundt seg. Jeg blir helt rystet, og håper hun overdriver for å lage god tv... 

Dette er første sesongen jeg ser på Paradise etter å vært ganske prinsippfast på at det er helt hjernedødt og ikke noe for meg, så jeg ble overrasket når jeg fant meg selv i å glede meg til neste episode. Ikke at det er noe mindre hjernedødt enn forventet, men det føles helt absurd å se hvordan de holder på der inne. Jeg klarer ikke la være å tenke på at mange av disse personene må være et helvete å ha med å gjøre i virkeligheten :alice: 

Ja, særlig i uke to var Isabel helt motbydelig. Nå er det jo en stund siden hun har fått skikkelig motbør, men jeg venter nye utbrudd så snart «småkidsa» stryker «legenden» mot hårene... :fnise:

Jeg var også sent ute med å få øynene opp for Paradise, og har etterhvert innsett at det ligger mye underholdning i «dårlig» TV. Det er bare noe med dramaet som oppstår der inne, som er fascinerende å observere. Deltagerne finner på mye sprell, og sier så mye rart. I tillegg er den stramme redigeringen og videomanipulasjonene ofte av det komiske slaget...

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Ja, særlig i uke to var Isabel helt motbydelig. Nå er det jo en stund siden hun har fått skikkelig motbør, men jeg venter nye utbrudd så snart «småkidsa» stryker «legenden» mot hårene... :fnise:

Jeg var også sent ute med å få øynene opp for Paradise, og har etterhvert innsett at det ligger mye underholdning i «dårlig» TV. Det er bare noe med dramaet som oppstår der inne, som er fascinerende å observere. Deltagerne finner på mye sprell, og sier så mye rart. I tillegg er den stramme redigeringen og videomanipulasjonene ofte av det komiske slaget...

Ja, at det er god tv er det ikke tvil om. Jeg blir helt fascinert! Klippingen er helt genial, jeg synes de gjør en knallbra jobb og ble veldig positivt overrasket. 

Isabel virker lett å like når hun er i godt humør, men blir helt motbydelig når hun får motstand. Blir spennende å se hva hun har i møte de kommende ukene :fnise:

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Ja, at det er god tv er det ikke tvil om. Jeg blir helt fascinert! Klippingen er helt genial, jeg synes de gjør en knallbra jobb og ble veldig positivt overrasket.

Sesongens hittil beste redigering synes jeg var i episode fem, fra 28:20 :laugh:

Baseball.jpg.b5447db1ebb55c239215dc0d078df8b6.jpg

• Liker 4
Skrevet

Jeg har sett alle sesongene av PH (minus forrige sesong) så jeg er jo en skikkelig PH geeck :P Men synes de første sesongene var de beste. Følte ikke produksjonen blanet seg så veldig da og bedre casting. Sesong 2 var en god sesong. Ikke så veldig mye spilling, men mye drama og morsomme deltagere. Stian var jo helt hysterisk :hoho:

Isabel har jo sagt på bloggen hun bare er ufyselig pga hun vil lage drama og god TV, men vet ikke heeeelt om jeg tror på det altså. Hun har problemer med å holde seg rolig og diskutere saklig.  Det går an å være en tøff og sterk spiller uten å være bitch og tro man er bedre enn alle andre. Hun hadde en fantastisk mulighet til å motbevise "haters" og vise at hun ikke er så ufyselig og arrogant som hun fremstår på bloggen. Men hun beviser jo det folk har sagt.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Lord Friendzone said:

Sesongens hittil beste redigering synes jeg var i episode fem, fra 28:20 :laugh:

Baseball.jpg.b5447db1ebb55c239215dc0d078df8b6.jpg

Hvis dette er en video så virker den ikke.

Anonymkode: 8a7e8...aa0

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette er en video så virker den ikke.

Det er bare en skjermpdump :wink:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Lord Friendzone said:

Det er bare en skjermpdump :wink:

Ok. :)

Skrevet
32 minutter siden, smalls skrev:

Isabel har jo sagt på bloggen hun bare er ufyselig pga hun vil lage drama og god TV, men vet ikke heeeelt om jeg tror på det altså. Hun har problemer med å holde seg rolig og diskutere saklig.  Det går an å være en tøff og sterk spiller uten å være bitch og tro man er bedre enn alle andre. Hun hadde en fantastisk mulighet til å motbevise "haters" og vise at hun ikke er så ufyselig og arrogant som hun fremstår på bloggen. Men hun beviser jo det folk har sagt.

Mitt klare inntrykk er at det øyeblikkelig «svartner» for henne når hun møter kraftig motgang, og at hun nesten glir inn i en slags transetilstand. Det beste eksemplet er vel da Erik og Joakim kom tilbake fra sin utflukt i episode 7, etter å ha omrokert på parene på utmerket vis... :pls:

«Fuck you! Fuck you bigtime! (...) Du løy som ein jævla fitteunge i går!» osv... :sinna:

^ Jeg tviler ekstremt sterkt på at det der var et kalkulert utbrudd for å øke programmets underholdningsverdi... :unsure:

I tillegg til det hun sier direkte til andre deltagere, kommer jo hennes mange krasse utsagn på videorommet. I de tilfellene har hun nok som regel fått tid til å kjøle seg ned litt, men det kommer likevel nokså kraftig skyts....

«Ka faen tror disse jævla småkidsa at de e'? Heilt ærlig! (...) Detta e' ein legendesesong. D' e' min og Carl Aksel sin sesong!»

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

«Ka faen tror disse jævla småkidsa at de e'? Heilt ærlig! (...) Detta e' ein legendesesong. D' e' min og Carl Aksel sin sesong!»

Ja, det er en legendesesong, men Isabel har jo misforstått kraftig. Virker som hun trodde ingen ville tørre å røre de og at legendene skulle få seile frem til finalen uberørt. Hvordan VÅGER de å splitt hun og CA liksom :snurt:

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 15
Skrevet

Håper Ann Mariell sjekker inn snart :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter litt med å skjønne hvordan disse «legendarene» kan kvalifiseres som nettopp det.. Mathias kan jeg helt ærlig ikke huske fra sin sesong annet enn hvordan han ser ut. Carl Aksel var med for 1 år siden, selvfølgelig husker folk han. 

Skulle de virkelig hatt en legendesesong burde Kristin og Dennis ha vært med, Iselin,  Niklas Vindel, Kristian René og Tina, Petter Pilgaard, Lene og Nanna, Victoria, Stian osv. 

Anonymkode: ba1c0...d93

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle de virkelig hatt en legendesesong burde Kristin og Dennis ha vært med, Iselin,  Niklas Vindel, Kristian René og Tina, Petter Pilgaard, Lene og Nanna, Victoria, Stian osv. 

Flere av de du nevner kan vel godt ha fått tilbud om å delta, bare at de takket nei. Det er jo ikke alltid det klaffer med øvrige planer, og de føler kanskje at de er ferdige med Pærra. Det er jo såpass lenge siden de var med, og mange er nok på et annet stadium i livet.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Lord Friendzone skrev:

Flere av de du nevner kan vel godt ha fått tilbud om å delta, bare at de takket nei. Det er jo ikke alltid det klaffer med øvrige planer, og de føler kanskje at de er ferdige med Pærra. Det er jo såpass lenge siden de var med, og mange er nok på et annet stadium i livet.

Det er greit nok, men da synes jeg virkelig de kan kalle sesongen for noe annet enn en legendaresesong, for det er det virkelig ikke. 

• Liker 4
Skrevet
27 minutter siden, smalls skrev:

Håper Ann Mariell sjekker inn snart :)

Ja, det regner jeg med. Vi vet jo at hun var i Mexico helt i starten, og det spørs om hun orker å være der i flere uker, utenfor Paradise. Nå er det nesten sånn at jeg regner med hun har tilbragt «ventetiden» i Norge.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter litt med å skjønne hvordan disse «legendarene» kan kvalifiseres som nettopp det.. Mathias kan jeg helt ærlig ikke huske fra sin sesong annet enn hvordan han ser ut. Carl Aksel var med for 1 år siden, selvfølgelig husker folk han. 

Enig der, men flere har de har nok takket nei (vedder på tv3 har spurt de) Niklas Vindel var med i sesong 2 og 3, og er garantert ferdig med paradis for lenge siden. Kristian René burde uten tvil vært med. Han var jo en sterk spiller i sesong 5. Men de burde ikke kalle de legender, for det er de ikke.

Anonymkode: 203af...6e2

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Ja, det regner jeg med. Vi vet jo at hun var i Mexico helt i starten, og det spørs om hun orker å være der i flere uker, utenfor Paradise. Nå er det nesten sånn at jeg regner med hun har tilbragt «ventetiden» i Norge.

Husk at de kun har vært inne på hotellet i 16 dager da, det er ikke allverdens tid å vente i Mexico :)

Anonymkode: 5c10a...3b5

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at de kun har vært inne på hotellet i 16 dager da, det er ikke allverdens tid å vente i Mexico :)

Anonymkode: 5c10a...3b5

De kom nok også en stund før innspillingen av episode 1 startet, men legendene som venter på å sjekke inn har nok ikke noe særlig restriksjoner. De vanlige deltagerne må jo levere fra seg telefonene, og får ikke ha kontakt med omverdenen. Likevel regner jeg med at det nærmer seg innsjekk for hennes del.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig at de må vente en del før de kan sjekke inn. De fleste gidder nok ikke å dra helt tilbake til Norge igjen og vente der, for å sa dra ned til Mexico igjen. Hvis noen ryker ut, så blir de sendt tilbake til Norge, men har hendt at noen blir ringt etter fordi produksjonen vil de skal sjekke inn igjen. Skjedde med Harald fra sesong 7.

Da Henote røyk ut i uke 1 i sesong 8, så måtte hun vente lenge på et motell. For i tilfelle hun fikk sjekke inn igjen. Produksjonen sa ingenting. Hun hadde ikke mobil eller noe og holdt på å kjede seg i hjel. Etter å ha måtte vente i x antall dager, så fikk hun beskjed om å dra hjem.

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser at produksjonen jevnlig zoomer inn på Leo når han har tics som om det er en reaksjon på ting som blir sagt og gjort. Synes egentlig det er en uting. 

Anonymkode: f1090...7e7

• Liker 36
Skrevet

Håper uansett Isabel får litt motgang denne uken

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...