AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1061 Skrevet 8. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har tenkt en del på dette med at produksjonen ødelegger for deltagere (Newa fikk et oppdrag som potensielt sett ødela hennes status på hotellet men fikk ingen belønning da hun gjennomførte). Jeg har bestemt meg for at jeg ikke aksepterer dette. Anonymkode: 606dd...434 Kanskje hun får en belønning under parseremonien som kommer som en bombe på alle? Anonymkode: 8a7e8...aa0 2
Lord Friendzone Skrevet 8. april 2018 #1062 Skrevet 8. april 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant dette fra 2013. https://www.seher.no/kjendis/far-ikke-velge-fritt-under-parseremoniene/64428145 Anonymkode: 8a7e8...aa0 Takk for interessant link, som jo går mer i detalj om utvelgelsen ved parseremonier! 2
Minnie23 Skrevet 8. april 2018 #1063 Skrevet 8. april 2018 Jeg liker spillet veldig godt, men produksjonen ødelegger veldig. Det er så lett å se de endrer på ting underveis. Det at Newa ikke fikk en makt eller noe, var helt tåpelig! Hadde jeg vært Newa, så ville jeg ha klaget til produksjonen. Hun klarte oppdraget, men fikk ingen belønnig, som er vanlig 15
Lord Friendzone Skrevet 8. april 2018 #1064 Skrevet 8. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hun får en belønning under parseremonien som kommer som en bombe på alle? Anonymkode: 8a7e8...aa0 Den fordelen burde jo Newa ha fått allerede i uken som var, for hun kunne jo ha røket ut da. Erik valgte riktignok henne foran Cathrine, men det kunne jo ikke produksjonen vite før torsdagen. 2
Lord Friendzone Skrevet 8. april 2018 #1065 Skrevet 8. april 2018 Nå blir det jo Game of Thrones-uke, så kanskje vi får et gjensyn med Mikela fra sesong 8? Hun er jo åpenbart ekspert på warging! 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1066 Skrevet 8. april 2018 18 timer siden, Lord Friendzone skrev: Nå håper jeg faktisk at Mathias er den første som ryker, selv om han ikke er ufyselig (som Isabel er på sitt verste). Men han bare vaser rundt på hotellet, og stilmessig er han så ufattelig clueless at han ikke burde vise seg frivillig på TV Den var overdrevent teit.... Anonymkode: 1a5ed...d92
helloAdele Skrevet 8. april 2018 #1067 Skrevet 8. april 2018 På 7.4.2018 den 9.37, Mippi skrev: Tror du har rett! Og det er det jeg ikke liker med Paradise. Alle tvistene som blir gjort tilpasses deltagerne. Hvis det er en produksjonen liker, så får de store fordeler med én gang. Du får oppdrag hvor du på forhånd får vite at du får fredning eller lignende hvis du klarer oppdraget. Hvis produksjonen ikke liker deg får du et oppdrag du ikke vet utfallet av. Da får du først et brev hvor det står at du får en stor fordel hvis du klarer oppdraget. Når du gjennomfører oppdraget får du et nytt brev hvor du f.eks. får bestemme om du skal fortsette å bo på det rommet du har eller flytte inn på Fortuna... Så bra flere legger merke til det! Husker også veldig godt den gangen for 2 år siden da Carl Aksel vant mr. Paradise, og det viste seg å være en stor ulempe siden det gjorde at han ble låst med sin daværende partner (som var Nina) selv om guttene skulle sitte på parsermonien og ikke var i fare en gang. Så det at han vant mr Paradise resulterte i at Malin, som var hans egentlige partner som han ville stå med, røyk ut. Altså misforstå meg rett, jeg hata Carl Aksel og var glad for alt som svekket han, men det er liksom prinsippet at det ikke skal være en ulempe å vinne mr Paradise. Produksjonen gjorde det jo åpenbart bare fordi det var bra TV at han og Nina som var bitre fiender måtte være partnere en uke til
Aurora** Skrevet 8. april 2018 #1068 Skrevet 8. april 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den var overdrevent teit.... Anonymkode: 1a5ed...d92 Hvorfor var det teit?
Lord Friendzone Skrevet 8. april 2018 #1069 Skrevet 8. april 2018 (endret) 25 minutter siden, helloAdele skrev: Så bra flere legger merke til det! Husker også veldig godt den gangen for 2 år siden da Carl Aksel vant mr. Paradise, og det viste seg å være en stor ulempe siden det gjorde at han ble låst med sin daværende partner (som var Nina) selv om guttene skulle sitte på parsermonien og ikke var i fare en gang. Så det at han vant mr Paradise resulterte i at Malin, som var hans egentlige partner som han ville stå med, røyk ut. Altså misforstå meg rett, jeg hata Carl Aksel og var glad for alt som svekket han, men det er liksom prinsippet at det ikke skal være en ulempe å vinne mr Paradise. Produksjonen gjorde det jo åpenbart bare fordi det var bra TV at han og Nina som var bitre fiender måtte være partnere en uke til Jeg skjønner hva du mener, men på den andre siden er det jo mange som mener at produksjonen hjalp Carl Aksel på alle mulige måter, og det at Malin røk ut var jo en stor ulempe for ham. Men det ble selvsagt et mer dramatisk «bakteppe» da Carl Aksel igjen måtte dele seng med Nina, som åpenbart hadde en finger med i spiller da Jørgen valgte Mikela foran Malin... Guttene var ikke i fare, som du sier, men Celester (Miss Paradise) ble jo også låst til Jørgen. Så det kan vel tenkes at produksjonen uansett ville ha gitt en låsning til begge vinnerne - det kan vi jo strengt tatt ikke vite. Nå husker jeg ikke helt hvilke gevinster Mr./Mrs. Paradise har gitt i de ulike sesongene. I fjor ble jo vinnerne også låst til hverandre, men da var det parvis fremføring, i motsetning til sesong 8. André og Henote i sesong 9 sto jo allerede (høyst frivillig) sammen da de vant, så for dem var det jo veldig greit å få en låsning. Endret 8. april 2018 av Lord Friendzone 2
helloAdele Skrevet 8. april 2018 #1070 Skrevet 8. april 2018 2 timer siden, Lord Friendzone skrev: Jeg skjønner hva du mener, men på den andre siden er det jo mange som mener at produksjonen hjalp Carl Aksel på alle mulige måter, og det at Malin røk ut var jo en stor ulempe for ham. Men det ble selvsagt et mer dramatisk «bakteppe» da Carl Aksel igjen måtte dele seng med Nina, som åpenbart hadde en finger med i spiller da Jørgen valgte Mikela foran Malin... Guttene var ikke i fare, som du sier, men Celester (Miss Paradise) ble jo også låst til Jørgen. Så det kan vel tenkes at produksjonen uansett ville ha gitt en låsning til begge vinnerne - det kan vi jo strengt tatt ikke vite. Nå husker jeg ikke helt hvilke gevinster Mr./Mrs. Paradise har gitt i de ulike sesongene. I fjor ble jo vinnerne også låst til hverandre, men da var det parvis fremføring, i motsetning til sesong 8. André og Henote i sesong 9 sto jo allerede (høyst frivillig) sammen da de vant, så for dem var det jo veldig greit å få en låsning. Ja de gjorde jo det, men akkurat da det var mr og mrs paradise hadde Carl Aksel fått det som han ville veldig lenge, så jeg tror produksjonen tenkte at vi som så på ble litt lei (som også stemte) og at det ville bli bra TV å se han prøve å redde seg inn blant en av de andre jentene. Selv om produksjonen likte han og ville ha han der inne vil de jo se han spille og lage bra TV. Når man da i tillegg legger til at han måtte dele seng med Nina en uke passer det nesten litt for bra. Men som du sier man kan jo ikke vite det
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1071 Skrevet 8. april 2018 3 timer siden, Aurora** skrev: Hvorfor var det teit? "Han burde ikke vise seg frivillig på TV"?? Altså det er jo teit å si slikt! Han har sin egen stil, og han er tøff som er den han er uten å bry seg om andres meninger. Anonymkode: 1a5ed...d92
Lord Friendzone Skrevet 8. april 2018 #1072 Skrevet 8. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Han burde ikke vise seg frivillig på TV"?? Altså det er jo teit å si slikt! Han har sin egen stil, og han er tøff som er den han er uten å bry seg om andres meninger. Anonymkode: 1a5ed...d92 Det må du jo gjerne mene, og han står selvsagt fritt til å velge sin egen stil. Så kan det jo tenkes at det ikke var heeelt bokstavelig ment, da... Men iallefall, min mening er nå engang den at stilen hans er aldeles tragisk, og på et program som Paradise Hotel synes jeg faktisk det er "innafor" å ha et visst fokus på deltagernes fremtoning. I mine øyne er han ganske enkelt helt malplassert på hotellet, ikke bare fordi han er en "atypisk Pærra-deltager". 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1073 Skrevet 8. april 2018 52 minutter siden, Lord Friendzone skrev: Det må du jo gjerne mene, og han står selvsagt fritt til å velge sin egen stil. Så kan det jo tenkes at det ikke var heeelt bokstavelig ment, da... Men iallefall, min mening er nå engang den at stilen hans er aldeles tragisk, og på et program som Paradise Hotel synes jeg faktisk det er "innafor" å ha et visst fokus på deltagernes fremtoning. I mine øyne er han ganske enkelt helt malplassert på hotellet, ikke bare fordi han er en "atypisk Pærra-deltager". Hva er det med stilen du synes er så tragisk? Bomsete? Anonymkode: c5a01...ccf
Lord Friendzone Skrevet 8. april 2018 #1074 Skrevet 8. april 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med stilen du synes er så tragisk? Bomsete? Anonymkode: c5a01...ccf Ja, jo, jeg sliter egentlig med å finne ordene, men "bomsete" er vel i riktig retning. Vi kan godt være uenige, og jeg synes ikke vi trenger å analysere dette noe mer Men sånn btw, her har han visst bommet litt med mascaraen i skjegget... 9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1075 Skrevet 9. april 2018 11 timer siden, Lord Friendzone skrev: Ja, jo, jeg sliter egentlig med å finne ordene, men "bomsete" er vel i riktig retning. Vi kan godt være uenige, og jeg synes ikke vi trenger å analysere dette noe mer Men sånn btw, her har han visst bommet litt med mascaraen i skjegget... Jeg er ikke uenig.Jeg er ikke den ab du pratet med Anonymkode: c5a01...ccf
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1076 Skrevet 9. april 2018 Men gud å jeg hater Isabell... Anonymkode: ce938...c0f 1
Minnie23 Skrevet 9. april 2018 #1077 Skrevet 9. april 2018 Håper Isabel får en ulempe og blir satt i fare. Synes det er gøy å se hvor stresset hun blir 🙊Forrige uke gikk ting etter hennes plan.. Synes også det er gøy når Triana outer henne på parseremonien 🙊 9
Lord Friendzone Skrevet 9. april 2018 #1078 Skrevet 9. april 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke uenig.Jeg er ikke den ab du pratet med Anonymkode: c5a01...ccf Jada, jeg merket det, men det var jo likevel samme gren av diskusjonen. Jeg mente "vi" i betydning "hele gjengen"
halvehimmelen Skrevet 9. april 2018 #1079 Skrevet 9. april 2018 Har hatt et dårlig inntrykk av Isabel gjennom blogg og sosiale medier, og tenkte hun nå ville motbevise mine fordommer i PH. Vel, langt derifra. Hun er jo enda mer ufyselig enn hva jeg så for meg. Hun setter seg selv så himla høyt, og ser ned på alle rundt seg. Jeg blir helt rystet, og håper hun overdriver for å lage god tv... Dette er første sesongen jeg ser på Paradise etter å vært ganske prinsippfast på at det er helt hjernedødt og ikke noe for meg, så jeg ble overrasket når jeg fant meg selv i å glede meg til neste episode. Ikke at det er noe mindre hjernedødt enn forventet, men det føles helt absurd å se hvordan de holder på der inne. Jeg klarer ikke la være å tenke på at mange av disse personene må være et helvete å ha med å gjøre i virkeligheten 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1080 Skrevet 9. april 2018 14 timer siden, Lord Friendzone skrev: Det må du jo gjerne mene, og han står selvsagt fritt til å velge sin egen stil. Så kan det jo tenkes at det ikke var heeelt bokstavelig ment, da... Men iallefall, min mening er nå engang den at stilen hans er aldeles tragisk, og på et program som Paradise Hotel synes jeg faktisk det er "innafor" å ha et visst fokus på deltagernes fremtoning. I mine øyne er han ganske enkelt helt malplassert på hotellet, ikke bare fordi han er en "atypisk Pærra-deltager". Herregud tenk å si slikt om andre. Greit å ha meninger, men å snakke om utseendet til folk er unødvendig. Anonymkode: 1a5ed...d92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå