AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1041 Skrevet 6. april 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sjokkert over at folk her inne støtter Newas vrede mot Erik! Jeg tror de fleste er enige om at Newa har rabla litt, men jeg klandrer henne ikke for det egentlig. Ting er nok ganske sykt (emosjonelt sett) der inne, så mange blir litt kokko. Newa er en av dem. Dette tror jeg hun vet selv i ettertid og. Anonymkode: 606dd...434 Jeg håpte på at Newa skulle ryke. Ikke for at jeg ikke liker henne, men fordi det virker som de følelsesmessige svingningene hun har er ganske store. Hun virker ikke å ha den psykiske distansen som er nødvendig for å ha det bra der inne. Jeg er ikke beroliget av det jeg så i går. Det å gå fra en brennende intens forelskelse, som ikke er så lurt der inne, til totalt hat og forakt på under et døgn virker ikke helt innenfor. .. men det er jo dramatisert og de har psykolog som følger med.. så.. Anonymkode: 87d18...8df 7
Tapas Skrevet 7. april 2018 #1042 Skrevet 7. april 2018 Hvorfor melder sånne som Ingrid, Chatrine og Mathias seg på paradise? Hva faen er der der for? Ingrid glemte jeg eksisterte egang. Props til produksjonen som virker til å forenklet tema ukene og laget mer rom for spill! 15
smalls Skrevet 7. april 2018 #1043 Skrevet 7. april 2018 17 minutter siden, Tapas skrev: Hvorfor melder sånne som Ingrid, Chatrine og Mathias seg på paradise? Hva faen er der der for? Ingrid glemte jeg eksisterte egang. Props til produksjonen som virker til å forenklet tema ukene og laget mer rom for spill! Samme lurer jeg på. Har sagt det før, men de bidrar ikke med noen ting! Hva var det Mathias gjorde i sin seesong som var så legendarisk? Tullete at de skal bli kalt for legender. Flaut 16
Mippi Skrevet 7. april 2018 #1044 Skrevet 7. april 2018 På 6.4.2018 den 1.51, helloAdele skrev: Atså, burde ikke Newa fått en fordel for å ha klart oppdraget... ? Produksjonen kan da ikke gi et sånt vanskelig oppdrag hvor hun potensielt kan få folk i mot seg (for å ha stjålet partneren deres) og ikke gi henne noe mer? Ja hun fikk ta over partneren til den hun tok halen til, men det hjelper jo ingenting når det ikke er med en låsning/fredning. "Ingenting angriper raskere enn et skadet dyr", yeah right Kan nesten begynne å lure på om det egentlig var Newa som skulle fått den andre låsningen men at produksjonen ga den til Karoline for å redde henne? Tror du har rett! Og det er det jeg ikke liker med Paradise. Alle tvistene som blir gjort tilpasses deltagerne. Hvis det er en produksjonen liker, så får de store fordeler med én gang. Du får oppdrag hvor du på forhånd får vite at du får fredning eller lignende hvis du klarer oppdraget. Hvis produksjonen ikke liker deg får du et oppdrag du ikke vet utfallet av. Da får du først et brev hvor det står at du får en stor fordel hvis du klarer oppdraget. Når du gjennomfører oppdraget får du et nytt brev hvor du f.eks. får bestemme om du skal fortsette å bo på det rommet du har eller flytte inn på Fortuna... 11
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1045 Skrevet 7. april 2018 50 minutter siden, Tapas skrev: Hvorfor melder sånne som Ingrid, Chatrine og Mathias seg på paradise? Hva faen er der der for? Ingrid glemte jeg eksisterte egang. Props til produksjonen som virker til å forenklet tema ukene og laget mer rom for spill! Er jo alltid noen som er "0 motstand" som de sterke spillerne overser og som får bli der uke etter uke... Anonymkode: 1a5ed...d92 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1046 Skrevet 7. april 2018 Jeg tror det var meningen at Newa skulle få låses med en gutt, men så de ville heller beholde Karoline. Så oppdraget til Newa ga henne ingenting. Hun fikk kun sove med Leo en natt liksom Irriterende at produksjonen må blande seg. Kan ikke de heller bare slutte å endre på ting underveis? La deltakerne styre spillet Husker jeg ble frustrert over de hjalp CA frem til finalen og hjalp han sin allianse! Sender inn både Sandra og Malin samme dag!!! 🙈 Skulle tro han kjente noen i produksjonen. Et familiemedlem eller noe. Klikker hvis de sender han inn igjen 😠 Anonymkode: 8ed67...b00 21
missmcbeal Skrevet 7. april 2018 #1047 Skrevet 7. april 2018 12 timer siden, Snuppah00 skrev: Mathias sjekket vel inn etter Ingrid? Allright, ikke helt lett å holde styr merker jeg. Men da kan det godt være at det sjekker inn en jente nå ja.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1048 Skrevet 7. april 2018 1 time siden, missmcbeal skrev: Allright, ikke helt lett å holde styr merker jeg. Men da kan det godt være at det sjekker inn en jente nå ja. Jeg håper det kommer en jente og Julie ryker. Merker jeg er møkklei henne Anonymkode: 8ed67...b00 10
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1049 Skrevet 7. april 2018 Etter 10 sesonger så må jo deltakerne snart ha skjønt at å "spille spillet" betyr å 1. få produksjonen til å like deg 2. få de andre deltakerene til å like deg. Det er jo ikke noe poeng å sende ut andre, du bør bli så godt likt av både en partner og helst noen andre av begge kjønn, at du blir beskyttet og ikke sendt hjem. Poenget er jo å få bli selv, ikke å få sendt ut så mange som mulig. Og liker produksjonen deg vil du få ny sjans om du likevel blir sendt ut, twister vil gå i din favør, du får gode fordeler fra oppdrag og sånn. Sier ikke at disse tingene er lette å få til, men det er iallfall det jeg mener er "spillet" om man skulle spille perfekt Ingrid var såvidt på skjermen denne uken.. prøver å huske fra tidligere sesonger om det kan bety at hun kommer langt eller ikke, de klipper vel etter at sesongen er ferdig så mener folk har sagt i tidligere års tråder at man noen ganger kan se på klippingen hvem som skal være lenge og sånn? Hun virker veldig kjedelig så håper det bare er derfor og at hun snart må hjem. Jeg skulle ønske deltakerne fikk mer alkohol jeg, var jo litt derfor de første sesongene var morsomme. Og at det kommer inn noen som er litt eldre enn 21.... Anonymkode: b17e4...e6e 8
Ardwinna Skrevet 7. april 2018 #1050 Skrevet 7. april 2018 12 timer siden, smalls skrev: Hva var det Mathias gjorde i sin seesong som var så legendarisk? Han var vel bare legendarisk vimsete og snål. Jeg hadde ikke sansen for ham da og jeg har ikke sansen for ham nå. Han er bare irriterende når han surrer rundt og snakker om hvor mye han spiller, når det eneste han gjør er å jatte med Isabel. 6
Lord Friendzone Skrevet 7. april 2018 #1051 Skrevet 7. april 2018 Nå håper jeg faktisk at Mathias er den første som ryker, selv om han ikke er ufyselig (som Isabel er på sitt verste). Men han bare vaser rundt på hotellet, og stilmessig er han så ufattelig clueless at han ikke burde vise seg frivillig på TV 8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1052 Skrevet 7. april 2018 14 minutter siden, Lord Friendzone skrev: Nå håper jeg faktisk at Mathias er den første som ryker, selv om han ikke er ufyselig (som Isabel er på sitt verste). Men han bare vaser rundt på hotellet, og stilmessig er han så ufattelig clueless at han ikke burde vise seg frivillig på TV Så enig. Akkurat som i sin seesong, så bare vaser han rundt og lever i sin lille boble. Anonymkode: 27684...323 8
Aurora** Skrevet 8. april 2018 #1054 Skrevet 8. april 2018 (endret) De siste sesongene var veldig skuffende og kjedelige, men liker denne sesongen Gleder meg til episoden i morgen. Tror det blir drama. Nå vil jeg at Ingrid ryker ut. Synes hun er så kjedelig og bidrar ikke med mye. Forrige uken, så var hun nesten ikke på skjermen Endret 8. april 2018 av Aurora** 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1055 Skrevet 8. april 2018 På 7.4.2018 den 9.51, AnonymBruker skrev: Jeg tror det var meningen at Newa skulle få låses med en gutt, men så de ville heller beholde Karoline. Så oppdraget til Newa ga henne ingenting. Hun fikk kun sove med Leo en natt liksom Irriterende at produksjonen må blande seg. Kan ikke de heller bare slutte å endre på ting underveis? La deltakerne styre spillet Husker jeg ble frustrert over de hjalp CA frem til finalen og hjalp han sin allianse! Sender inn både Sandra og Malin samme dag!!! 🙈 Skulle tro han kjente noen i produksjonen. Et familiemedlem eller noe. Klikker hvis de sender han inn igjen 😠 Anonymkode: 8ed67...b00 Enig! Newa hadde et oppdrag og fullførte dette. Så fikk hun ingenting for det! I andre sessongr har jo deltakeren som har tatt noe fra noen andre fått en fredning. Det ga jo ingen mening at både Isabell og hun nye skulle få fredning. Paradise Hotel begynner å bli et dårlig program når de holder på sånn. Anonymkode: 41a26...d9b 12
Lord Friendzone Skrevet 8. april 2018 #1056 Skrevet 8. april 2018 Noen ganger har jeg følt at folk er i overkant "konspiratoriske" når det gjelder produksjonens evne/vilje til å påvirke spillet, men i det siste har jeg blitt stadig mer åpen for at det faktisk er slik! For eksempel har det jo stor innvirkning på maktbalansen hvilke tidligere deltagere som får en ny sjanse, og dette virker jo ofte å være helt styrt av staben. Altså, det forekommer sikkert at deltagere ønsker å returnere til Norge rett etter å ha blitt sendt ut, og noen ganger må jo tidligere deltagere duellere om en ny sjanse, men dette hører nok til unntakene. I tillegg var det i Sofie Carolines tidligere omtalte blogginnlegg særlig én detalj jeg reagerte på: - Vi må skrive navn på den vi skal stå bak på parsermonien. Noen timer før parsermonien starter får vi utdelt en lapp der vi skal skrive første og andrevalg. Helt frem til uke 6 sto det alltid 1. Kevin og 2. Petter. Etter at jeg ble partner med Morten sto det 1. Morten og 2. Kevin. Da er det altså slik at om det allerede står noen bak førstevalget ditt så må du stille deg bak andrevalget. Spørsmål og svar fra kommentarfeltet: - Hva skjer med de som ikke har partner og ofte sier på parsermonien at de tok en sjans der og da å valgte på sparket? Hvem har de skrevet på lappen liksom? - De har også skrevet to navn som alle andre - Så hvis det står en annen bak Kevin da, men du vet at han velger deg og han er førstevalget ditt, så kan ikke du stille deg bak han? - Nei, da må jeg stille meg bak andrevalget! Rare fakta om Paradise Hotel ^ Dette må jo bety at produksjonen et stykke på vei kan velge hvem som blir sendt ut, siden deltagerne alltid blir kalt frem i en bestemt rekkefølge av Triana. Noen ganger fremstilles det jo som om deltagerne bare improviserer i siste liten, men slik er det altså ikke. Et knallsterkt par som er hverandres soleklare førstevalg kan altså bli splittet på denne måten av produksjonen - ja, den ene kan til og med ryke. Det gis jo ofte inntrykk av at den som får to stykker bak seg blir sittene og gruble for harde livet, men de er altså tvunget til å følge rekkefølgen de valgte noen timer i forveien. Skulle likt å visst nøyaktig hvilke kriterier som avgjør rekkefølgen som deltagerne ropes opp i... At redigeringen er kynisk, og at det skal skapes TV-drama, er jo en ting. Men jeg blir stadig mer enig med de som sier at produksjonen i mange sammenhenger har frie tøyler, og bare følger sine egne innfall. "Carl Aksel er en kul type som skaper mye drama, han må vi gi en ny sjanse!" 12
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1057 Skrevet 8. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Enig! Newa hadde et oppdrag og fullførte dette. Så fikk hun ingenting for det! I andre sessongr har jo deltakeren som har tatt noe fra noen andre fått en fredning. Det ga jo ingen mening at både Isabell og hun nye skulle få fredning. Paradise Hotel begynner å bli et dårlig program når de holder på sånn. Anonymkode: 41a26...d9b Eneste grunnen til at Isabel fikk fredning var jo at hun selv sa "jeg vil være alfa-hunn" og deretter når de hadde valgt alfa-hann så fikk han velge 1 av alfa-hunnene som partner og de ble da låst/fredet. Men så fikk jo de velge en partner til den andre alfa-hunnen så de også ble låst/fredet. Så da ville jo begge alfa-hunnene uannsett fått fredning... og Isabell gjorde jo ikke noe for å bli det hun sa bare "jeg vil" også var de andre jentene helt tafatte.. Hun måtte vel ikke gjore noe slags utfordring eller noe? Newa fikk et faktisk oppdrag men tjente ingenting på å klare det annet enn å skape litt drama og dårlig stemning med hun blonde. Anonymkode: b17e4...e6e 10
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1058 Skrevet 8. april 2018 34 minutter siden, Lord Friendzone said: At redigeringen er kynisk, og at det skal skapes TV-drama, er jo en ting. Men jeg blir stadig mer enig med de som sier at produksjonen i mange sammenhenger har frie tøyler, og bare følger sine egne innfall. Fant dette fra 2013. https://www.seher.no/kjendis/far-ikke-velge-fritt-under-parseremoniene/64428145 Anonymkode: 8a7e8...aa0 2
Aurora** Skrevet 8. april 2018 #1059 Skrevet 8. april 2018 Men Karoline hadde heller ingenting hun skulle sagt da Isabel og Kristian skulle låse henne med en gutt, så skjønner jo hun ble frustret Men håper hun og Leo blir et sterkt par 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1060 Skrevet 8. april 2018 Jeg har tenkt en del på dette med at produksjonen ødelegger for deltagere (Newa fikk et oppdrag som potensielt sett ødela hennes status på hotellet men fikk ingen belønning da hun gjennomførte). Jeg har bestemt meg for at jeg ikke aksepterer dette. Anonymkode: 606dd...434 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå