AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1021 Skrevet 6. april 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skal egentlig Ann-Mariell komme inn? Kanskje neste uke? Så stå med Erik? Nå har Erik snakket i 4 uker om hvor lettlurt og spilldum de andre deltakerne er. Hadde vært gøy om han ble rundlurt selv. Siste to dagene har han vist en litt dårlig side av seg selv. Like klagete og "sur" som alle andre episoder, bare uten glimt i øyet og et smil på lur. Må bare hylle Leo! For en fin fyr! Han backer jo opp alle som trenger det der inne. Er enten første mann eller eneste til å vise sin støtte, og det kommer fra hjertet. De som sier Leo er på badeferie har ikke skjønt det. Folk skal stemme på deg i finalen også. Tidligere har alle gått i mot de som har spilt. Han er taktisk smart. Spiller når han må, er ærlig, og en god person de andre vil ha der inne. Håper neste mann ut er Joakim. Selvom han ikke sa et ord (?) denne episoden så irriterer han meg. Synes ikke han har gjort seg fortjent til å stå trygt der inne. Anonymkode: 34f4f...122 Altså, jeg tror de fleste ville blitt litt sure om de fikk beskjed (av noen som ikke er kjæresten sin) at de ikke får gi lap dance, eller at andre damer ikke kan si han er kjekk, eller at han kan gjøre ting med andre damer... Eller generelt bli "bitchet på". Av en som ikke er kjæresten hans. Altså, er det mulig... han får jo ikke flyktet fra det heller. Anonymkode: e622a...b92 20
Aurora** Skrevet 6. april 2018 #1022 Skrevet 6. april 2018 Håper Karoline vinner hele driten! Gjerne med Erik. Skjønner hun blir overgitt når jentene dilter etter Isabel og hun har de rundt lillefingeren. Newa er lett å påvirke og naiv at jeg blir helt 🙈🙈🙈 Mathias gjør jo ingenting annet enn å være Isabel sin hund og har ikke egne meninger. Synes han er kjedelig. Han vil alltid være hennes backup, så fint om han ryker Jeg håper ikke Isabel sin masterplan går i boks. Vil ikke at hun skal få den gleden av å shippe ut Erik. Krysser fingrene 8
Aurora** Skrevet 6. april 2018 #1023 Skrevet 6. april 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Mathias synes jeg er en latsabb som ikke bidrar med noe som helst. Fatter ikke hva han har imot Karoline, eller om han bare jattet med Julie. Fatter heller ikke hvorfor Kristian synes det visstnok var så bra at Isabel sa til Triana at hun ikke spilte og at hun gjorde det vanskelig å stille spørsmål. Ehh, alle skjønte vel at det var tidenes største vits at Isabel ikke spiller. «EG ER HER FOR Å SPELA» Anonymkode: f1090...7e7 Ja herregud 🙈 Kristian er jo blitt helt fan av Isabel. Så klart bare tullet hun. Hun har sagt 100 ganger hun er der for spela og det vet alle. Kristian synker litt for meg siden han er på team Isabel 8
Lord Friendzone Skrevet 6. april 2018 #1024 Skrevet 6. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har Erik snakket i 4 uker om hvor lettlurt og spilldum de andre deltakerne er. Hadde vært gøy om han ble rundlurt selv. Siste to dagene har han vist en litt dårlig side av seg selv. Like klagete og "sur" som alle andre episoder, bare uten glimt i øyet og et smil på lur. (...) Anonymkode: 34f4f...122 Erik er jo tydelig på at han vil stå med en bedre spiller enn Newa, men han kan jo godt finne på å «bruke» henne for å sikre seg ut neste uke. I så fall kan det fort bli han som ryker. Men så var det jo dette med tvister, konsepter og nye deltagere, som nok blir å røre godt rundt i gryta innen neste parseremoni... Når det gjelder humøret hans er jeg enig i at det har blitt litt mye jamring - det er en stund siden han har vist det gode glimtet i øyet. Men han har jo lenge vært sliten av Newa, og i det siste har det liksom toppet seg... Erik er fortsatt min favoritt på hotellet, og jeg håper virkelig at han klarer seg! 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1025 Skrevet 6. april 2018 Newa har klenget på han siden dag 1 og falt for han. Hun også vært veldig sjalu. Ble sur fordi Karoline syntes han var kjekk. Så er hun ingen smart spiller. Skjønner jo han blir drittlei. Jeg tar mye av det Isabel sier med en klype salt. Men Erik sa jo han nusset henne og sånn i starten, men det måtte han slutte med sa han Julie tåler ikke kritikk. Karoline sa hva hun følte og det har hun full rett til. Da ble hun sur og sa Karoline skulle ut asp. Jeg synes Isabel har litt for mye styring nå. Hun er god til å snakke for seg og klarer å få de fleste mot Erik. Joakim vet jeg ikke hva tenker, men følger vel bare etter flertallet Selv om jeg ville Cathrine skulle ryke, så hadde det vært morsomt han valgte henne. Gøy å se ansiktsuttrykket til Isabel når ting ikke går hennes vei Anonymkode: 27684...323 9
Englejenta Skrevet 6. april 2018 #1026 Skrevet 6. april 2018 Jeg ble overrasket når Karoline ble satt sammen med Leo. Men veldig positivt overrasket når jeg så hvor gentleman Leo var som stilte opp for Karoline under munnhuggeriet på par sermonien. Jeg er helt enig i det de fleste andre her inne sier, Karoline og Leo kommer til å bli ett super sterkt par. Skikkelig hodebry for Isabel og Co Enda bedre blir det nå om det kommer inn ei berte som passer til Erik. Det er for jæ.... om Neva skal klare å får sendt ut Erik med hjelp av Isabel. Krysser fingrene og håper på en ny knall uke på PH. Sammendraget som ble sendt for neste uke så lovende ut... 13
Minnie23 Skrevet 6. april 2018 #1027 Skrevet 6. april 2018 Jeg tror det blir masse drama til uken Må si jeg smilte da Karoline ble låst med Leo. Cathrine som var SÅ sikkert på at hun var safe og ville sole seg hele dagen.🙊 Det blir fryktelig spennende om planen til Isabel funker. Håper jo ikke det da. Irriterende hun har klart å manipulere Newa. 18
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1028 Skrevet 6. april 2018 Hva slags gutter håper du ikke sjekker inn? - Sånne som er «cocky», frekke og høye på seg selv. Dette svarte Isabel når hun var med i PH 2015 Snakk om å kaste stein i glasshus LOL Anonymkode: 59f03...35b 13
Halloi Skrevet 6. april 2018 #1029 Skrevet 6. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg tror de fleste ville blitt litt sure om de fikk beskjed (av noen som ikke er kjæresten sin) at de ikke får gi lap dance, eller at andre damer ikke kan si han er kjekk, eller at han kan gjøre ting med andre damer... Eller generelt bli "bitchet på". Av en som ikke er kjæresten hans. Altså, er det mulig... han får jo ikke flyktet fra det heller. Anonymkode: e622a...b92 Joda. Jeg skjønner også at han ble sur. Men det skjedde på Mandag (eller tirsdag?). Hvorfor heller ikke bruke energien og sjarmen til å overtale Ingrid til å stå med han? Og gi faen i Newa om han er så jævlig lei? Dessuten virker det som at han har vært kongen av mixed signals ovenfor Newa, men som ikke er vist på TV (Dette i følge Isabel i SoMe i går). 1
missmcbeal Skrevet 6. april 2018 #1030 Skrevet 6. april 2018 26 minutter siden, Halloi skrev: Joda. Jeg skjønner også at han ble sur. Men det skjedde på Mandag (eller tirsdag?). Hvorfor heller ikke bruke energien og sjarmen til å overtale Ingrid til å stå med han? Og gi faen i Newa om han er så jævlig lei? Dessuten virker det som at han har vært kongen av mixed signals ovenfor Newa, men som ikke er vist på TV (Dette i følge Isabel i SoMe i går). At Erik har spilt på Newas følelser tror jeg på og det tror jeg vi delvis har sett. F.eks. under diverse møter og sermonier så har Erik hatt henda veldig godt plantet på skuldrene til Newa, og til og med strøket hånden hennes? Så vidt jeg kunne se, er det han som har tatt initativ til det? Etter en eller annen diskusjon de hadde, var noe etter lapdancen eller noe? Newa var iallfall sur, og Erik sier at hun ikke skal være sur o.s.v og så kysser han henne veldig lidenskapelig i senga, sånn skikkelig, sikkert sånn at hun skal glemme at hun er sur. Godt mulig at Erik hele tiden har sagt at han ikke er interessert i noe seriøst eller noe, samtidig så gjør han akkurat de rette tinga intimt for å få Newa skikkelig interessert, og han har nok visst at han kan spille på hennes følelser. Så har de også inngått avtale om å stå sammen, men så begynner Erik å backe ut når det blir for mye drama. Noe som er forståelsesfullt, men tror det egnetlig handler om at Newa er sur fordi Erik ikke egentlig vil stå sammen likevel og har latet som han er litt interessert, for så å gå rundt å si til alle at han er så lei henne o.s.v. 9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1031 Skrevet 6. april 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Spilt på følelsene hennes. Isabel la ut en video hvor hun forklarte at det som ikke blir tatt med på tv, er nettopp det at Erik er veldig flørtende med henne, koser på henne og generelt viser henne masse oppmerksomhet. På tv virker det jo som om det er ensidig. Når han vet at hun liker han såpass godt, så burde han ha hjerte til å holde seg unna og ikke gi henne falske forhåpninger. Anonymkode: e4cb5...b1b Sannhetsvitnet Isabel Anonymkode: 87d18...8df 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1032 Skrevet 6. april 2018 Går ikke an å tro på Isabel da. Sto å sa foran alle at Karoline hadde kalt henne for bitch til alle gutta 🙄 Komisk at Julie sa Newa var dritkjerring, men er vel heller hun som er det. Så falsk hun er da Anonymkode: 104c4...bb6 14
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1033 Skrevet 6. april 2018 Når jeg ser Newa husker jeg to sånne jenter fra ungdomskolen/videregående som ble grasalt forelsket i meg og som jeg ikke var det minste interessert i ... og som la meg for totalt hat når forelskelsen ikke ble gjengjeldt. Akk.. vreden fra en forsmådd kvinne. Det er slettes ikke så sikkert at Erik på noen måte har lekt med følelsene til Newa. Det kan like godt ha å gjøre med såret stolthet, tap av selvbilde, såret ego ..... og et par ord i øret fra kjæreste Isabel. Anonymkode: 87d18...8df 8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1034 Skrevet 6. april 2018 Sånn angående neste uke. De brukte mye tid i episoden til å vise klipp av Newa og Isabel snakke om hvordan Erik skal ut neste uke. Virket litt overdrevet. Anonymkode: 87d18...8df
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. april 2018 #1035 Skrevet 6. april 2018 20 timer siden, Anonym2467 skrev: Hva har Erik gjort mot Newa? Gått bak ryggen på henne og sagt at han skulle spille henne ut, samtidig som han kysser og koser med henne. Jeg begynner å mislike Erik, synes han er usympatisk. Liker faktisk Newa litt, selv om hun er dumsnill. Det er ikke noe vondt i henne og jeg digger at hun skal spille ut Erik 18 timer siden, helloAdele skrev: Atså, burde ikke Newa fått en fordel for å ha klart oppdraget... ? Produksjonen kan da ikke gi et sånt vanskelig oppdrag hvor hun potensielt kan få folk i mot seg (for å ha stjålet partneren deres) og ikke gi henne noe mer? Ja hun fikk ta over partneren til den hun tok halen til, men det hjelper jo ingenting når det ikke er med en låsning/fredning. "Ingenting angriper raskere enn et skadet dyr", yeah right Kan nesten begynne å lure på om det egentlig var Newa som skulle fått den andre låsningen men at produksjonen ga den til Karoline for å redde henne? Helt enig.
Christy89 Skrevet 6. april 2018 #1036 Skrevet 6. april 2018 Men skjønner ikke hvorfor de er så sikker på det sjekker inn en gutt? Håper det er en jente. Ofte er det annenhver uke, men ikke alltid Men hvordan skal denne masterplanen til Isabel funke i praksis? Han nye skal splitte Karoline og Leo. Leo skal stiller seg bak Newa med Erik. Newa velger Leo. Med mindre han nye pg Karoline blir låst, så kan jeg ikke skjønne at Leo vil stå med Newa, som er så vanvittig slitsom! Newa er kun en brikke i Isabel sitt spill. 2
missmcbeal Skrevet 6. april 2018 #1037 Skrevet 6. april 2018 10 minutter siden, Christy89 skrev: Men skjønner ikke hvorfor de er så sikker på det sjekker inn en gutt? Håper det er en jente. Ofte er det annenhver uke, men ikke alltid Men hvordan skal denne masterplanen til Isabel funke i praksis? Han nye skal splitte Karoline og Leo. Leo skal stiller seg bak Newa med Erik. Newa velger Leo. Med mindre han nye pg Karoline blir låst, så kan jeg ikke skjønne at Leo vil stå med Newa, som er så vanvittig slitsom! Newa er kun en brikke i Isabel sitt spill. Har det ikke sjekket inn jenter 2 uker på rad nå? Ingrid og Karoline? Eller er det noe mellom der som jeg har glemt. Jeg føler det må komme en gutt nå jeg. 1
Snuppah00 Skrevet 6. april 2018 #1038 Skrevet 6. april 2018 1 time siden, missmcbeal skrev: Har det ikke sjekket inn jenter 2 uker på rad nå? Ingrid og Karoline? Eller er det noe mellom der som jeg har glemt. Jeg føler det må komme en gutt nå jeg. Mathias sjekket vel inn etter Ingrid?
Lord Friendzone Skrevet 6. april 2018 #1039 Skrevet 6. april 2018 2 minutter siden, Snuppah00 skrev: Mathias sjekket vel inn etter Ingrid? Jepp. Ingrid kom i episode 6, Mathias i episode 9, og Karoline i episode 13.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1040 Skrevet 6. april 2018 Jeg er sjokkert over at folk her inne støtter Newas vrede mot Erik! Jeg tror de fleste er enige om at Newa har rabla litt, men jeg klandrer henne ikke for det egentlig. Ting er nok ganske sykt (emosjonelt sett) der inne, så mange blir litt kokko. Newa er en av dem. Dette tror jeg hun vet selv i ettertid og. Anonymkode: 606dd...434 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå