Minnie23 Skrevet 5. april 2018 #961 Skrevet 5. april 2018 Jammen Newa da!!!! Så Erik er dritsekk fordi han ikke liker deg?! Irriterende at Isabel har fått både Erik og Newa rundt lillefingeren 19
missmcbeal Skrevet 5. april 2018 #962 Skrevet 5. april 2018 Nå er det dårlig stemning mellom Newa og Erik. Selv om Newa prøver å late som hun er interessert lyser det igjennom henne, hun skal være en god skuespiller resten av uka for at Erik ikke skal merke det. Men liker faktisk planen til Isabell om at de skal spille ut Erik og Newa tilbake til Leo. Dette blir spennende. 7
kindagirl Skrevet 5. april 2018 #963 Skrevet 5. april 2018 Det er ganske kjedelig at alle er hundene til Isabell der inne.. Klarer ingen å stå opp for seg selv? utenom Karoline. Til og med Erik har jo begynt å la seg lure. 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #964 Skrevet 5. april 2018 Karoline og Leo er mine favoritter. Håper de fortsetter som et par. Jeg er ekstremt lei av personligheten til Julie. Håper noe kommer mellom Kristian og Julie snart slik at noen av de står i fare og evt. ryker. Det er så typisk at noen par bare glir gjennom. Jeg håper ikke det er de. Mathias synes jeg er en latsabb som ikke bidrar med noe som helst. Fatter ikke hva han har imot Karoline, eller om han bare jattet med Julie. Fatter heller ikke hvorfor Kristian synes det visstnok var så bra at Isabel sa til Triana at hun ikke spilte og at hun gjorde det vanskelig å stille spørsmål. Ehh, alle skjønte vel at det var tidenes største vits at Isabel ikke spiller. «EG ER HER FOR Å SPELA» Anonymkode: f1090...7e7 20
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #965 Skrevet 5. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Si meg, har Triana bleier på eller har hun tatt rumpeløft hun også? Ser der den fæle Øystein var med.Han var bare grusom! Anonymkode: 2ef0b...eb0 Øystein Myhren? Han som spiste buser i dusjen? Anonymkode: 815d9...96a 1
Lord Friendzone Skrevet 5. april 2018 #966 Skrevet 5. april 2018 «The females hug, but they both know the hug means nothing. They are enemies, and will sooner or later backstab each other... in the back!» 12
Sparks Skrevet 5. april 2018 #967 Skrevet 5. april 2018 Dette var litt av en vending! At Newa og Erik vil prøve å spille hverandre ut er litt komisk blir spennende å se om noen av dem får det til 4
fitnessjenta Skrevet 5. april 2018 #968 Skrevet 5. april 2018 Mine favoritter nå er garantert Leo, Karoline og Erik! Jeg tror at Leo og Karoline kan bli et sterkt par. Isabell spiller bra, ihvertfall med tanke på hvor naive de andre er. Julie er ingen sterk spiller, hun dilter bare etter Isabell, men har ingenting å bidra med selv (unntatt at hun ligger med guttene)... blir spennende å se hva som skjer videre mellom Newa og Erik! Erik er ikke en drittsekk fordi han ikke liker Newa tilbake, det hadde vært mye verre hvis han latet som, de har ikke hatt sex en gang. Håper Newa ryker. 11
kindagirl Skrevet 5. april 2018 #970 Skrevet 5. april 2018 Akkurat nå, Anonym2467 skrev: Hva har Erik gjort mot Newa? Ingenting. Newa er vel bare hjernevasket av Isabell. 9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #971 Skrevet 5. april 2018 32 minutter siden, missmcbeal said: Herregud så dum Erik er om han velger Cahtrine. Hun kommer til å gå rett tilbake til Leo. Hadde Erik valgt Cathrine hadde det vært et genialt taktisk valg. Cathrine går tilbake til Leo og Erik får Karoline som partner. Synd han ble lurt av Isabell. Anonymkode: 606dd...434 4
fitnessjenta Skrevet 5. april 2018 #972 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, Anonym2467 skrev: Hva har Erik gjort mot Newa? Hun ble forelska og han følte ikke det samme tilbake. 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #973 Skrevet 5. april 2018 Det var godt at Cathrine måtte ut, nå kan Leo stå sammen med Karoline. Jeg satser på dem nå. Det var så deilig å se Karoline stå mot Isabel, og at Leo liker Karoline for det. Jeg tror de to kan bli et sterkt par. Og så liker jeg jo Karoline som vinner fordi jeg kjenner henne. <3 Anonymkode: af407...ca1 13
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #974 Skrevet 5. april 2018 Åhh! Hadde så stor tro på Erik, og tenkte at Isabel klikka fordi hun ikke fikk viljen sin på parsermonien, men så var det motsatt. Trodde han var smartere, men har på følelsen av at han snur igjen og forstår hva jentene driver med. Stor respekt for Karoline som faktisk sto opp mot Julie og Isabel, og Leo som backet henne. De fleste andre er bare svake folk, og Julie begynner virkelig å vise sine sanne sider som en skikkelig drittkjerring som aldri ble ferdig på ungdomskolen. Så falsk og svak og i neste sekund er hun såå hyggelig mot de hun baksnakker. Blir kvalm av slike! Håper hun ryker på hodet ut til uka sammen med Isabel! Og Cathrine som bare skulle kose seg, bade og sole seg. Hah! Karma! Anonymkode: 82b7e...012 14
nutella Skrevet 5. april 2018 #975 Skrevet 5. april 2018 Mathias for 2 dager siden: "Karoline er dritkul, hun vil jeg ha på hotellet" 23
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #976 Skrevet 5. april 2018 4 minutter siden, missmcbeal skrev: Nå er det dårlig stemning mellom Newa og Erik. Selv om Newa prøver å late som hun er interessert lyser det igjennom henne, hun skal være en god skuespiller resten av uka for at Erik ikke skal merke det. Men liker faktisk planen til Isabell om at de skal spille ut Erik og Newa tilbake til Leo. Dette blir spennende. Ikke jeg. Newa har jo ikke egne meninger. Isabel bruker jo bare Newa fordi hun er lettpåvirkelig og har den beste sjansen til å få Erik ut. Ikke minst håper jeg jo at Leo vil spille med Karoline. Anonymkode: f1090...7e7 5
Ms.Sommerfugl Skrevet 5. april 2018 #977 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, Anonym2467 skrev: Hva har Erik gjort mot Newa? Han har ikke gjengjeldt følelsene hennes og ble dritt lei maset... *face palm* Jeg syns det er bra at noe skjer på PH for en gangs skyld. Allikevel sitter jeg med en slags bismak i munnen, fordi mange av deltakerne virker så falske og egosentriske... minner meg litt om de "populære" på ungdomsskolen som egentlig ikke hadde noe særlig å by på, men gikk rundt som om de var guds gave til mennesker. 9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #978 Skrevet 5. april 2018 Forresten. Kjære PH-produksjon. Jeg håper dere leser dette. Jeg holdt nesten på å skru av hele episoden i dag da voice-overen var... Hva skal man si? Han som snakket hørtes snill og skjønn ut, så jeg mener ikke å si noe slemt om han, men det fungerte ikke i denne settingen. Jeg liker konseptet om å ha Paradise Planeten, men gjør dere det neste år og så håper jeg dere kan finne en annen kandidat til å være voice over. Beklager. Anonymkode: 606dd...434 13
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #979 Skrevet 5. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var godt at Cathrine måtte ut, nå kan Leo stå sammen med Karoline. Jeg satser på dem nå. Det var så deilig å se Karoline stå mot Isabel, og at Leo liker Karoline for det. Jeg tror de to kan bli et sterkt par. Og så liker jeg jo Karoline som vinner fordi jeg kjenner henne. <3 Anonymkode: af407...ca1 Ja, jeg heiet på Leo i kor med Karoline da han støttet henne for å gå imot gjengen. Anonymkode: f1090...7e7 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå