Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke installert noe som jeg vet om, innimellom går det greit å de på dplay og andre ganger for jeg info om at jeg må skru den av. skjønner ingen ting, og skjønner heller ikke hvor i nettleseren jeg finner den :( 

Anonymkode: daded...240

Den er som en utvidelse. Jeg vet ikke hvilken nettleser du bruker, men jeg har lastet ned den som er et rødt forbudtskilt med en hvit hånd inni som heter AdBlock. Den finnes både for Chrome og Firefox og funker fint på begge to nettleserne. Jeg bruker det for å slippe reklame, men så er det noen sider som krever at man slår av AdBlock for å virke, som f.eks Viafree. :) 

For å se om du har den installert så går du på innstillinger og utvidelser. 

Anonymkode: af407...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor mange vil at Isabel skal ryke så fort som mulig for hu lager jo mye drama og dermed bra tv i mine øyne😀 + at hu "e jo der for å spela"(!) i motsetning til de fleste der. Det kan jo bli interessant når/om hu ryker og, men for min del så trenger ikke det å skje sporenstreks.

Endret av Lundii
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Lundii skrev:

Skjønner ikke hvorfor mange vil at Isabel skal ryke så fort som mulig for hu lager jo mye drama og dermed bra tv i mine øyne😀 + at hu "e jo der for å spela"(!) i motsetning til de fleste der. Det kan jo bli interessant når/om hu ryker og, men for min del så trenger ikke det å skje sporenstreks.

Spill og drama er fint. Folk irriterer seg vel primært over at hun er så fryktelig høy på seg selv. For det er det nemlig ingen grunn til. Det oser av "oppkomling". 

Anonymkode: 07177...fc8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Lord Friendzone skrev:

I sesong 8 gikk det i hvert fall dårlig for de nye som ikke ble del av Carl Aksels klikk. Jørgen (Skiaker), "Lekka", Vegard og Martine fikk alle korte opphold. Daniel ble heller ikke særlig lenge. Niclas fikk fem uker, før han vel ble sviktet av sine egne...

Av unntakene - altså de som kom på lag med Caksel - hadde vi Sandra, Stine og Malin...

Stemmer. Alle de nye som CA ikke hadde bruk for ble sendt rett ut. CA var jo kongen :roll: Det var en jævlig irriterende sesong faktisk!

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 6
Skrevet

Blir spennende. Håper enten Cathrine eller Julie ryker, men Cathrine kan vel bare gå tilbake til Leo?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingrid er faktisk veldig kjedelig. Hun dilter bare etter Isabel og Julie. Vet ikke om hun har egne meninger? 🤔

Synes det er utrolig teit når Karoline sa folkeskikk er på sin plass, så ler Julie og Isabel laget en grimase

Anonymkode: 6ac45...0c4

• Liker 11
Skrevet

Hahaha yes, nå kan jo faktisk Cathrine ryke. 

• Liker 5
Skrevet

Leo? Var sikker på de ville låse Karoline med Erik. Lurer på hva de har tenkt?

• Liker 1
Skrevet

Synes det er merkelig at det skal være to alfapar :forvirret:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, missmcbeal skrev:

Det håper jeg virkelig! Hun har blitt rimelig ufyselig synes jeg. Ønsker å ha Newa inne på hotellet :)

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, missmcbeal skrev:

Dette hadde vært bra, men føler de har en baktanke. Trodde de ville svekke Erik

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det håper jeg virkelig! Hun har blitt rimelig ufyselig synes jeg. Ønsker å ha Newa inne på hotellet :)

Så enig, og synest hun var veldig hoverende når hun bare "i dag kan jeg bare slappe av og bade". Jada, nå får du kjenne på det, kjære.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Krysser fingrene for at Cathrine ryker

Anonymkode: 27684...323

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Minnie23 skrev:

Dette hadde vært bra, men føler de har en baktanke. Trodde de ville svekke Erik

Det er sant, lurer veldig på hva som ligger bak nå altså. Vi får bare vente å se. Var veldig merkelig at vi ikke fikk høre hva de andre snakket om før låsningen. Fikk jo ikke høre Isabell, Erik og Kristian snakke og de har nok sikkert lagt en plan.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, missmcbeal skrev:

Så enig, og synest hun var veldig hoverende når hun bare "i dag kan jeg bare slappe av og bade". Jada, nå får du kjenne på det, kjære.

:laugh:

Skrevet

Ut med Cathrine :rope: hun er jo bare på badeferie 

• Liker 7
Skrevet

Herregud så dum Erik er om han velger Cahtrine. Hun kommer til å gå rett tilbake til Leo.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spill og drama er fint. Folk irriterer seg vel primært over at hun er så fryktelig høy på seg selv. For det er det nemlig ingen grunn til. Det oser av "oppkomling". 

Anonymkode: 07177...fc8

Jeg er vel en av de få som vil ha folk inne der som jeg syns er irriterende, for da syns jeg samtidig at de er underholdende😜 Heller frekke møkkafolk enn de som er stille og kjedelige😂 

• Liker 1
Skrevet

Å der holdt Isabel kjeft! Elsker at noen setter ho på plass! Love ut :nori:

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Bra at gutta sto opp for Karoline. Spesielt når Isabel sa hun hadde kalt de for bitcher til gutta, det var løgn.

Karoline er min favoritt. Tøff og bein i nesa. 😊

Anonymkode: 6ac45...0c4

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...