AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #921 Skrevet 5. april 2018 Selv om Newa er veldig naiv og dum, så får jeg vondt av henne. Hun er for snill for PH dessverre. Nå vil jo samtlige ha henne ut. Isabel, Julie og Cathrine fremstår som litt mean girls nå. Ingrid bare dilter etter. Karoline virker tøff og håper hun setter de plass under parseremonien. 👍 Anonymkode: 203af...6e2 12
natana Skrevet 5. april 2018 #922 Skrevet 5. april 2018 13 timer siden, Lord Friendzone skrev: Nå begynner jeg å endre litt syn på Erik. I dagens episode synes jeg han jamret mye, og det spørs om jeg ikke har overvurdert hans spill-ferdigheter en smule. En ting er hva deltagerne sier til hverandre - da bløffes det jo mye - men når han sitter på videorommet og klager over å ha «mistet Isabel» så begynner jeg faktisk å lure. Har han virkelig tenkt at han kunne stole på henne? Det var jo på tide 😀
missmcbeal Skrevet 5. april 2018 #923 Skrevet 5. april 2018 Jeg er lei Cathrine, håper hun ryker ut. Jeg vil heller ha Newa på hotellet enn Cathrine. 17
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #924 Skrevet 5. april 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om Newa er veldig naiv og dum, så får jeg vondt av henne. Hun er for snill for PH dessverre. Nå vil jo samtlige ha henne ut. Isabel, Julie og Cathrine fremstår som litt mean girls nå. Ingrid bare dilter etter. Karoline virker tøff og håper hun setter de plass under parseremonien. 👍 Anonymkode: 203af...6e2 Det håper jeg også. Tror hun gjør det. Problemet er at hun da får alle jentene mot seg, hun blir utestengt og har ingen å spille med. Og hvis gutta er lojale mot sine partnere fordi de kjenner dem bedre enn Karoline så kan det se ut som Karoline ikke blir så gammel på PH. Jeg heier på Erik og Karoline og skulle nesten ønske at det var publikum som kunne stemme på favorittene sine ... hehe Anonymkode: af407...ca1 4
Minnie23 Skrevet 5. april 2018 #925 Skrevet 5. april 2018 Jeg håper Karoline får en slags makt. At hun kan låse seg med en av gutta I starten hadde ikke Isabel så mange, men nå virker det som flere vil spille med henne. Hun har klart å roe seg litt og er god til å snakke for seg. 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #926 Skrevet 5. april 2018 12 minutter siden, Minnie23 skrev: Jeg håper Karoline får en slags makt. At hun kan låse seg med en av gutta I starten hadde ikke Isabel så mange, men nå virker det som flere vil spille med henne. Hun har klart å roe seg litt og er god til å snakke for seg. Ja, Isabel har blitt greiere der inne. I hvert fall roligere som du sier. Jeg også håper at Karoline kan låse seg. De tre sterkeste spillerne er Isabel, Erik og Karoline. De andre er enten diltere eller på ferie og ser ikke spillet helt. Anonymkode: af407...ca1 2
Minnie23 Skrevet 5. april 2018 #927 Skrevet 5. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, Isabel har blitt greiere der inne. I hvert fall roligere som du sier. Jeg også håper at Karoline kan låse seg. De tre sterkeste spillerne er Isabel, Erik og Karoline. De andre er enten diltere eller på ferie og ser ikke spillet helt. Anonymkode: af407...ca1 De er jo helt blåst! 🙈 Tror det sjekker inn en gutt til uka. Så Erik kan stå utrygt. Håper bare ikke han velger å stå med Julie under parseremonien. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #928 Skrevet 5. april 2018 Blir spennende å se hvem som ryker. Kan være hvem som helst utenom Isabel som er låst med Kristin. 😒 Jentene er veldig like. Langt mørkt hår og oversminket. Cathrine og Newa skiller seg ut. Av jentene synes jeg Newa er penest. Anonymkode: 27684...323 1
Lundii Skrevet 5. april 2018 #929 Skrevet 5. april 2018 Cathrine er dritkjedelig.. Lager null liv og må ut snart😜 Håper Karoline blir! 11
smalls Skrevet 5. april 2018 #930 Skrevet 5. april 2018 Jeg er veldig fram og tilbake med Isabel. Første uken var hun så ufyselig. Synes hun har kommet litt mer ned på jorda etter CA røyk ut. Ikke like cocky. Hun er jo der for å spille og blir irritert fordi de andre bare er på badeferie Hadde vært fint om Cathrine røyk. Hun er så utrolig kjedelig og bidrar ikke med mye. Måten hun snakket om Newa og Karoline på var ganske barnslig. Ligger med Julie og himler med øynene. 8
Lord Friendzone Skrevet 5. april 2018 #931 Skrevet 5. april 2018 Det overrasker meg hvordan Isabel faktisk har klart å ta seg sammen. Greit nok at hun fortsatt overdriver betydningen av sin "legendestatus" og den lille aldersforskjellen, men nå er det vel en god stund siden hun har hatt noen utbrudd til resten av gruppa. Man skulle nesten tro at hun hadde sett seg selv på TV underveis, og justert sin oppførsel deretter. 7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #932 Skrevet 5. april 2018 Isabell og Julie smisket så enormt med Karoline, helt til de oppdaget at hun ikke hadde noe makt de kunne bruke til sin egen fordel, da gadd de ikke mer. Og å nekte henne å sminke seg som en katt, fordi ''alle trenger ikke å være like'', hvor gammel er de, 3? Håper Karoline får en makt og kan shippe en av de ut, jeg fikk så vondt av henne når hun gråt fordi hun følte seg utenfor. Ble også rimelig frustrert over Cathrine når hun gikk for å baksnakke Karoline, jeg skjønner ikke hvorfor alle jentene har så sinnsykt lyst å være i Isabell sin ''gjeng''. Anonymkode: 6a6cd...746 13
Lord Friendzone Skrevet 5. april 2018 #933 Skrevet 5. april 2018 Sofie Caroline la ut et bra blogginnlegg om Paradise i dag. Det meste er vel nevnt før, men hun minner om ting det kan være lurt å ha litt i bakhodet. Som at redigeringen langt på vei kan avgjøre inntrykket seerne blir sittende med, siden hver dag blir kuttet ned til 45 minutter. Jeg husker for eksempel da Sofie i forrige sesong plutselig nevnte at hun likte Morten veldig godt. Det kom som en overraskelse, for inntrykket jeg fikk etter å ha fulgt serien var at de knapt hadde hilst på hverandre før uke seks (eller hva det nå var). Det at deltagerne stilles en rekke spesifikke spørsmål på Sync (aka "videorommet") har jeg ikke tenkt noe særlig over. Jeg har nok sett for meg at de for det meste snakker fritt på eget initiativ, og at staben stiller noen små oppfølgerspørsmål ved behov. At parseremoniene er "rigget", og at deltagerne må rangere sine valg på forhånd, har jeg egentlig alltid regnet med. Det er jo nødvendig for å bestemme hvilken rekkefølge deltagerne skal gå frem i, slik at spenningen kan bygges opp mot slutten. Rare fakta om Paradise Hotel 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #934 Skrevet 5. april 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Isabell og Julie smisket så enormt med Karoline, helt til de oppdaget at hun ikke hadde noe makt de kunne bruke til sin egen fordel, da gadd de ikke mer. Og å nekte henne å sminke seg som en katt, fordi ''alle trenger ikke å være like'', hvor gammel er de, 3? Håper Karoline får en makt og kan shippe en av de ut, jeg fikk så vondt av henne når hun gråt fordi hun følte seg utenfor. Ble også rimelig frustrert over Cathrine når hun gikk for å baksnakke Karoline, jeg skjønner ikke hvorfor alle jentene har så sinnsykt lyst å være i Isabell sin ''gjeng''. Anonymkode: 6a6cd...746 Synes det var teit at de var så på Karoline når hun sjekket inn. De var redd hun hadde makt og måtte godsnakke med henne. At Karoline ville komme inn i jentegruppa og få noen allierte er jo forståelig. De nye er ofte utsatt. Det er vondt å føle seg utenfor Vet ikke hvilken sesong der var, men var en sesong alle de nye røyk ut. Med mindre de hadde en fordel. Gamle kjernen mente at de fra stsrtcastet fortjente det mer og var mer verdige vinnere. Anonymkode: 8ed67...b00 7
Lord Friendzone Skrevet 5. april 2018 #935 Skrevet 5. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvilken sesong der var, men var en sesong alle de nye røyk ut. Med mindre de hadde en fordel. Gamle kjernen mente at de fra startcastet fortjente det mer og var mer verdige vinnere. Anonymkode: 8ed67...b00 I sesong 8 gikk det i hvert fall dårlig for de nye som ikke ble del av Carl Aksels klikk. Jørgen (Skiaker), "Lekka", Vegard og Martine fikk alle korte opphold. Daniel ble heller ikke særlig lenge. Niclas fikk fem uker, før han vel ble sviktet av sine egne... Av unntakene - altså de som kom på lag med Caksel - hadde vi Sandra, Stine og Malin... 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #936 Skrevet 5. april 2018 7 minutter siden, Lord Friendzone skrev: I sesong 8 gikk det i hvert fall dårlig for de nye som ikke ble del av Carl Aksels klikk. Jørgen (Skiaker), "Lekka", Vegard og Martine fikk alle korte opphold. Daniel ble heller ikke særlig lenge. Niclas fikk fem uker, før han vel ble sviktet av sine egne... Av unntakene - altså de som kom på lag med Caksel - hadde vi Sandra, Stine og Malin... Har du sett gamle sesonger nylig eller har du bare sykt god hukommelse? 🤔 Anonymkode: 5c10a...3b5 9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #937 Skrevet 5. april 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Adblock har du i nettleseren din hvis du har installert det selv. Anonymkode: af407...ca1 Jeg har ikke installert noe som jeg vet om, innimellom går det greit å de på dplay og andre ganger for jeg info om at jeg må skru den av. skjønner ingen ting, og skjønner heller ikke hvor i nettleseren jeg finner den Anonymkode: daded...240
Lord Friendzone Skrevet 5. april 2018 #938 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du sett gamle sesonger nylig eller har du bare sykt god hukommelse? 🤔 Anonymkode: 5c10a...3b5 Hukommelsen fungerer vel rimelig greit, men denne listen over alle tidligere sesonger og deltagere er en glimrende "jukselapp" å ha https://no.wikipedia.org/wiki/Paradise_Hotel_(Norge) 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #939 Skrevet 5. april 2018 Si meg, har Triana bleier på eller har hun tatt rumpeløft hun også? Ser der den fæle Øystein var med.Han var bare grusom! Anonymkode: 2ef0b...eb0 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #940 Skrevet 5. april 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner virkelig ikke at Katrine kunne bli så fornærma over at Newa hadde et oppdrag å fullføre for å redde ræva si. Når hele gjengen satt der som en paranoid flokk på festen, sier det seg selv at det eneste mulige valget for Newa var å ta den eneste som ga henne sjansen til det. Det viser bare for en gjeng pyser de er der inne, som tror de er på badeferie hele gjengen. Omtrent hele jentegjengen trenger å byttes ut med nye deltagere som faktisk er der for å spille! Anonymkode: ba1c0...d93 Men Newa fikk jo ingen fordel? Eller har jeg misforstått noe veldig her? Hun fikk jo bare en partner, så hun slapp å sove på solo, men det er ingen fordel, for hun er ikke låst til den nye partneren. Så det eneste hun egentlig fikk var en sint Cathrine så hun nå ikke har noen å spille med. Hun fikk på ingen måte reddet "ræva" si, hun fikk bare en latterlig oppgave som skulle være spennende å se på TV, men absolutt ingen fordel. Anonymkode: b8331...2c0 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå