Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Nå begynner jeg å endre litt syn på Erik. I dagens episode synes jeg han jamret mye, og det spørs om jeg ikke har overvurdert hans spill-ferdigheter en smule. En ting er hva deltagerne sier til hverandre - da bløffes det jo mye - men når han sitter på videorommet og klager over å ha «mistet Isabel» så begynner jeg faktisk å lure. Har han virkelig tenkt at han kunne stole på henne? :vetikke:

Erik er nok ikke så dum at han stoler blindt på Isabel 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner virkelig ikke at Katrine kunne bli så fornærma over at Newa hadde et oppdrag å fullføre for å redde ræva si. Når hele gjengen satt der som en paranoid flokk på festen, sier det seg selv at det eneste mulige valget for Newa var å ta den eneste som ga henne sjansen til det. 

Det viser bare for en gjeng pyser de er der inne, som tror de er på badeferie hele gjengen. Omtrent hele jentegjengen trenger å byttes ut med nye deltagere som faktisk er der for å spille! 

Anonymkode: ba1c0...d93

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han har har tenkt at han kan lure henne. Ikke stole på henne. Stor forskjell der. Det var det han mente med å miste henne. Synes virkelig ikke det var vanskelig å skjønne? 

Jeg ser den, men synes begge deler virker omtrent like urealistisk.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Lord Friendzone skrev:

Jeg ser den, men synes begge deler virker omtrent like urealistisk.

Hva er det som er urealistisk? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner virkelig ikke at Katrine kunne bli så fornærma over at Newa hadde et oppdrag å fullføre for å redde ræva si. Når hele gjengen satt der som en paranoid flokk på festen, sier det seg selv at det eneste mulige valget for Newa var å ta den eneste som ga henne sjansen til det. 

Det viser bare for en gjeng pyser de er der inne, som tror de er på badeferie hele gjengen. Omtrent hele jentegjengen trenger å byttes ut med nye deltagere som faktisk er der for å spille! 

Ja. Det er bare Isabel og Karoline som tør å spille. De andre jentene dilter jo bare etter Isabel fordi de kjenner henne, hadde Karoline vært med tidligere og vært bedre kjent med de andre jentene så hadde hun kneblet Isabel. 

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er urealistisk? 

Både å kunne stole på henne og å klare å lure henne til å tro at de skulle ha en allianse.

Skrevet

Trynene til Isabel og Julie da Karoline sa det var dårlig folkeskikk. Da kommer Isabel garantert til å si noe tilbake.

Jeg skjønner henne. Isabel og Julie var skikkelig på Karoline med en gang hun sjekket inn, men så brydde de seg ikke mer

Irriterene at de andre jenter bare dilter etter Isabel. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Både å kunne stole på henne og å klare å lure henne til å tro at de skulle ha en allianse.

For å omformulere meg, hva nøyaktig er det som gjør det så «urealistisk»? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir spennende å se hvem som ryker. Kan godt være Isabel får Mattias til å velge Julie fremfor Karoline.

Det er bra Isabel vil spille, men synes det blir litt to much  "eg e her for å spella " ja, har fått det med meg

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 7
Skrevet
58 minutter siden, Mippi skrev:

Han har jo stor snabel! Har du ikke sett den? Han viser deg gjerne uoppfordret, så bare vent til det et din tur til å få se!

Det måtte ha vært ganske kaldt den dagen de viste fram parringsdans til damene, for man så ikke mye til den store snabelen da han viste seg fram i den lille tangaen. :rolleyes:

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjønner ikke jeg heller. Newa måtte gjøre alt hun kunne for å klare oppdraget og når da Julie sitter der som ei ugle, klinke edru og følger nøye med på om Newa har et oppdrag, så kan hun selvfølgelig ikke ta hennes hale. Det skjønte tydeligvis ikke Julie heller, der hun satt foran kamera og klagde på hvor teit Newa er som valgte Cathrines hale...

Og Cathrine da, jeg er imponert over hvor naiv hun er. Selv Newa skjønner jo mer enn henne om spillet. Karoline prøvde å spille med Cathrine men Cathrine skjønner jo ingenting og ser ikke at Isabel har sin egen lille følgeflokk. Toppen av dumskap er jo når hun sier til Julie at "Karoline tror jo dere er en allianse bare fordi dere sminket dere likt!" mens hun himler med øynene og føler seg veldig ovenpå. Jeg hadde ikke trodd at Cathrine var såpass naiv og blind for hva som foregår der inne. Synd for henne at hun ødela sin sjanse til å få sin egen allianse med en sterk spiller.

Jeg heier på Erik, Leo og Karoline. Gleder meg til i morgen når Karoline snakker Isabel og Julie midt i mot! Erik burde stå sammen med Karoline, og så burde Leo også finne seg ei ny dame som følger mer med på spillet. Jeg er litt usikker på om jeg vil ha Newa der. På ene siden virker hun snill og ekte og forstår en del av spillet, men samtidig dummer hun seg så ut ved å klenge på Erik og være så naiv at hun svelger manipuleringen til Isabel. Jeg føler medlidenhet med henne fordi hun er litt underdog nå. På en måte hadde det vært litt gøy om de to underdogene Newa og Karoline hadde funnet hverandre i spillet og laget sin egen allianse mot Isabel & co.

• Liker 17
Skrevet

Frykter dessverre at Karoline ryker i morgen, noe som er veldig dumt, da hun virker å være en god spillkarakter; tøff og bein i nesa.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Frykter dessverre at Karoline ryker i morgen, noe som er veldig dumt, da hun virker å være en god spillkarakter; tøff og bein i nesa.

Nei tror ikke det, de skal finne en partner til Karoline imorgen, siden hun er alfahunn. De velger selvsagt ikke Erik, med mindre han klarer å overtale "flertallet". Kanskje Kristian og Isabell skal velge partner.,,

Anonymkode: 4240d...200

Gjest -Willow
Skrevet

Syns norske PH utvikler seg i en dårlig retning. I stedet for seriøst spill ligger fokuset på latterliggjøring og humor som ofte fører til at programmet blir en klein røre. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Var det ikke sånn at hun er trygg fordi hun er alfa? 

Anonymkode: af407...ca1

Skrevet
8 timer siden, Ardwinna skrev:

Det måtte ha vært ganske kaldt den dagen de viste fram parringsdans til damene, for man så ikke mye til den store snabelen da han viste seg fram i den lille tangaen. :rolleyes:

...

Ikke vet jeg, den blir sladdet med en sommerfugler for alle oss seere, så... :P

Men ham har snakket om den mange ganger nå, på kamera backstage, med guttene i loungen, med Julie osv. "Alle vil se tissen min", "Han e HELT her oppe(peker på lomma på buksa, en av de foran)," Han e en shower", blablabla... :edie:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Irriterende at Cathrine måtte sladre til Julie 🙄 Nå er jo jentene i mot Karoline. Jeg skjønner hun blir forvirret. Da hun sjekket inn, så var jo Isabel og Julie fort med å smiske seg inn. Julie bare "vi er så like liksom" men så var de ikke inteessert mer. Det er jo tydelig at Isabel, Julie og Ingrid spiller ssammen

Dette er forskjellen mellom gutter og jenter. Gutter er ofte MYE flinkere til å inkludere andre. Alle gutta kommer overrens. Mens jenter baksnakker, rotter seg sammen og er falske

Så skjønner jeg ikke at Newa fikk så mye pes pga oppdraget. Hallo, hun måtte redde seg selv! Hvordan i alle dager kunne hun ta halen til Julie når hun ikke drakk og følgte med som en hauk?! Måten Cathrine baksnakket Newa på sammen med Karoline 🙄

Endret av Minnie23
  • Liker 17
Skrevet
3 timer siden, Mippi skrev:

Ikke vet jeg, den blir sladdet med en sommerfugler for alle oss seere, så... :P

Men ham har snakket om den mange ganger nå, på kamera backstage, med guttene i loungen, med Julie osv. "Alle vil se tissen min", "Han e HELT her oppe(peker på lomma på buksa, en av de foran)," Han e en shower", blablabla... :edie:

Jeg tenker at den neppe er så mye å skryte av, verken i lengde eller i bruk, når han må reklamere så voldsomt for den hele tiden. Han er en skikkelig usjarmerende fyr, synes jeg.

• Liker 12
Skrevet
11 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg heier på Erik, Leo og Karoline. Gleder meg til i morgen når Karoline snakker Isabel og Julie midt i mot! Erik burde stå sammen med Karoline, og så burde Leo også finne seg ei ny dame som følger mer med på spillet.

Håper VELDIG på at det går opp ett lys for Erik i kveld under par seremonien og at han prater med Karoline slik at de kan stå sammen fra og med neste uke.

De hadde blitt ett fantastisk sterkt par. :) 

• Liker 11
Skrevet

Er Erik og Erlend Elias helsøsken? De ser jo veldig forskjellige ut...

Skrevet
3 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Er Erik og Erlend Elias helsøsken? De ser jo veldig forskjellige ut...

Nei bare halvsøsken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...