AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3021 Skrevet 31. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det med den trusa tror jeg de aller fleste umodene gutter kunne ha gjort. Marius er en «klasseklovn» og prøver virkerlig for alt det er verdt å få folk til å le. Gjerne på bekostning av andre. Jeg likte Marius i starten, men sånn som han behandler Ina, så liker jeg han ikke lenger. Jeg synes ikke det er greit å tulle med sex man har hatt med andre. Det er bare slemt. Anonymkode: df2c5...dc2 Jeg syns også det var slemt å legge ut om sexen til de andre gutta dagen etterpå også og sa at han hadde kommet to ganger, men han tror ikke hun hadde det. Han er så ego at det er kvalmt, og jeg håper han får tilbake så det svir snart han også. Anonymkode: af407...ca1 7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3022 Skrevet 31. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke dette gode inntrykket av Newa. Vil ikke utdype, da det ikke trenger å stå på trykk, men jeg synes PH burde ha beskyttet personen fra å dumme seg ut på TV. Anonymkode: 8f5e7...313 Ikke jeg heller. Tydeligvis har blant annet Newas utbrudd mot Charlotte da de var på utflukt gått i glemmeboken. Det var også et ganske minneverdig sinneutbrudd. Anonymkode: ee3b9...52b 12
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3023 Skrevet 31. mai 2018 Newa har vist dårlige sider igjennom hele sesongen, så ikke kom med den standard «kun 40 min» argumentasjonen. Vi alle vet det, men må kommentere ut ifra det vi ser - og når det har skjedd såpass mange ganger, så finnes det grenser på hvor mye man kan skylde på produksjonen. Er bare å se hvordan hun har holdt på på jodel, flere ganger løyet (og blitt avslørt av andre deltagere), hengt ut jentene uten noen som helst klar grunn og hun oppfører seg som hun er bedre enn alle andre. Sånn oppførsel takler ihvertfall ikke jeg, så får folk like og ikke like dem de vil. Newa var favoritten min den første tiden, og forstod virkelig ikke at alt det negative folk som kjenner henne fra utsiden sa kunne stemme. Men gir mer mening nå. Anonymkode: e6da0...71d 11
Bimmelim Skrevet 31. mai 2018 #3024 Skrevet 31. mai 2018 På trygdekontoret besøker Paradise Hotel viste de auditionen til deltakerne. Der viste de også Newa som ringte og fortalte familien at hun kom med på pærra. Reaksjonen hun fikk i tlf da viste veldig godt hva hun gikk til mtp familierelasjoner. Så akkurat der visste hun godt hva hun gikk til. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3025 Skrevet 31. mai 2018 Sitat "De tenkte at «Paradise Hotel» ville ødelegge min fremtid. Jeg husker jeg var helt uenig, men nå forstår jeg at de hadde rett." Det er vel fordi det er de som kjenner hun best. Anonymkode: 07177...fc8
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3026 Skrevet 31. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Newa har vist dårlige sider igjennom hele sesongen, så ikke kom med den standard «kun 40 min» argumentasjonen. Vi alle vet det, men må kommentere ut ifra det vi ser - og når det har skjedd såpass mange ganger, så finnes det grenser på hvor mye man kan skylde på produksjonen. Er bare å se hvordan hun har holdt på på jodel, flere ganger løyet (og blitt avslørt av andre deltagere), hengt ut jentene uten noen som helst klar grunn og hun oppfører seg som hun er bedre enn alle andre. Sånn oppførsel takler ihvertfall ikke jeg, så får folk like og ikke like dem de vil. Newa var favoritten min den første tiden, og forstod virkelig ikke at alt det negative folk som kjenner henne fra utsiden sa kunne stemme. Men gir mer mening nå. Anonymkode: e6da0...71d Jeg ønsker gjerne at du kommer med konkrete eksempel på hva hun har lyvd om, hvordan hun har hengt ut folk på Jodel. Hva gikk for eksempel dette med Julie utpå? Er det noen som kan linke? Jeg har kun sett den som ble lagt ut her da hun diskuterte dette med Erik. Jeg ser at folk bruker det som argument, men den tråden om Jodel kan jeg ikke se at hun verken har hengt ut Erik eller noen andre, hun forklarer bare sin side. Og at hun reagerte på Erik og forsvarte seg var jo fordi han begynte med det på livestreamene sine, og da er det naturlig at Newa har en plass der hun får forklart sin side. Hun har heller ikke løyet til folk som jeg vet om, hun løy ja til Erik om at hun hadde bedt produksjonen om å få fjernet BJs, men dette har hun forklart var fordi hun ville få Erik til å tro det fordi hun følte seg såret. Men folk sier hun løy fordi hun da hadde skrevet "jeg har aldri bedt om at produksjonen fjerne sex", og dette hadde hun heller ikke, som produksjonen bekreftet. Det kan være at Newa har lyvd om andre ting og hengt ut Julie på Jodel, men jeg tror ikke 100% på det før jeg får se hva som er sagt selv. Folk bruker hva de kan som argument, vrir og vender på det og får det til å se verre ut enn det er. Derfor tror jeg at Newa kan ha forklart sin side av hva som skjedde på hotellet på Jodel, mens andre har tolket det som "uthenging". 1 minutt siden, Bimmelim skrev: På trygdekontoret besøker Paradise Hotel viste de auditionen til deltakerne. Der viste de også Newa som ringte og fortalte familien at hun kom med på pærra. Reaksjonen hun fikk i tlf da viste veldig godt hva hun gikk til mtp familierelasjoner. Så akkurat der visste hun godt hva hun gikk til. Hun skriver jo i artikkelen sin at hun visste at familien stilte seg negativt, men at hun ikke ville høre på dem. Så ja hun visste hva hun gikk til, men skjønte ikke alvoret før etterpå? Anonymkode: 82069...7c9
Bimmelim Skrevet 31. mai 2018 #3027 Skrevet 31. mai 2018 I tlfsamtalen forsto man at det var mer enn at de var negative. 1
Snuppah00 Skrevet 31. mai 2018 #3028 Skrevet 31. mai 2018 (endret) Det er jo ingen hemmelighet at man ødelegger for seg selv når man er med på PH. Det er en risiko man tar og det burde alle være klar over. At man blir dømt, får mye kritikk og dritt, en arbeidsgiver vil kanskje ikke ansette deg når han får vite du har med på PH og mange har fordommer mot PH deltagerne. Dette er old news og noe enn må tenke over før man melder seg på. Er det verdt det? Men føles ut som en evighet siden CA og Isabel røyk ut. Komisk at Isabel sa "dette er min og Carl Aksel sin sesong. De andre kan bare dra" Men de kom ikke halvveis en gang CA gikk så hardt ut at han røyk allerede i uke to. Endret 31. mai 2018 av Snuppah00 12
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3029 Skrevet 31. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns ikke synd på Newa, av den grunn at hun har hengt ut flere av deltagerne selv på jodel (spesielt Julie og Oskar, men også Erik og Ingrid) med bildebevis. Dette her kommer KUN fordi planen om å «få hele Norge til å hate» Julie og Oskar backfiret, ikke fordi hun angrer. Hadde all hatet gått mot dem som hun trodde, så hadde hu kost seg og ikke brydd seg et fnugg. Hvis hun virkelig angret etter hendelsen, så hadde hun lagt seg flat fra hun kom hjem. Men all oppfordringen hun har kommet med for å spre hat om Julie igjennom sesongen er jo klart nå et resultat av planen om å få folk til å hate henne. Tidligere trodde jeg det var pga det med Isabel, men nå gir det jo mer mening. Anonymkode: e6da0...71d Enig. Jeg synes hun er veldig umoden og blir veldig furt når hun ikke får viljen sin. Får ikke glemt hvor frekk hun var mot Charlotte da skulle finne en partner til Oskar. Newa klarer jo ikke å diskutere saklig . "Ingen liker deg her og alle vil ha deg ut. Oskar vil ikke en gang stå med deg kjære deg" Anonymkode: 203af...6e2 13
Lord Friendzone Skrevet 31. mai 2018 #3030 Skrevet 31. mai 2018 Litt tvetydig overskrift i Dagbladet: - Stoler fløy gjennom lufta og deler av baren hadde havnet i bassenget ^ Jeg trodde først det hadde brutt ut et vanvittig slagsmål mellom deltagerne, men heldigvis var det «bare» et kraftig uvær som rammet hotellet Sitat Men opptakten til det siste høydepunktet har vært helt annerledes enn du tror: For det som alltid framstår som en solfylt, meksikansk idyll, var i virkeligheten noe ganske annet. Under den siste opptaksdagen var det nemlig kaotiske værforhold for de lettkledde deltakerne.I timene før det skulle rigges opp til den store finalen på hotellet, blåste det nemlig opp til en vill storm. 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3031 Skrevet 31. mai 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Jeg synes hun er veldig umoden og blir veldig furt når hun ikke får viljen sin. Får ikke glemt hvor frekk hun var mot Charlotte da skulle finne en partner til Oskar. Newa klarer jo ikke å diskutere saklig . "Ingen liker deg her og alle vil ha deg ut. Oskar vil ikke en gang stå med deg kjære deg" Anonymkode: 203af...6e2 Det var mens jeg fortsatt så på PH det der og jeg husker så godt at det var da jeg begynte å lure litt på Newa sånn på ordentlig. Og da jeg leste det jeg har uthevet (sånn inni hodet mitt) så hørte jeg Newas stemme si det. Rart å ha Newa "inni hodet" Anonymkode: af407...ca1
Anonym2467 Skrevet 31. mai 2018 #3033 Skrevet 31. mai 2018 Tror Newa kan vinne prisen for tidenes mest barnslige deltaker... Sammen med Isabell. Ironisk at den barnsligste deltakeren var den som nektet å leke politi og røver for det var jo bare «så sykt barnslig»... 9
Christy89 Skrevet 31. mai 2018 #3034 Skrevet 31. mai 2018 18 minutter siden, Anonym2467 skrev: Når kommer finalen ut på Viaplay? 22.30
Christy89 Skrevet 31. mai 2018 #3035 Skrevet 31. mai 2018 Blir litt for mye syting på Newa synes jeg. Hun ble jo til og med advart før hun ble med. At hun ikke ville høre er hennes feil
Christy89 Skrevet 31. mai 2018 #3036 Skrevet 31. mai 2018 Noen her som har sett de første episodene av PH Danmark sesong 14? Lurer på om jeg skal begynne å se på det i morgen.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3037 Skrevet 31. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns også det var slemt å legge ut om sexen til de andre gutta dagen etterpå også og sa at han hadde kommet to ganger, men han tror ikke hun hadde det. Han er så ego at det er kvalmt, og jeg håper han får tilbake så det svir snart han også. Anonymkode: af407...ca1 Tror livet allerede har svidd nok for han. Mistet nylig moren sin i kreftsykdom og har hatt det veldig tøft. Han er litt barnslig og umoden ifm sexhistorier osv, men slik er mange gutter i den alderen. Synes du skal tenke deg litt om før du skriver at du ønsker andre vondt. Anonymkode: 65aeb...2db 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3038 Skrevet 31. mai 2018 En annen ting man skal være klar over er at folk som har opplevd stor sorg/sørger kan bli irritable i møte med andres følelser, og skyver vekk, blir kyniske i stedet for å vise empati. Dette er en forsvarsmekanisme. Men ser det er mange unge jenter som skriver stygge ting om Marius, som ikke har noe kunnskap eller forståelse for dette. Anonymkode: 65aeb...2db 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3039 Skrevet 31. mai 2018 10 timer siden, hobbykokken skrev: Ser at enkelte her sier at AM har mer enn nok penger. Hva jobber hun med? Hun er rikmannsdatter, så det drypper vel en god del på henne.😉 Ellers utrolig morsomt å lese hennes innlegg i debatten om PH, for hun mente jo det hadde vært veldig positivt for hennes karriere 😄 og det var ikke nok å ta selfies på byen for å holde seg i rampelyset liksom. Haha Der ser man tydelig en forskjell på Newa og AM. Jeg har ikke noe i mot AM, men hun virker som en litt uopplyst og egoistisk rikmannsjente som ikke tar ting så seriøst eller tungt. Ignoranse is bliss, som det heter. Mens Newa er veldig følsom, og omsorgsfull. Men hun har et kraftig temperament som får fram det verste i henne, og hun tar ting veldig personlig. Jeg forstår Newa godt jeg. Anonymkode: 65aeb...2db 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3040 Skrevet 31. mai 2018 1 time siden, Christy89 skrev: Noen her som har sett de første episodene av PH Danmark sesong 14? Lurer på om jeg skal begynne å se på det i morgen. Jeg har sett alle de fire første episodene, og liker det veldig godt - bedre enn den norske faktisk. Så gøy å se at de har begynt å spille allerede i uke 1. Anonymkode: f41ba...dda 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå