Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Minnie23 skrev:

Æsj, Marius er så ekkel med Ina! :spy:Sier hun burde ta et hint siden han bare vil ligge med ho i fylla. Hvis de to vinner, så håper jeg virkelig hun knuser kulen rett foran trynet hans.

Men skjønner ikke hva Oskar babler om da han visst har sendt ut alle i juryen

Uff, fikk ikke med meg det. I dagens episode? Når, og i hvilken sammenheng sa han det? 

Syns han har fremstått respektløs overfor Ina tidligere ja.

Anonymkode: 86a77...6ff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, fikk ikke med meg det. I dagens episode? Når, og i hvilken sammenheng sa han det? 

Syns han har fremstått respektløs overfor Ina tidligere ja.

Anonymkode: 86a77...6ff

Han sa under frokosten. At de hadde hatt sex i natt? også at Ina burde ta et hint om at han bare vil ha sex med hun når han er full. 

Anonymkode: df2c5...dc2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Juryen sa jo de ville prøve å sette sammen et skikkelig heftig par, men de som ble tatt ut var jo veldig forventet og skapte null dramatikk.

Helt greit at Leo og Julie er sikret i finalen. Liker dog ikke Julie så godt, men hun har vokst litt på meg etter at hun kom inn igjen. 

Vil egentlig ikke at noen av de andre parene som er på hotellet nå skal stå i finalen, haha. Hadde vært gøy om Erik og Karoline sto sammen som finalepar, og Karoline hadde slippet kula.

Anonymkode: c5142...e0c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingrid og Marius kan bli par.. Erik og Julie.. Og Leo og Ina. 

Anonymkode: 0198c...1d8

AnonymBruker
Skrevet

Er det fortsatt mulighet for å ofre en partner, eller endre parstillingen, eller er parene låst nå?

Anonymkode: ab37f...bb0

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Aurora** skrev:

Marius er så douch "Jeg vil bare pule deg når jeg er full" Sjarmerende 

Det der er så råttent og usjarmerende at det er helt sprøtt. Han er en klyse ut av dimensjoner.

Og jeg er mann.

Du ser jo at Ina ikke liker hvordan han snakker til henne...hun må finne sin indre styrke og sette noen tydelige grenser.

Anonymkode: 02e8f...976

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ser jo at Ina ikke liker hvordan han snakker til henne...hun må finne sin indre styrke og sette noen tydelige grenser.

Anonymkode: 02e8f...976

Synes det ser ut som at Ina takler det helt fint. Svarer tilbake med samme mynt og ler. Marius sier "jeg vil bare ha sex med deg når jeg er full", hun svarer "samme her". Hva er problemet?

Anonymkode: 8cee4...6e6

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor juryen sier de vil gjøre et heftig valg, skape drama, rokkere på parene, men så velger de bare å sende ut Oscar og Charlotte? Booooring. Hadde vært gøyere om de tok ut Ingrid og Marius. Da hadde det nok svartner for Erik. Mister Ingrid og om må stå med Ina i finalen  😂

Ser ikke ut som det blir ofringsseremoni, men hadde håpet på en til men, litt rart det er siste episode i dag. Alt i alt vil jeg gi sesongen en 6.

Oskar har virkelig skutt seg selv i foten. Tenkte at han ville ryke før finalen. Han har jo egentlig spilt med alle og brutt løfter når han vil. Blir så teit når han satt på sync å gliste og trodde han var så snart 🙊

• Liker 7
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det fortsatt mulighet for å ofre en partner, eller endre parstillingen, eller er parene låst nå?

Anonymkode: ab37f...bb0

Nei, tror ikke det. Juryen skal bestemme det siste finaleparet

Skrevet

Tror heller ikke det blir plass til ofringsseremoni, noe som «historisk sett» er ganske overraskende. Den har vel heller ikke inntruffet på selve finaledagen i noen av de tidligere sesongene. I dag blir det jo både «grillparty», utvelgelse av det siste finaleparet, kåring av vinnerparet, og til slutt troskapstest. Da spørs det om de får skviset inn så mye mer i den siste episoden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sesongen kunne heller hatt navnet avstemningssesongen! Alle valg gjennom ukene har blitt avgjort ved avstemning. Så j***** kjedelig! Nå skal til og med siste finalepar stemmes frem hvis jeg forsto "se hva som skjer i neste episode" riktig. Lite fantasifull produksjon, blir skikkelig oppgitt. 

Synes også juryen har hatt for mye makt. Er det ikke inne på hotellet det skal spilles?

Av og til får jo en utsendt deltaker mulighet å markere/ gi oppdrag til noen, det har ikke skjedd denne sesongen.

Husker en sesong, men det kan ha vært svensk eller dansk, da gikk en bombe på rundtur mellom parene og det paret den til slutt sprengte hos mått forlate. Det blir vel litt for tilfeldig for produksjon i Norge....

Anonymkode: 3b8b1...2c5

• Liker 6
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sesongen kunne heller hatt navnet avstemningssesongen! Alle valg gjennom ukene har blitt avgjort ved avstemning. Så j***** kjedelig! Nå skal til og med siste finalepar stemmes frem hvis jeg forsto "se hva som skjer i neste episode" riktig. Lite fantasifull produksjon, blir skikkelig oppgitt. 

Synes også juryen har hatt for mye makt. Er det ikke inne på hotellet det skal spilles?

Av og til får jo en utsendt deltaker mulighet å markere/ gi oppdrag til noen, det har ikke skjedd denne sesongen.

Husker en sesong, men det kan ha vært svensk eller dansk, da gikk en bombe på rundtur mellom parene og det paret den til slutt sprengte hos mått forlate. Det blir vel litt for tilfeldig for produksjon i Norge....

De er ikke så veldig kreative når det kommer til twister, og ganske teit at juryen skal få så mye makt. Skal få lov til å sende ut hele 6 deltagere! Den første gangen måtte produksjonen redde Erik og da fikk de andre bestemme. Synes heller juryen kunne få sendt ut EN deltager. Det hadde vært greit, men ikke 6 personer. Altså 3 par. Blir for dumt at juryen skal ha så mye makt

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror grunnen til at det har vært så mye avstemning er fordi at produksjonen har hatt ønske om å ha visse personer i finalen. Noe annet gir ikke mening, det har vært frem og tilbake i tre dager nå. Helt uten grunn.

Produksjonen har ikke baller. Hva med å la spillerne spille spillet uten innblanding ut over det som de har lagt opp til FØR innspillingen starter? Hvorfor tør dem ikke det?

Folk gir jo opp å se på uansett, når det blir så tydelig at du bare må bli likt av produksjonen for å komme langt.

- du blir hentet inn igjen. Bare sånn.., fordi.

- dufår en fordel når du havner på solo. Skaper du liv er ikke solo noe annet enn et kjipt sted å sove. Du trenger ikke snakke med de andre deltagerne for å redde deg selv. Solo, for de rette folka, er bare en fordel.

- en "twist" gjør at du får en sjanse til å velge å gå inn igjen ved å bytte plass med en av deltagerne hvis du blir stemt ut ved parseremoni. Du fikk kongeantrekket ved utkledning og kongen bestemmer hvem som må dra etter parseremoni. Eller andre skikkelige teite grunner. Hvis du fikk slave-kostyme får du komme inn igjen fordi du gjør opprør mot kongen. Hvis du er kanin finnes det faen meg også en grunn til å velge å bytte deg selv inn igjen med en av de deltagerne som faktisk spilte spillet og ble stående etter seremonien.

- det blir sendt inn brev med oppdrag i hue og ræva med "se hva som skjer" slik at produksjonen kan se an hva neste trekk blir, osv osv osv

Dette blir for dumt... i den norske PH lønner det seg ikke å spille spillet, det eneste du trenger å gjøre er å være høy på deg selv og skape liv. Da liker produksjonen deg og løfter deg hele veien til finalen.

Skjerpings!

Egentlig trenger dere ikke skjerpe dere, dette er min siste sesong.

Anonymkode: 8f5e7...313

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det er så tydelig at produksjonen vil ha Erik i finalen. Tenkte de skulle sende inn juryen igjen og gi de en ny sjanse til å bli fullverdig deltager. Håpe på at Erik blir det. Så skulle juryen bestemme to som måtte dra. De velger da Erik, men produksjonen må finne en måte å redde Erik på "aha, vi sender inn et brev hvor de fullverdige deltagerne skal bestemme. De redder nok Erik" 

Produksjonen endrer ting underveis og kan bestemme hvem som ryker på parseremonien. Hvis en deltager de liker havner på solo, så får deltagern en makt. Når man havner på solo, så burde jo det være en dårlig ting og ikke en bra ting. CA sendte seg selv på solo i sin seesong fordi han alltid fikk en fordel. De redder alltid sine favoritter.

Husker i sesong 7. De skulle ha en rettsak hvor en dommer skulle utpeke en skyldig og h*n ville få en grusom straff. De fikk beskjed om å pakke koffertene. Dommeren valgte Audun og dommeren fikk et brev. Sto i brevet at den grusomme straffen var at Audun måtte gå med kaninkostyme på ubestemt tid! 🙈 noe så teit.

Jeg savner mer hemmelige oppdrag jeg. Det har bare vært to stjeleoppdrag, og Newa fikk ingen makt eller fordel. Dette blir min siste sesong. Merker jeg er drittlei nå

Anonymkode: 6ac45...0c4

• Liker 6
Skrevet

Ja, denne uken har vært kjempeskuffende. At det ikke har vært en ofringseremoni med knulekusing synest jeg er sjukt drøyt! Det blir for teit. Jeg har ikke helt trodd på at dette med at produksjonen blander seg, men nå tror jeg på det. Tipper de har droppet knulekusing bare fordi Julie står med Leo, og de ønsker at Julie skal være i finalen. Når Leo sa at han ville byttet ut Julie ved kuleknusing... Så i stedet så gjør de det sånn at finalepara nok en gang kan være å frede og låse noen, de skjønte at det var Julie og Leo som kunne bli låst og komme til finalen, og det var vel akkurat de de ønsker.

Nei, hva er vitsen liksom... 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Må le når jeg leste den kommentaren om Audun og den grusomme straffen! Den beskriver produksjonens innblanding så godt!

Det er så åpenlyst at produksjonen ønsker visse scenarier. I stedet for at de med blått bånd kunne velge på nytt (noe som virket helt meningsløst) etter at jurymedlemmene hadde valgt ut Erik og Ingrid som minst verdig kunne de heller sendt inn brev om at "siden dere valgt ut av juryen til å være minst verdig er dere herved sikret finalen". Da blir det litt backfire på juryen også. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, missmcbeal skrev:

Ja, denne uken har vært kjempeskuffende. At det ikke har vært en ofringseremoni med knulekusing synest jeg er sjukt drøyt! Det blir for teit. Jeg har ikke helt trodd på at dette med at produksjonen blander seg, men nå tror jeg på det. Tipper de har droppet knulekusing bare fordi Julie står med Leo, og de ønsker at Julie skal være i finalen. Når Leo sa at han ville byttet ut Julie ved kuleknusing... Så i stedet så gjør de det sånn at finalepara nok en gang kan være å frede og låse noen, de skjønte at det var Julie og Leo som kunne bli låst og komme til finalen, og det var vel akkurat de de ønsker.

Nei, hva er vitsen liksom... 

Ja, det stemmer nok. At produksjonen vil ha Julie i finalen. Derfor dropper de ofringsseremoni siden Leo sier han vil ofre henne. Synes det er så teit juryen skal få så mye makt. Også teit at alle i juryen kunne få muligheten til å komme inn igjen. Er man ute, så er man ute.Blir for dumt.

Anonymkode: 6ac45...0c4

• Liker 8
Skrevet
55 minutter siden, missmcbeal skrev:

Jeg har ikke helt trodd på at dette med at produksjonen blander seg, men nå tror jeg på det. <snip>

Den konklusjonen satt ganske langt inne også for min del, men et stykke ut i denne sesongen fikk jeg virkelig opp øynene for hvor kynisk spillet kan styres. Ikke minst kan det ha stor betydning hvilken rekkefølge deltagerne roper opp i under parseremonier. Her er to interessante lenker som avslører mye om produksjonens evne og vilje til å påvirke spillet:

- Får ikke velge fritt under parseremoniene

Sofie Caroline - Rare fakta om Paradise Hotel

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, tuppa skrev:

Marius er en kvalm type. At Ina godtar måten han behandler henne på forstår jeg ikke.

Ja virkelig, først det med Karoline og at han tok med trusa hennes til frokosten, så det at han basically sto og sa til Ina at han ville bytte henne ut med Newa som om det var en selvfølge og noe hun burde ha regna med det. Ikke brydde han seg om at hun begynte å gråte heller, tvert imot fortalte han alle ved frokosten neste dag hvor synd det var på han som måtte sove med Ina siden hun hadde begynt å grine. Også nå det i går. For en type altså:kvalm:

• Liker 10
Skrevet

Newa advarer mot deltagelse i Paradise Hotel (VG)

- En av de mest negative tingene for meg etter «Paradise Hotel» har vært at folk som ser på «Paradise» tror at de kjenner meg og min personlighet. Jeg blir kalt mobber, psykopat og dum på sosiale medier. Det er fryktelig sårende.

Ryktet mitt har blitt ødelagt, og dette kan ødelegge for meg i fremtiden. Folk vil kanskje ikke samarbeide med meg. Jeg fikk plutselig ikke tilbake jobben jeg hadde før jeg dro til Mexico. Jobben jeg virkelig elsket og har vært lojal mot sa ikke direkte at «Paradise» var årsaken, men jeg skjønte fort at det var grunnen til at jeg ikke var ønsket tilbake. Dersom jeg møter en gutt kan han bli skremt bort. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...