Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem ble sendt hjem?

Anonymkode: e8799...440

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da veldig Triana skal spørre og grave. «Hva tenker du om det», «hva føler du om det», hva føler du om ditt og hva føler du om datt»

• Liker 5
Skrevet

Carl Aksel får altfor mye tvtid... 

• Liker 12
Skrevet

Kan si hva man vil om Carl Aksel, men han må jo være god til å prate for seg. Skaper tillit og får folk til å like han, nesten uansett hva de vet og tenker om han på forhånd. Skjedd før og skjer igjen.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, caline skrev:

Det var da veldig Triana skal spørre og grave. «Hva tenker du om det», «hva føler du om det», hva føler du om ditt og hva føler du om datt»

Ville vel høre navnet Carl Axel.. Vite om de skjønner at fe blir brukt som brikker i spillet hans ;)

Anonymkode: 8f5e7...313

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville vel høre navnet Carl Axel.. Vite om de skjønner at fe blir brukt som brikker i spillet hans ;)

Anonymkode: 8f5e7...313

Hahah sant nok, men de biter jo rett når det gjelder han

Endret av caline
Skrevet

«Energifull, avslappet, og ganske smart.»

Ja det høres riktig ut det.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

jeg syntes newa er en veldig søt jente jeg. Jeg håper virkelig hun går imot carl aksel. Newa er litt "dum" og snakker mye, men hun virker veldig god og snill. 

Anonymkode: 98937...e2c

• Liker 4
Skrevet

Kan noen få ut han irriterende Carl Aksel?!! Han trenger jo ikke å jobbe for å få viljen sin 

Carl Aksel: kan du velge Cathrine under parseremonien?"

Leo: Ok

🙈🙈🙈

Bra at Newa mener Carl Aksel og Isabel er farlige og de må passe seg litt for de. Erik vil være close til de og bli bff

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, thejohan skrev:

Hvem måtte dra?

Thea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner jeg playlisten til paradise hotell 2018 på Spotify? Lurer på hva en sang som ble spilt idag het og så de reklamerte for egen playlist på spotify

Anonymkode: da9cd...f05

Skrevet

At det var Thea som måtte sjekke ut gjør meg ingenting. Hun bidro ikke med noe, merket knapt at hun var der. Hun fremstod som en apatisk og mutt halv død fisk.

• Liker 14
Skrevet

Jeg syntes Thea var kjedelig. Søt jente, men ikke så underholdende på tv. Så syntes det var helt greit at det var hun som gikk ut i dag. 

Også er jeg fornøyd med at Newa ble værende der. Håper hun skal lage litt utfordringer for CA og Isabel. Bare synd at Erik er så opptatt av å bli bestevenner med dem.. Syns forøvrig at Erik er morsom. Han gjør jo virkelig ikke annet enn å syte og klage på alt og alle. Sånt syns jeg bare er komisk :fnise: Men håper det kommer inn en ny fyr neste uke, en som tør å utfordre legendene og som kanskje kan slå seg sammen med Newa. Det hadde vært toppers. Eller så håper jeg at hun klarer å vekke noen andre deltakere ut av den CA-hypnosen de ser ut til å være i. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så ikke helt ut som Erik var så veldig komfortabel da newa la seg over han

Anonymkode: d5925...abc

• Liker 5
Skrevet

Tenk at Isabel la vekt på at Caxel ikke et til å stole på under parsermonien. Hvem tror hun at hun kan spille med da, Mattias? Som er på badeferie og chillern konstant? 

• Liker 8
Skrevet

Litt overrasket over at det ikke var Newa som måtte forlate, men jeg tror fortsatt ikke hun blir værende så veldig lenge.

Det blir spennende å se hva slags "konsept" som gjelder for neste uke. "Love the game and the players" står det på skiltet ved frokostbordet, noe som kan være en slags referanse til sjekkeboken The Game, hvis tagline er "Don't hate the player... Hate the Game". Brevet som jentene fikk legger tilsynelatende opp til partnerbytte ("er dere fornøyd med deres partnere, eller ønsker dere å gå nye veier"). Spørs om det ikke blir rørt litt rundt i gryta...

Syntes forresten produksjonen kom med en ørliten spoiler da de klippet inn Carl Aksels kommentar fra videorommet tidlig i parseremonien. At han måtte ta et "oppvaskmøte med Isabell i morgen" mer enn antydet at hun sto trygt bak ham. Jeg regnet ikke med at noen andre ville stille seg der, men likevel litt pussig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere droppe å snakke så mye om utseende til folk? Snakk heller om Paradise Hotel 

Hva var det CA egentlig lovet Leo? Siden han valgte Cathrine etter han pratet med CA? Noe må det ha vært

Jeg begynner å like Newa, men viser hun tegn til at hun ikke stoler på CA, så kommer Erik til sende henne ut (Erik virker litt desperat etter bli bff med CA og vil gjøre alt han ber om) så bedre å heller spille med og prøve å få han ut

En ting jeg ikke forstår. Da Julie sa det samme til alle jentene, så sa Ine? I snakkeboksen noe alla dette "Julie må jo forstå folk snakker sammen og da kommer det jo ut" men er det ingen som snakker om at CA forteller og lover alle det samme?!

Fatter ikke noen vil spille med han. Er de så dumme at de ikke skjønner de KUN er et brikke i hans skitne spill?!!

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 17
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere droppe å snakke så mye om utseende til folk? Snakk heller om Paradise Hotel 

Hva var det CA egentlig lovet Leo? Siden han valgte Cathrine etter han pratet med CA? Noe må det ha vært

Jeg begynner å like Newa, men viser hun tegn til at hun ikke stoler på CA, så kommer Erik til sende henne ut (Erik virker litt desperat etter bli bff med CA og vil gjøre alt han ber om) så bedre å heller spille med og prøve å få han ut

En ting jeg ikke forstår. Da Julie sa det samme til alle jentene, så sa Ine? I snakkeboksen noe alla dette "Julie må jo forstå folk snakker sammen og da kommer det jo ut" men er det ingen som snakker om at CA forteller og lover alle det samme?!

Fatter ikke noen vil spille med han. Er de så dumme at de ikke skjønner de KUN er et brikke i hans skitne spill?!!

Anonymkode: 203af...6e2

Forskjellen ligger nok i at ingen vet at CA har smisket seg inn hos alle. Og om han blir avslørt så vil han uansett bare skylde på spill til de han vil holde i bedehuset sitt. 

• Liker 1
Skrevet

Skulle forresten likt å se CA og Kristian René i samme sesong :ler:

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...