Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, helloAdele skrev:

Han sendte ut Leo ved å stemme på han da alle skulle stemme på en som ble sendt ut, hans sendte ut Karoline ved å ikke velge henne når hun sto bak han, han sendte ut Newa ved å tråkke over streken og Kristian René ved å stelle seg bak partneren hans med fredning. Vet ikke hvem den 5. skulle vært.

Blir helt teit å si han har spilt de ut da. Det var 3 som var med å sende hjem Leo, ingen forventa at han skulle velge Karoline og når han tråkka over streken og sendte hjem Newa gjorde han det for å redde seg selv, ikke for å få ut Newa. Jeg mener at å spille ut noen er når man "legger en plan" for å få ut en bestemt person, gjerne ved å lyve eller manipulere. Isabelle ble spilt ut.

Oscar kunne heller sagt han hadde vært med å sende de hjem.

Angående KR, så tror jeg han hadde røket uansett hvor Oskar hadde stilt seg. Charlotte sa flere ganger hun ikke stolte på KR og kunne tenke seg å stå med Marius. At han sier han har sendt ut halve juryen stemmer ikke. Eneste han har sendt ut selv er Newa og Karoline 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, smalls skrev:

Angående KR, så tror jeg han hadde røket uansett hvor Oskar hadde stilt seg. Charlotte sa flere ganger hun ikke stolte på KR og kunne tenke seg å stå med Marius. At han sier han har sendt ut halve juryen stemmer ikke. Eneste han har sendt ut selv er Newa og Karoline 

Han føler vel sikkert det siden han har stått i begge aliansene og «vært med på å sende ut noen fra den andre aliansen» 😂 Oskar tror jeg blir den første av de gjenværene deltakerne som ryker.

Anonymkode: df2c5...dc2

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han føler vel sikkert det siden han har stått i begge aliansene og «vært med på å sende ut noen fra den andre aliansen» 😂 Oskar tror jeg blir den første av de gjenværene deltakerne som ryker.

Tror jeg og, hvis de skal bestemme seg for hvem som må ut.

Får så lyst til å rive av Charlotte de falske øyevippene. Ser ikke bra ut. Hadde vært mye finere uten.

• Liker 9
Skrevet

Fikk ikke helt med meg hvem/hva/hvordan med de gull-båndene? En person eller et par? Juryen som skulle plukke? eller finale-parene?

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller virker hele finaleuka mindre spennende og mer kjedelig enn tidligere? 

Synes Triana blir dårligere og dårligere som programleder. Blir mer og mer pinlig å se på henne. Spesielt da Marius og Ina gikk før ho var ferdig med å snakke 🤣

Anonymkode: f14b8...de2

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hvorfor juryen har hatt så mye fokus i denne finaleuken. Det er jo deltakerne som skal kjempe om plass i finalen. 

Anonymkode: ee3b9...52b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller virker hele finaleuka mindre spennende og mer kjedelig enn tidligere? 

Synes Triana blir dårligere og dårligere som programleder. Blir mer og mer pinlig å se på henne. Spesielt da Marius og Ina gikk før ho var ferdig med å snakke 🤣

Enig med Triana, hun har blitt så gammel at hun er jo som en mor for de. En mor som prøver å virke kul, men som bare blir teit isteden. 

Håper de bytter henne ut snart med noen som faktisk kan svare for seg på uforutsette kommentarer. Triana sine svar er alltid vimsette og jeg blir flau på hennes vegne.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvorfor juryen har hatt så mye fokus i denne finaleuken. Det er jo deltakerne som skal kjempe om plass i finalen. 

Sikkert fordi at de føler at det ikke er riktige par som er med i finaleuken, så da måtte de sikkert finne en måte å få de «verdige» vinnerne inn igjen.. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Har noen begynt å se på PH Danmark S14? Rikke og Triana er som natt og dag. Rikke er et godt eksempel på hvordan det skal gjøres. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen begynt å se på PH Danmark S14? Rikke og Triana er som natt og dag. Rikke er et godt eksempel på hvordan det skal gjøres. 

Vurderer å se på det... virker som om det er mer spenning og drama i den danske og den svenske versjonen. Synes Paradise egentlig har blitt litt kjedelig, og i år synes jeg det har vært så få twister og sånt. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert fordi at de føler at det ikke er riktige par som er med i finaleuken, så da måtte de sikkert finne en måte å få de «verdige» vinnerne inn igjen.. 

Enig. Er så lei av at produksjonen alltid må blande seg. De måtte vel få Erik inn i finalen på en eller annen måte. Blir så mye kluss, med ut og inn med folk 

• Liker 5
Skrevet

Problemet til Newa er at hun ikke tenker før hun prater. Sier så mye dumt, som bare ødelegger for henne i spillet. Hadde aldri trodd hun ville komme så langt. Da hun røyk ut første gangen, så trodde jeg hun hadde reflektert over ting og roet seg ned, men neida. Var enda mer pissed og bitter da hun kom tilbake. Hadde tydeligvis holdt mye inne og kunne ikke vente med å få det ut. Julie holdt seg overaskende rolig. Oskar og.

Men har aldri skjønt hvorfor hun har hatt så mye imot Charlotte? Sier at Charlotte ikke fortjener å vinne osv. Julie og Newa er forresten ikke venner i dag

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Om dere vil unngå finalespoilere så ikke gå til Magne sin Instagram profil. Han har postet noe om finalen på torsdag som stemmer. 

Anonymkode: e6da0...71d

AnonymBruker
Skrevet

For en fantastisk kombinasjon i finalen! 😁

Anonymkode: f41ba...dda

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når var det? Har ikke fått med meg det

Anonymkode: d13d8...b3b

Skrevet

Siden de andre klager så på Charlotte har spilt skittent, hva er det hun har gjort utenom å sende ut AM og Mathias? Synes hun får litt mye pepper

Marius er så douch "Jeg vil bare pule deg når jeg er full" Sjarmerende 

Skal juryen få velge enda et par som skal ryke i morgen? Kjedelig det kommer en ofringsseremoni. 

• Liker 12
Skrevet (endret)

Æsj, Marius er så ekkel med Ina! :spy:Sier hun burde ta et hint siden han bare vil ligge med ho i fylla. Hvis de to vinner, så håper jeg virkelig hun knuser kulen rett foran trynet hans.

Men skjønner ikke hva Oskar babler om da han visst har sendt ut alle i juryen

Endret av Minnie23
  • Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Minnie23 skrev:

Æsj, Marius er så ekkel med Ina! :spy:Sier hun burde ta et hint siden han bare vil ligge med ho i fylla. Hvis de to vinner, så håper jeg virkelig hun knuser kulen rett foran trynet hans.

Enig! Først likte jeg Marius, ikke nå...

Jeg vet ikke helt, men det ser ikke ut som at det ikke blir ofringssermoni. Det var synd. Hadde likt å se Leo og Karoline som vinnerpar :dry:

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 4
Skrevet

Marius er en kvalm type. At Ina godtar måten han behandler henne på forstår jeg ikke.

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om dere vil unngå finalespoilere så ikke gå til Magne sin Instagram profil. Han har postet noe om finalen på torsdag som stemmer. 

Anonymkode: e6da0...71d

Det er jo bare tull, han skriver det bare for å tro at det kommer inn en ny legende.

Det er jo selvfølgelig at den som vinner Paradise Hotel 10 blir en legende 💁🏼‍♀️

Er det noe annet så blir dette min siste ph sesong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...