Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drama 😅

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søren altså. Jeg er temmelig lei av Erik nå. Ingrid synes jeg gjør så lite ut av seg. 

Anonymkode: ee3b9...52b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror Oskar at han har sendt ut 5 av 6 jurymedlemmer? :klo:

• Liker 9
Skrevet

Jeg syns litt synd på Ina at hun lot seg overtale til å gå bak Mathias og Ann Mariell. Det er jo å stemme seg selv ut 😅

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søren altså. Jeg er temmelig lei av Erik nå. Ingrid synes jeg gjør så lite ut av seg. 

Kom han inn i finalen?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Macro skrev:

Kom han inn i finalen?

Ja.

Anonymkode: 2586f...2f5

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja.

Anonymkode: 2586f...2f5

Takk og pris. Lykke! Takk, da tør jeg å se🎉🙈

• Liker 3
Skrevet

Sa ikke Leo nettopp at han kom til å bytte ut Julie på en ofringsseremoni?

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, missmcbeal skrev:

Sa ikke Leo nettopp at han kom til å bytte ut Julie på en ofringsseremoni?

Ja, med Karoline sikkert, men han har jo større sjanser til å vinne med Julie enn med Karoline. Fikk litt vondt av Charlotte. AM kan være då bitch

• Liker 8
Skrevet

Høy temperatur under avstemmingen! Tro nok det bidrar til enda mer usikkerhet og forvirring. Er litt nervøs for hva som skjer i morgen. KR virket ganske tilfreds på previewet.

Erik poengterer at det endelig er et legendefritt hotell, men glemte visst seg selv i farta :fnise:

Erik: «Du e den snilleste jenta i hele jævla Mexico, og æ e den smartaste guttn i heile jævla værdn!» :nigo:

Mmmmmkay! Men vi har jo blitt vante til å høre slike utsagn fra den kanten.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg så Charlotte uten eyelinern i dag. Kjente hun ikke igjen! 

Hun har et utrolig pent ansikt så det er synd at hun bruker så kraftig stæsj på øynene at det bare er flagrevipper og kajal man ser når man ser på hun. Hennes skjønnhet forsvinner liksom i all sminka. 

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, Macro skrev:

Kom han inn i finalen?

Det er vel ingen som er i finalen enda. Finalen består av 2 par og vi vet ikke hvem de er før i morgen, tror jeg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Aurora** skrev:

Ja, med Karoline sikkert, men han har jo større sjanser til å vinne med Julie enn med Karoline. Fikk litt vondt av Charlotte. AM kan være då bitch

Hmm, trodde leo og karoline var et favoritt par både blandt seere og deltakere jeg. Kan ikke huske karoline var så mislikt at julie skulle fått fler stemmer enn hun sammen med leo. Am kan være bitch men charlotte beviste jo i dag at det kan hun og. Veldig dramaqueen og teit å ikke engang se på Am ila hele festen og opprettholde isfront. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke AM god venninne med Charlotte? Ganske dårlig gjort synes jeg! Der forsvant min respekt for AM...

Anonymkode: 3a8a2...8d8

For AM!? Charlotte sto jo hele dagen og løy til henne. Eneste grunnen til at hun er i finalen er pga AM og Karoline. Og jeg klarer ikke å komme på en eneste god grunn til at de ikke stemte AM og Mathias. Eneste stemmen hun kunne fått i en finale var dems + dem de eventuelt klarer å overtale, nå ødela hun det ihvertfall. For ikke å snakke om at de gjorde seg selv til det #1 «target» om juryen kan sende ut noen. Tror de gravde sin egen grav der... Har likt Charlotte, men nå viste hun klart at hun ikke kan spille. Ikke smart å gjøre seg selv såpass mislikt i finaleuken når man allerede har få stemmer.

Se Leo i motsetning, som er såååå forsiktig med alt han gjør nå for å unngå å miste stemmer. Som å hoppe rett ut på flytemadrassen for å unngå og bli spurt om meningen i vanskelige valg 😂 

Anonymkode: e6da0...71d

• Liker 12
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, trodde leo og karoline var et favoritt par både blandt seere og deltakere jeg. Kan ikke huske karoline var så mislikt at julie skulle fått fler stemmer enn hun sammen med leo. Am kan være bitch men charlotte beviste jo i dag at det kan hun og. Veldig dramaqueen og teit å ikke engang se på Am ila hele festen og opprettholde isfront. 

Jeg tror uansett han får fler stemmer om han står med Julie. Siden de er fra to allianser

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Aurora** skrev:

Det er vel ingen som er i finalen enda. Finalen består av 2 par og vi vet ikke hvem de er før i morgen, tror jeg

Slik oppfattet jeg det. Erik og Ingrid må vel også få blå bånd før de igjen blir fullverdige deltagere. Et av parene blir finaleklare i morgen - de som får gullbånd. Juryen skal også sende ut de to «minst verdige».

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle likt å sett samtalen mellom Charlotte og Oskar, når de skulle bestemme seg. Så klart tok AM det som en selvfølge de ville gå bak de, spesielt etter praten de hadde på rommet. Hvor er Charlotte og AM snakket om at de måtte stå i finalen sammen osv.  Men på en annen side er det alle mot alle i finalen, men skjønner AM ble irritert. Der mistet Oskar og Charlotte to stemmer i finalen, hvis de i det hele tatt kommer dit

• Liker 3
Skrevet

Sykt at Ina faktisk gikk med på å stemme AM og Mathias. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Minnie23 skrev:

Jeg skulle likt å sett samtalen mellom Charlotte og Oskar, når de skulle bestemme seg. Så klart tok AM det som en selvfølge de ville gå bak de, spesielt etter praten de hadde på rommet. Hvor er Charlotte og AM snakket om at de måtte stå i finalen sammen osv.  Men på en annen side er det alle mot alle i finalen, men skjønner AM ble irritert. Der mistet Oskar og Charlotte to stemmer i finalen, hvis de i det hele tatt kommer dit

Syns vi burde fått sett samtalen etter de tok valget, for klarer virkelig ikke å forstå hvordan de kunne ta et så dumt valg. Nesten så jeg begynner å tro produksjonen lovte dem noe makt eller fordeler om de beholdt Ingrid og Erik 😂 Er nok mest sannsynlig bare dem som virkelig ikke tenkte, men syns det er rart at noen kan være så korttenkte. Hjelper ikke å ha alliansen sin i juryen om man får dem totalt til å skifte side i prosessen. Bra spilt hadde vært å innse at de ikke burde sende hjem AM og Mathias selv, men heller overtale de to andre parene til å gjøre det uten å være for opplagt.  

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns vi burde fått sett samtalen etter de tok valget, for klarer virkelig ikke å forstå hvordan de kunne ta et så dumt valg. Nesten så jeg begynner å tro produksjonen lovte dem noe makt eller fordeler om de beholdt Ingrid og Erik 😂 Er nok mest sannsynlig bare dem som virkelig ikke tenkte, men syns det er rart at noen kan være så korttenkte. Hjelper ikke å ha alliansen sin i juryen om man får dem totalt til å skifte side i prosessen. Bra spilt hadde vært å innse at de ikke burde sende hjem AM og Mathias selv, men heller overtale de to andre parene til å gjøre det uten å være for opplagt.  

Jeg tror produksjonen har gitt dem penger for å stemme Erik og Ingrid, sånt er mye vanligere enn man skulle tro. Jeg kan virkelig ikke se noen annen grunn til at de skulle stemt på dem, altså at Oscar liksom skulle ha vært så overbevisende, han burde da ikke hatt noe preferanse på hvem av de som kom inn? 

Tenker de vil at Erik skal vinne hele greia. Det så vi jo for så vidt i går også, det var meningsløst at juryen først skulle velge et par som skulle ryke hvis de inne på hotellet kunne bytte om på parene uansett. Når det ble Erik som ble valgt måtte de endre planene. var vel derfor det tok så lang tid før brevet kom (siden Erik sa "kan vi få det jævla brevet snart så jeg kan dra herfra")

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...