Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror at de siste sesongene er utrolig kjedelige fordi folk som er med er mest opptatt av å bli kjent og få følgere på blogg/ instagram etc i ettertid av programmet. Det er lite av de gi-faen-personlighetene. Synes også at produksjonen gjør en dårlig jobb når det kommer til opplegget rundt, Danmark og Sverige er bedre her. Deltakerne har jo sett programmet før så jeg mener de må finne på noe nytt enn disse stjele-ting oppdragene. Sånn sett var det sykt bra jobba av Newa og Karoline som faktisk klarte det!

Jeg lurer egentlig på hvordan castingen gjennomføres. Som Erik nevnte i starten er det ofte kjenninger inne på hotellet eller kjenninger av tidligere deltakerer som har festet/jobbet sammen på rhodos som sjekker inn. Hvor vanskelig kan det være å finne perfekte PHdeltakere der ingen kjenner hverandre..? Er søkertallene til PH så dårlige? Kan ikke å huske at det var slik i de første sesongene..

Det har vært en kjedelig sesong. For første gang på 10 sesonger tyr jeg til spoilertråden for å få litt mer PH-fyll ;-) Det har aldri vært aktuelt tidligere!

Anonymkode: 3b8b1...2c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De siste sesongene har vært ganske kjedelige og skjønner ikke hvorfor jeg gidder å se på. Har vel er håp om at det skal ta seg opp og at denne sesongen blir bedre, men nei 😒 Savner litt gale deltagere, som ikke er redde for å drite seg ut. De fleste jentene i årets sesong er veldig kjedelige. Synes Karoline, AM, Newa og Julie har skilt seg mest ut. Castingen var mye bedre de første sesongene. For da var ikke Instagram og blogg så veldig stort. Sofie fra forrige sesong meldte seg kun på for bli toppblogger. Savner å ha med jenter som Maren og Iselin.

Savner mer hemmelige oppdrag. Eneste de ha måtte gjøre er å stjele ting. Newa fikk ingen belønning en gang 🙈 ingen fredning eller noe. Så er jeg litt lei temauker med kostymer. Kan ikke huske de hadde temauker de første sesongene? 

Dette kunne blitt en veldig bra sesong, men skuffende at ikke alle legendene sjekket inn. Hadde gledet meg til å se classygirls sammen. Hadde også vært artig om KR og Magne var der sammen. Men glad for at de ikke sendte inn CA igjen. For han er jeg så lei av. Fikk nok av han i sin sesong. 

PH har tapt seg og dette blir min siste sesong. Nå får det være nok PH for meg ☺

Endret av Aurora**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen hadde kanskje flere høydepunkter enn den forrige, men det hjelper lite når den dabber så mye av mot slutten, og jeg føler en tilnærmet likegyldighet mtp hvem som vinner. Enig i at det er dårlig casting, for mange meningsløse stjeleoppdrag og kjedelige temauker. Etter noen uker var jeg temmelig optimistisk, men luften gikk ganske plutselig ut av ballongen. En faktor som jeg før syntes var blant høydepunktene var all den helsprø videomanipuleringen, som ofte ble vist i bakgrunnen da deltagerne ble intervjuet på sync. Det underholdningselementet kunne få meg til å glemme det negative, men det har nesten blitt borte i denne sesongen. (Da Julie svingte balltreet i episode 5 er et hederlig unntak, men langt ifra nok til å berge hele sesongen).

Akkurat nå føler jeg at dette bør bli min siste sesong, men det er lett å ombestemme seg på slike ting. Så det blir vel til at jeg gir sesong 11 en sjanse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at deltagere som nesten ikke har vært inne på hotellet står i finaleuka. Heier ikke på noen av jentene spesielt ikke charlotte og Ina.(hvorfor er de 2 i finaleuka. De har ikke gjort en dritt!! Eller cært der særlig lenge) Julie fortjener det mer enn de, hun har nå vært der ganske lenge, men røket. Burde ikke kommet inn igjen.  Og Oskar!! Dust.... Flott at Leo kom tilbake da. 

Anonymkode: 12438...08a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere andre. Det er så kjedelig at jeg bare skummer gjennom denne tråden også (og det har ikke noe med dere å gjøre). 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men KR hadde nok ikke hatt sjans uansett. Jegtror faktisk Charlotte hadde valgt Marius fremfor han. Siden hun står sterkere med han enn KR i finalen. Han har vært med i 3 sesonger og ikke vært i finalen :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var sinnssykt glad når jeg skjønte at det var KR som kom til å poppe ut av den kaken og komme tilbake til PH, men han har ikke gjort noe minneverdig siden han kom inn, og har ligget altfor lavt. Som er forståelig med tanke på at han ikke burde ha kjørt for hardt ut de første dagene sine, men synes det var helt tåpelig av han å ikke tråkke over den streken i onsdagens episode :/ hadde han gjort det og vært rask nok så hadde han vært i finaleuken. Trist at det ikke var så mye futt i ham i denne sesongen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo mer jeg tenker over at dette er ''jubileumssesongen'' til PH og at de skulle sende legendene inn, jo mer irritert blir jeg av å tenke på at de kunne ha gjort dette:

- sendt inn Ann Mariell og Aurora samtidig (the classy girls reunion) i første uken 

- sendt inn Kristian Rene og Magne samtidig (de var jo som knoll og tott i sin sesong) i andre uken

- sendt Isabel og Mathias tilbake til Norge :)

- sendt inn CA i en eller annen tilfeldig uke (liker ikke fyren i det hele tatt, men en av de mest tilfredsstillende øyeblikkene i årets sesong var å se ham skryte seg selv opp i skyene for så å bli kicket ut fordi han spilte så dårlig)

husker ikke navnet på siste 'legende', men hun kunne bare dratt tilbake til Norge slik som hun originalt gjorde, da hun aldri gjorde noe for å oppnå legendestatus i sin egen sesong (hun sendte jo seg selv hjem?) 

Anonymkode: e4cb5...b1b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

jo mer jeg tenker over at dette er ''jubileumssesongen'' til PH og at de skulle sende legendene inn, jo mer irritert blir jeg av å tenke på at de kunne ha gjort dette:

- sendt inn Ann Mariell og Aurora samtidig (the classy girls reunion) i første uken 

- sendt inn Kristian Rene og Magne samtidig (de var jo som knoll og tott i sin sesong) i andre uken

- sendt Isabel og Mathias tilbake til Norge :)

- sendt inn CA i en eller annen tilfeldig uke (liker ikke fyren i det hele tatt, men en av de mest tilfredsstillende øyeblikkene i årets sesong var å se ham skryte seg selv opp i skyene for så å bli kicket ut fordi han spilte så dårlig)

husker ikke navnet på siste 'legende', men hun kunne bare dratt tilbake til Norge slik som hun originalt gjorde, da hun aldri gjorde noe for å oppnå legendestatus i sin egen sesong (hun sendte jo seg selv hjem?) 

Anonymkode: e4cb5...b1b

Enig. Synes hele opplegget ble for teit. Ble skikkelig skuffet da ikke alle fikk sjekke inn, hva var poenget med det?? Isabel og CA fikk så klart flest stemmer av seerne. Tullete at de skulle få bestemme to til som fikk komme inn. Så klart valgte de Mathias. Magne hadde ikke sjans. Som Aurora sa på bloggen, de fikk ikke kjempe, hadde ingenting de skulle ha sagt, de trodde alle fikk sjekke inn og hun var skuffet 3 stykker ble vraket og måtte bare dra hjem igjen. 

Skjønner ikke hvorfor de sendte KR inn så seint? Han turte ikke spille så mye, siden han var redd de andre bare ville sende han ut da. På en annen side hadde han ikke mye sjans uansett. 

Koste meg da CA ble sendt allerede i uke 2 🤣 Han som trodde han var så snart gitt og hadde så mange på sitt lag. I sitt kartell, eller hva han kalte det. Var redd han kom til å manipulere alle, men flott Leo sendte han ut og de ikke sendte han inn igjen 👍

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik skal være med på Kjendis Farmen ☺

Anonymkode: 27684...323

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erik skal være med på Kjendis Farmen ☺

Anonymkode: 27684...323

Jepp, og han snakker allerede om at han er med for å vinne, ikke jobbe. Hvem skulle ha trodd noe sånt? :fnise:

Martine Lunde fra forrige sesong er også blant deltagerne. Tror ikke hun har så mye å gjøre på en gård, heller :Hehe:

Farmen Kjendis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Jepp, og han snakker allerede om at han er med for å vinne, ikke jobbe. Hvem skulle ha trodd noe sånt? :fnise:

Martine Lunde fra forrige sesong er også blant deltagerne. Tror ikke hun har så mye å gjøre på en gård, heller :Hehe:

Farmen Kjendis

Håper han kan bidra til drama. Men er dumt å ikke gidde å jobbe. Flere var jo ganske lei diva broren Erlend, som ikke ville jobbe. Tror dette kan bli en bra sesong. Forrige var jo dritkjedelig  

Anonymkode: 27684...323

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert blitt med nettopp for å lage drama og være som sin bror. Tv2 vil jo ha inn noen «bråkmakere» og da passer han perfekt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig ikke ord for hvor dårlig denne sesongen er. De som er inne i finaleuken er jo bare nye, svake og kjedelige.. tror aldri det har skjedd før? 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror finaleuken blir kaos

hvis det blir ofringseremoni eller bytting, så har vi jo marius som sikkert vil bytte ina ut med newa, og oscar som vil bytte charlotte ut med en annen jente, så tror det kan fort bli spennende

Anonymkode: e4cb5...b1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra CR ble sendt ut. Jeg syntes det bør være årets deltakere som er i en finale og ikke en haug med gamle deltakere.

Når det er sagt så er det en svak finale i år. Selv om sesongen startet bra så har alt for mange av de deltakerne som har "gjort" sesongen blitt sendt ut. Nå er det egentlig bare Julie og Leo som har noe i en finale å gjøre. Det er flere i juryen som fortjener å være i finalen, enn det er blant finale-deltakerne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

tror finaleuken blir kaos

hvis det blir ofringseremoni eller bytting, så har vi jo marius som sikkert vil bytte ina ut med newa, og oscar som vil bytte charlotte ut med en annen jente, så tror det kan fort bli spennende

Anonymkode: e4cb5...b1b

Og Julie som bytter ut Leo 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og Julie som bytter ut Leo 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Det skjer ikke. Julie er smart nok til å vite at det ikke er lurt å bytte ut Leo. Han høster inn mange flere stemmer enn Oscar.

Anonymkode: f41ba...dda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og Julie som bytter ut Leo 

Anonymkode: 1a5ed...d92

tror det motsatte faktisk, Leo bytter ut Julie for Karoline

Anonymkode: e4cb5...b1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og Julie som bytter ut Leo 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Julie vil jo stå med Leo.

Anonymkode: ee3b9...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...