AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2901 Skrevet 29. mai 2018 1 time siden, Lord Friendzone skrev: Det var muligens ikke et optimalt ordvalg, men post gjerne med navn, så kanskje jeg gidder å svare deg ordentlig... Så du gidder ikke å svare folk ordentlig når de er anonyme? Spiller det så stor rolle for deg om det står "Rivane" som er nicket mitt og ikke har jeg bilde eller om det står anonym og ikke bilde? Sært. Men du skal få slippe å tenke over om du gidder å svare meg. Trenger ikke svar fra deg uansett Anonymkode: c5a01...ccf 12
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2902 Skrevet 29. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du gidder ikke å svare folk ordentlig når de er anonyme? Spiller det så stor rolle for deg om det står "Rivane" som er nicket mitt og ikke har jeg bilde eller om det står anonym og ikke bilde? Sært. Men du skal få slippe å tenke over om du gidder å svare meg. Trenger ikke svar fra deg uansett Anonymkode: c5a01...ccf Enig. Jeg synes det er urimelig være krass eller ikke svare ordentlig bare fordi man velger å benytte seg av AB-funksjonen. Så lenge man er saklig og grei spiller det da ingen rolle om man poster som AB eller Lord Friendzone for eksempel. Anonymkode: ee3b9...52b 11
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2903 Skrevet 29. mai 2018 44 minutter siden, missmcbeal skrev: Altså, skittent var nok litt overdrevent ordvalg, men i lys av de fleste som har vært der inne så tror jeg det er Julie som fortjener den betegnelsen mest, uten at det trenger å være så veldig galt i det spillet. Selv foretrekker jeg om folk spiller og samtidig klarer å ta mer hensyn til folk, og samtidig unngår å ryke. Jeg synest Leo er et godt eksempel på det, selv om han røk. Han fremstår mye mer rettferdig i spillet sitt. Som oftest har man da bedre sjans i en finale også. Julie har tatt noen tøffe valg for å komme seg videre, og om jeg ikke husker feil har hun jo selv sagt at hun "skiller skittent". Hun og Oskar var jo ganske så sleipe når de i Mr Paradise og Paradise-uka gikk og fucket alle, noe som nesten holdt på å spille tilbake på de selv. Men for all del, det er jo underholdende og det kan jo være at det fungerer. Men husk nå også at Julie fikk komme tilbake av produksjonen. Ellers er jeg helt enig med deg i hvordan Newa tok dette opp på. Men du så jo på de andre deltagerne at alle synest dette var skikkelig flaut! Jeg var helt enig med Julie der, hun burde tatt Julie og Oskar til siden og ikke lagd en deal ut av det så offentlig og med så teite personangrep som "du er falsk" og "jeg skal få hele Norge til å hate deg". Det at hun ikke skjønte at dette var helt feil måte og tidspunkt viser at hun er skikkelig umoden og emosjonell og samtidig viser at hun ikke vet hvordan hun ikke må spille, dette reflekterer jo bare hvordan hun har vært hele sesongen. Husker jo hvordan Erik sa i fra til Newa etter Pandoras eller hva det var, når Newa hadde sagt at hun fortjente å være der fordi hun hadde vært der lengst, og Erik sa "du må ikke si sånne ting Newa. Hadde Newa vært spillsmart og kontrollert følelsene sine og utbruddene sine tror jeg hun hadde hatt en fair sjanse. Hun var jo ganske godt likt i starten og har jo gjort mye smart. Dumsnill var ordet jeg har tenkt på, men etter reaksjonen i går virker hun mest dum egentlig og mer slem, selv om jeg tror denne reaksjonen kommer av mer enn det spillet der inne. Jeg tror uansett at Newa får straff nok når hun ser dette på TV og reaksjonene i sosiale medier. Hun har holdt seg stille i går, men tittet såvidt innen Instagramprofilen hennes og det siste bildet, og det var ikke mye pent i kommentarfeltet der gitt, men den så hun nok komme, og det er nok derfor hun har vært stille også. Jeg håper også hun klarer å reflektere over dette i ettertid, og det hun burde gjøre er å gå ut å beklage seg ovenfor Julie nå i ettertid om at hun har reagert helt urimelig. Enig med deg på alt 🙂 Tipper Newa får gjennomgå i kommentarfeltet, men hun så vel det komme etter hun fikk roet seg ned og kanskje angret litt på utbruddet sitt. Tipper hun bitchet hele veien til motellet der de utstemte blir sendt 🙊 Anonymkode: c5a01...ccf 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2904 Skrevet 29. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Jeg synes det er urimelig være krass eller ikke svare ordentlig bare fordi man velger å benytte seg av AB-funksjonen. Så lenge man er saklig og grei spiller det da ingen rolle om man poster som AB eller Lord Friendzone for eksempel. Anonymkode: ee3b9...52b Nettopp ☺ Anonymkode: c5a01...ccf 1
helloAdele Skrevet 29. mai 2018 #2905 Skrevet 29. mai 2018 Forresten, likte at Mathias tok opp hvor flaut det legendegreiene er. Kunne ikke vært mer enig. Og det blir enda verre av at Triana hele tiden skal drive og spørre "Ser du på deg selv som en legende?" "Hva er en legende for deg?" osv. Det er paradise hotel liksom 16
hobbykokken Skrevet 29. mai 2018 #2906 Skrevet 29. mai 2018 Har ikke sett episoden hvor newa truer Julie og Oskar, men en ting har jeg bitt meg merke i, som jeg syns er spesielt og rimelig ugreit. Newa sier mye som ikke alltid er så gjennomtenkt, men da hopper både Oskar og Julie på henne i plenum for å fortelle at hun må tenke og at hun ikke kan si slike ting. Syns de ydmyker Newa ganske kraftig når de gjør det. De prater til henne som om hun er 5 år... uansett om hun sier ting som er taktisk dumt, så ikke rett på henne i plenum da 🤔🤔
letterbomb Skrevet 29. mai 2018 #2907 Skrevet 29. mai 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig teit med "juryepar" og "finalepar". Nå burde jo alle parene vært sidestilte, og alle konkurrert med hverandre? Er jo ikke spennende om det bare er juryeparene som kan ryke. Synes også det var en veldig unødvendig og lite spennende parsermoni i dag. Noen (f.eks Karoline hehe) burde fått en makt eller noe og kunne gjort ting mer spennende. Hun fortjener en finaleplass så mye mer enn Ina (hva har hun egentlig gjort inne på hotellet?) og Charlotte (og egentlig Ann-Mariell også), mener jeg. Jeg synes helt ærlig også Ingrid har vært litt kjedelig😬 Jeg liker henne godt og synes hun er søt, men aldri egentlig fått et ordntlig inntrykk av henne. Og herregud for en reaksjon på Newa🙄 Glad for at der var hun som ble sendt hjem, og ingen av de andre. Hun har virkelig ødelagt for seg selv. Anonymkode: c5142...e0c Absolutt alt du skriver her er AKKURAT det jeg også tenkte da jeg så episoden i går! 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2908 Skrevet 29. mai 2018 27 minutter siden, hobbykokken skrev: Har ikke sett episoden hvor newa truer Julie og Oskar, men en ting har jeg bitt meg merke i, som jeg syns er spesielt og rimelig ugreit. Newa sier mye som ikke alltid er så gjennomtenkt, men da hopper både Oskar og Julie på henne i plenum for å fortelle at hun må tenke og at hun ikke kan si slike ting. Syns de ydmyker Newa ganske kraftig når de gjør det. De prater til henne som om hun er 5 år... uansett om hun sier ting som er taktisk dumt, så ikke rett på henne i plenum da 🤔🤔 Newa driter seg selv ut. Oskar og Julie har aldri hoppet på Newa, men de må jo få lov til å forsvare seg når hun angriper de foran alle. Det må Newa tåle når hun selv buser inn og begynner å kjefte på de foran alle. Newa burde tatt de til sides enn å ta det opp i plenum. Jeg kan ikke huske at de har gjort det før? Altså at hopper på Newa foran alle sammen? Anonymkode: 104c4...bb6 9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2909 Skrevet 29. mai 2018 Eller jo en gang, men det var fordi Oskar ristet på hodet over noe dumt Newa sa og Triana spurte hvorfor han så oppgitt ut. Anonymkode: 104c4...bb6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2910 Skrevet 29. mai 2018 39 minutter siden, hobbykokken skrev: Har ikke sett episoden hvor newa truer Julie og Oskar, men en ting har jeg bitt meg merke i, som jeg syns er spesielt og rimelig ugreit. Newa sier mye som ikke alltid er så gjennomtenkt, men da hopper både Oskar og Julie på henne i plenum for å fortelle at hun må tenke og at hun ikke kan si slike ting. Syns de ydmyker Newa ganske kraftig når de gjør det. De prater til henne som om hun er 5 år... uansett om hun sier ting som er taktisk dumt, så ikke rett på henne i plenum da 🤔🤔 Det er jo Newa som valgte å ta dette i plenum. Julie påpeker dette på en voksen måte i snakkeboksen. Julie spurte jo bare om hun var ferdig eller om hun hadde noe mer på hjertet. Newa valgte jo selv å oppføre seg selv som en 5-åring, så jeg kan jo godt forstå at Julie ikke legger nivået for motsvar over det. Anonymkode: ee3b9...52b 8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2911 Skrevet 29. mai 2018 1 time siden, hobbykokken skrev: Har ikke sett episoden hvor newa truer Julie og Oskar, men en ting har jeg bitt meg merke i, som jeg syns er spesielt og rimelig ugreit. Newa sier mye som ikke alltid er så gjennomtenkt, men da hopper både Oskar og Julie på henne i plenum for å fortelle at hun må tenke og at hun ikke kan si slike ting. Syns de ydmyker Newa ganske kraftig når de gjør det. De prater til henne som om hun er 5 år... uansett om hun sier ting som er taktisk dumt, så ikke rett på henne i plenum da 🤔🤔 Tror du bør se episoden før du sier noe, for det Newa gjorde i gårsdagens kan VIRKELIG ikke på noe som helst måte sammenlignes med at Julie og Oskar (og andre, for har vært flere) noen ganger har blitt oppgitt over ting Newa har sagt uten å tenke. 😅 Anonymkode: e6da0...71d 6
Christy89 Skrevet 29. mai 2018 #2912 Skrevet 29. mai 2018 Av de som er igjen, så håper jeg Leo og Julie vinner. Ikke er sånn veldig fan av Julie, men heller Julie enn de andre jentene som er igjen. Ingrid var litt kjedelig og ikke gjort så mye, men hadde vært kult om hun ofret Erik, men tror ikke hun hadde gjort det, selv om hun sa hun kanskje kunne gjøre det Nok en gang viser Newa hvor barnslig hun er. Synes det var helt forferdelig hvordan hun kjeftet og alt drite hun fikk spydd ut. Jeg hadde nok bare begynt å le hvis jeg var Julie. Likte når Julie sa "er du ferdig nå eller?" 7
Christy89 Skrevet 29. mai 2018 #2913 Skrevet 29. mai 2018 2 timer siden, helloAdele skrev: Forresten, likte at Mathias tok opp hvor flaut det legendegreiene er. Kunne ikke vært mer enig. Og det blir enda verre av at Triana hele tiden skal drive og spørre "Ser du på deg selv som en legende?" "Hva er en legende for deg?" osv. Det er paradise hotel liksom Enig. Det legende opplegget var bare teit. Eneste Isabel gjorde i sin sesong var stå trygt med Audun i flere uker og dilte etter Martine. Mathis vaset bare rundt og var fjern. Blir for dumt 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2914 Skrevet 29. mai 2018 I forhold til News så vitner reaksjonene hennes om manglende modenhet. At man i affekt sier noe er en ting, da tenker man ikke klart, men når msn roer seg ned vil rn moden person kunne vurdere ulike perspektiver. Den evnen har ikke Newa. Hun er helt endimensjonal og greier ikke å se situasjonen utenifra. Denne umodenheten har hun vist flere ganger. Anonymkode: c4cd1...3f7 10
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2915 Skrevet 29. mai 2018 Jeg blir helt oppgitt og sjokket over hvor cocky Erik er!!! Han kalte seg selv ydmyk. Jeg tror han er en av de minst ydmyke personene jeg har sett på TV i mitt liv. Snakk om å snakke opp seg selv og tro at man er verdens midtpunkt som fortjener mer å være der enn noen andre. Omg Anonymkode: 825d3...be8 10
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2916 Skrevet 29. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg blir helt oppgitt og sjokket over hvor cocky Erik er!!! Han kalte seg selv ydmyk. Jeg tror han er en av de minst ydmyke personene jeg har sett på TV i mitt liv. Snakk om å snakke opp seg selv og tro at man er verdens midtpunkt som fortjener mer å være der enn noen andre. Omg Anonymkode: 825d3...be8 Ingen er like, kanskje du skal akseptere det? Erik er en type som lager liv og tv. En artig fyr, paradise hotell i år hadde ikke vært like bra uten Erik. Og det har han nok selvinnsikt til å se. Anonymkode: df2c5...dc2 9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2917 Skrevet 29. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen er like, kanskje du skal akseptere det? Erik er en type som lager liv og tv. En artig fyr, paradise hotell i år hadde ikke vært like bra uten Erik. Og det har han nok selvinnsikt til å se. Anonymkode: df2c5...dc2 Ja, jeg er enig i det du skriver. Han er en morsomt og artig fyr der inne, som skaper liv og røre. Men, han kunne ha jekket ned et par hakk den arrogansen. Han hadde vært like "showman" uansett... Anonymkode: 825d3...be8 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2918 Skrevet 29. mai 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir helt oppgitt og sjokket over hvor cocky Erik er!!! Han kalte seg selv ydmyk. Jeg tror han er en av de minst ydmyke personene jeg har sett på TV i mitt liv. Snakk om å snakke opp seg selv og tro at man er verdens midtpunkt som fortjener mer å være der enn noen andre. Omg Anonymkode: 825d3...be8 Enig. Syns faktisk ikke det er underholdene en gang, må bare himle med øynene hver gang han åpner munnen. Audun og KR feks. kunne jeg le av, for de hadde et glimt i øyet og klarte å holde det på et greit nivå, men Erik syns jeg har vært slitsom siden første halvdel av sesongen. Anonymkode: e6da0...71d 8
Christy89 Skrevet 29. mai 2018 #2919 Skrevet 29. mai 2018 Men hvem er det egentlig Oskar har sendt ut? Siden han sier han har sendt ut flere og halve juryen. Eneste jeg kan huske han har sendt ut er Karoline 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2920 Skrevet 29. mai 2018 Er ikke AM god venninne med Charlotte? Ganske dårlig gjort synes jeg! Der forsvant min respekt for AM... Anonymkode: 3a8a2...8d8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå