Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner godt at newa ikke hadde venner når hun vokste opp, med tanke på hvordan hun oppfører seg nå. Og det at hun ikke hadde venner har hun selv sagt i intervju i media! 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"ER DU DUM I HODET DITT?" 

Synes Julie håndterte det veldig greit.

Anonymkode: ee3b9...52b

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Omg, Newa :bond: 

"Skal sørge for at alle i Norge hater deg", altså hvem sier slikt 😱

Anonymkode: 6819f...568

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Omg, Newa :bond: 

"Skal sørge for at alle i Norge hater deg", altså hvem sier slikt 😱

Anonymkode: 6819f...568

Jeg skal ringe mamma imorgen og spørre om hun hater haha 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor Erik alltid forklarer hva som står i brevet etter at brevet er lest opp. :laugh: "Det det betyr er at... " 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

HEIA JULIE !!!! Spyr av Newa .

Anonymkode: fcc4d...1ed

• Liker 9
Skrevet

Jaaa heia Julie. Hun har vokst eller vist fram veldig gode sider av seg selv i det sist.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

"Dere tok MEG ut? Serrrrr? Hvem var det som var med på det her'a?" 

Man høster som man sår. Newa tror hun har vært så godt likt av alle. Ja, bortsett fra flertallet da. Men de har hun jo ikke tatt med i beregningen av en eller annen grunn. 

• Liker 16
Skrevet

Flott å velge eric og ingrid inn igjen. 

• Liker 1
Gjest Gretagarbo
Skrevet

Hva var poenget med jury-avstemningen når det til syvende og sist var de gjenværende deltagerene som fikk avgjøre hvem som måtte gå? 

Skrevet

Herregud som Newa dreit seg ut i denne episoden. Blir flau på hennes vegne 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Gretagarbo skrev:

Hva var poenget med jury-avstemningen når det til syvende og sist var de gjenværende deltagerene som fikk avgjøre hvem som måtte gå? 

Aner ikke. Skjønte ingenting. 

• Liker 3
Skrevet

Helt meningsløs parsermoni

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes Karoline hadde fortjent dette bedre enn både Ina og Charlotte, menmen.

Anonymkode: f41ba...dda

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det produksjonen driver med? Jeg skjønner ikke hvorfor de legger så mye vekt på juryen. Det er jo deltakerne som skal svette. Det er de som skal ta sjanser. Jeg synes det skulle ha vært en eller annen form for tillitstest der den deltakeren som er raskest ute bytter en av jurymedlemmene ut med partneren sin, slik som det har vært tidligere. Jeg synes det er helt tåpelig at det er en parsermoni blant juryen. Da vil jo jurymedlemmer som bør ha en sjanse, slik som Karoline, bare gå rett ut. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager er poenget med dette? 5 par i finaleuka? En smule crowded?

Dritteit.

Anonymkode: d7c22...139

• Liker 8
Skrevet

Julie kommer mye bedre ut av denne sesongen enn det Newa gjør. Ekstremt tåpelig oppførsel, jeg blir flau på hennes vegne. 

• Liker 11
Skrevet

Newa viser seg som en sann legende - med feil fortegn! Dette her tror jeg savner sidestykke i Paradise-historien! 😳 Jeg ville nok ha ristet på hodet i vantro om jeg så henne på gata. Lykke til med å bygge karriere og relasjoner i Norge, liksom!

Juryavstemningen virket meningsløs, ja. Så var det jo innlysende at folk stemte taktisk, og ikke etter hvem som genuint fortjente legendestatus. Men jeg er fornøyd med deltagernes valg! Det måtte skje noe heftig for å få meg engasjert igjen, og det gjorde det faktisk. Jeg hadde ikke trodd jeg skulle si det, men nå er det litt spennende igjen!

• Liker 9
Skrevet

Så ufyselig Newa er! Begynner å kjefte på Oscar og julie med en gang festen begynner. Så mye usaklig piss hun spydde ut. Julie tok det på en bra måte. Deilig å se trynet på Newa da hun røyk ut. Karma is a bitch ;)

Synd Karoline røyk ut ☹

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor måtte Karoline ryke ut :(

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...