Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Fikk Leo faktisk finalebillett eller ble han sikret plass i finaleuken? 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Fikk Leo faktisk finalebillett eller ble han sikret plass i finaleuken? 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Tror både han og Oskar fikk billett til finaleuken? Det står jo bare to par i selve finalen, så det hadde vært rart om det hadde vært avgjort allerede? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, missmcbeal skrev:

Tror både han og Oskar fikk billett til finaleuken? Det står jo bare to par i selve finalen, så det hadde vært rart om det hadde vært avgjort allerede? 

Sikrer seg til finalen, jeg ordla meg feil. Beklager misforståelsen 🙈

Anonymkode: 41a26...d9b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

FinaleUKEN

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke sikret til finalen, men finaleuken. Hadde både Julie, Leo og Oscar vært sikret i finalen er det ganske logisk at det sto mellom Leo og Oscar.

Anonymkode: f41ba...dda

AnonymBruker
Skrevet

Leo og Oskar fikk en fredning. 

Anonymkode: c5a01...ccf

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Joda, det blir nok ofringsseremoni, hvor alle får hver sin kule, og dermed den ene halvdelen av hvert par kan ofres. Det resulterer vel som regel i at den i hvert par som kaster kulen først blir sikret inn i finaleuken, så da spiller det ikke all verdens rolle hvilke partnere man har i velge i. Tross dette er jeg ganske pessimistisk med tanke på avslutningen. Dette lå an til å bli en god sesong, men den dabbet dessverre av.

Enig, de har sendt inn alt for mange nye deltakere denne sesongen og ødelagt det helt. Hver sesong jeg har sett på så har jeg alltid hatt klare favoritter, men denne sesongen ryker jo alle på helt idiotiske ting til fordel for nye deltakere. Hvem som vinner denne sesongen er jeg egentlig likegyldig til nå.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Haha, ansiktet til Oscar før timeglasset ble snudd. Skulle gjerne spilt poker med ham, for å si det sånn.

Anonymkode: 8cee4...6e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at mange er glad for deltakere de ikke liker ryker ut. Det jeg ikke skjønner er hva som får dem til å tro at det er greitt å skrive det under bildene til deltagerne i SOME. "Endelig er du ute av PH. Jeg har gleda meg til den dagen, nå skal det feires". Altså, folk som gjør det gjør det bare for å trykke andre ned og være ekkel.  Hva er poenget?

Anonymkode: 82069...7c9

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at mange er glad for deltakere de ikke liker ryker ut. Det jeg ikke skjønner er hva som får dem til å tro at det er greitt å skrive det under bildene til deltagerne i SOME. "Endelig er du ute av PH. Jeg har gleda meg til den dagen, nå skal det feires". Altså, folk som gjør det gjør det bare for å trykke andre ned og være ekkel.  Hva er poenget?

Tror det er mest veldig unge folk som gjør sånt, de klarer ikke å forstå at deltakerne er virkelige mennesker og kan ikke skille spill fra virkelighet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke det verste som kan skrives. Når man melder seg på et slikt program må man forvente at seerne engasjerer seg, og at man både vil ende opp som favoritt blant noen og det motsatte blant andre. Hets er ikke greit, men det ovenfor kan jo ikke sammenlignes med dette. Det vil jo som regel bare vare i tiden programmet går på TV, og PH-deltakerne kan jo selv velge å ha profilen åpen eller ikke om de ønsker å skille privatlivet sitt fra PH-deltakelsen. Jeg tror imidlertid at de fleste av deltakerne var forberedt på at de ikke ville bli en favoritt blant alle seerne (kanskje med unntak av Newa), og det er jo helt greit å ikke bli likt av alle. Tenker det er åpenbart at det siktes til TV-figuren i kommentaren. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Skrevet

Ikke rart Isabell og Newa er gode venner... Like barn leker best sies det..

• Liker 5
Skrevet
28 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Ikke rart Isabell og Newa er gode venner... Like barn leker best sies det..

Har tenkt det samme. Begge hater Julie og mener nok det var hennes feil de røyk ut 🙊

Virker som Leo går bak Julie og hun vil heller stå med han. Charlotte er ganske lei KR og tror hun ikke hun har noe imot å heller stå med Oskar. Spørsmålet blir vel om han vil dolke KR i ryggen

• Liker 3
Skrevet

Kommer ikke kveldens episode på viaplay før i morgen?

AnonymBruker
Skrevet

Tror Oskar vil stå litt sterkere med Charlotte enn Ina. Egentlig spiller det ingen rolle hvem som ryker. Likte KR godt i sin seesong, men klarer liksom ikke helt å like han like mye denne sesongen. Blir litt lei av at han hele tiden sier hvor smart han er, han kjenner spillet best, han er den smarteste spilleren osv.

Anonymkode: 27684...323

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som at det blir drama til uken og Tirana må «bry» seg litt..

Dette kommer vel til å bli den mest kjedelige finalen i paradise noen gang. Jeg heier på MP, men ingen jenter. Heier ikke på noen av jentene som er i juryen heller. Eneste er at jeg har folk jeg håper ikke vinner. Vinner MP blir jeg mer fornøyd enn om Leo vinner, men samtidig så bryr jeg meg ikke.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som at det blir drama til uken og Tirana må «bry» seg litt..

Dette kommer vel til å bli den mest kjedelige finalen i paradise noen gang. Jeg heier på MP, men ingen jenter. Heier ikke på noen av jentene som er i juryen heller. Eneste er at jeg har folk jeg håper ikke vinner. Vinner MP blir jeg mer fornøyd enn om Leo vinner, men samtidig så bryr jeg meg ikke.

Faktisk enig. Føler jeg er skikkelig care. Skulle likt å hatt Erik i finalen. Karoline og.

Oskar er en rar skrulle. Han spiller med seg selv han. 

• Liker 4
Skrevet

Det må skje heftige ting i forkant av finalen for at jeg skal gidde å bry meg nevneverdig! Om Leo skulle vinne er det ingen krise, men jeg kan ikke huske å ha vært såpass likegyldig foran en finaleuke som jeg er nå. Enda så dårlig forrige sesong var, kunne jeg i det minste relatere meg ganske mye til de deltagerne som var igjen på slutten.

• Liker 5
Skrevet

Enig med dere. Bryr meg egentlig ikke hvem som vinner og er ikke like engasjert mer. Hvis det ikke blir ofringsseremoni eller noe, så blir det en kjedelig uke. Synes de siste ukene har vært litt kjedelig. Står Leo og Julie i finalen, så vinner nok de lett 

• Liker 1
Gjest thejohan
Skrevet

Dette har seriøst vært den kjedeligste og kjipeste sesongen ever! Jeg har ikke orka å sett alle episodene og jeg føler jeg ikke har gått glipp av litt engang! Eneste jeg har likt der inne er Leo, så jeg håper han stikker av med seieren! Dryler kula i bakken og deler pengene med hvem som helst :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...