Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor mange ganger de har sex og med hvor mange, så synes jeg det er teit å dømme og kritisere. Det er kun Julie som får kritikk. hun må få kose seg, som de andre å gjøre. At hun blir kalt for hore, slut, billig osv er bare teit. De er Paradise Hotel, følger liksom med å ha sex på TV :tongue:

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Julie ser ut som om hun kjeder seg dønn i hjel når hun ligger på siden under akten. Samme stillingen, og det ser nesten ut som om hun sover. Hehe.

Anonymkode: e8799...440

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Julie ser ut som om hun kjeder seg dønn i hjel når hun ligger på siden under akten. Samme stillingen, og det ser nesten ut som om hun sover. Hehe.

Anonymkode: e8799...440

Hvordan ligger du når du blir tatt fra siden da? Ligger du på en bedre måte?

• Liker 10
Gjest thejohan
Skrevet

Se og Hør på Insta spoila nettopp kveldens episode, så om dere ikke vil vite så ikke gå inn der 😉

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, smalls skrev:

Tipper de gjorde det for at Newa ikke skulle ryke. En jente skulle ofre seg, men så plutselig skal det være avstemmingen? :klo: Makes no sense når de skulle bli enige om at en jente skulle ofre seg

Ja, det der skjønte jeg ingenting av. AM var jo den jenta som ikke ville ofre seg og forsøkte å overbevise de andre om at dette var positivt. Både Newa og Karoline var villige til å ta den risikoen. Men så ble det plutselig avstemning der Julie stemte på AM og hele greia ble annerledes. 

Anonymkode: ee3b9...52b

• Liker 4
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det der skjønte jeg ingenting av. AM var jo den jenta som ikke ville ofre seg og forsøkte å overbevise de andre om at dette var positivt. Både Newa og Karoline var villige til å ta den risikoen. Men så ble det plutselig avstemning der Julie stemte på AM og hele greia ble annerledes. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Typisk produksjonen. Endrer på ting underveis 🙄 Hadde Ine sagt hun ville ofre seg, så hadde det neppe blitt avstemming. Ikke tilfeldig at Julie fikk 2 stemmer heller.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Julie burde hatt seg med Matias for å få ham på sin side. Da ville de blitt et superpar: Hun får alle gutta på sin side og Matias er så snill at alle vil ham vel 🤣

Anonymkode: 62212...341

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Newa hadde sex med Oskar i forrige uke, vel?

Anonymkode: af407...ca1

Nei 

Anonymkode: ab37f...bb0

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er mulig, men det var ikke Karoline. Hvem andre var det han hadde sex med da? Husker ikke så langt tilbake, jeg.. hehe

Anonymkode: af407...ca1

Var det ikke Ingrid da?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke Ingrid da?

Ingrid har bare liggi med Erik😊 Det er Joakim dere snakker om? Han har bare liggi med Julie. Han hadde en liten flørt med Thea som gikk ut tidlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, smalls skrev:

Hva så om Julie har sex med mer en gutt der inne? Hadde dere reagert om det var en gutt som hadde sex med flere? Neppe. Jenter blir slutshamet mens gutta slipper unna. La hun få kose seg da

Jeg tror ikke Newa skjønner at hun bare dytter vekk gutter. Skjønner hun ble lei seg at de hadde sex, men hun skulle holdt kjeft og ikke kjeftet på Oscar. Gjett om han kommer til å bytte han ut så fort han får muligheten. Han er nok drittlei

Snakk om å ha høye tanker om seg selv da! Så furten og sur AM ble. Kjefter i snakkeboksen, det er skittent spill, Julie er en dritkjerring, Ine er ondskapsfull, hvordan våger de å stemme på henne :snurt: Herregud, bra hun røyk ut. Reagerte verre enn det Issbrl gjorde

Ganske sikker på Mathias var hyggelig mot Julie fordi AM røyk ut. Nå er han veldig svekket. 

I kveld for vi se hvilken side Oscar velger ;) Hadde han virkelig trodd han kunne kjøre dobbelspill hele veien?

Dette er jo ikke sant i det hele tatt, husker hvor mye kritikk Øystein fikk for å ha sex med flere også. 

Mitt problem med det hele var Julie sin reaksjon når Karoline og Kristian hadde sex. Hun vet jo hvordan det er, så hvorfor gjøre det mot Newa som er en god venninne? Burde ikke være så vanskelig å holde seg i tre uker. Gang på gang gjør hun ting og ler av det og mener det ikke er noe som helst galt med det hun gjør, og oppfører seg som at andre er teite for å reagere slik de gjør. Når hun gjør akkurat det samme, om ikke verre, selv! 

Anonymkode: e6da0...71d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo ikke sant i det hele tatt, husker hvor mye kritikk Øystein fikk for å ha sex med flere også. 

Mitt problem med det hele var Julie sin reaksjon når Karoline og Kristian hadde sex. Hun vet jo hvordan det er, så hvorfor gjøre det mot Newa som er en god venninne? Burde ikke være så vanskelig å holde seg i tre uker. Gang på gang gjør hun ting og ler av det og mener det ikke er noe som helst galt med det hun gjør, og oppfører seg som at andre er teite for å reagere slik de gjør. Når hun gjør akkurat det samme, om ikke verre, selv! 

Jeg er ikke den du siterte, men det er utrolig unødvendig og barnslig når folk driver å slutshamer Julie..  hva er vitsen med det? Greit nok at ikke alle liker henne, men barnslig å drive å slutshame andre jenter. Jeg er ikke enig i at hun gang på gang gjør ting og ler av at. Utenom når hun sendte ut Isabel og hadde sex med Oscar, når har hun ledd? Hun smilte vel bare når hun og Oscar sa de hadde hatt sex med frokost 

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Idag får ikke jeg sett PH før det sendes på TV, og jeg vil gjerne følge denne tråden og lese hva andre mener. 

Men den siste tiden har folk spoilet her, før episoden er sendt på TV, fordi de ikke "gidder" å sitte oppe så sent. Altså vent til dagen etterpå isåfall da, hvis dere vil diskutere, eller gå i spoilertråden. I denne tråden skal det ikke være spoilere.. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Idag får ikke jeg sett PH før det sendes på TV, og jeg vil gjerne følge denne tråden og lese hva andre mener. 

Men den siste tiden har folk spoilet her, før episoden er sendt på TV, fordi de ikke "gidder" å sitte oppe så sent. Altså vent til dagen etterpå isåfall da, hvis dere vil diskutere, eller gå i spoilertråden. I denne tråden skal det ikke være spoilere.. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Det er ikke mange som har spoilet i denne tråden. Jeg synes ikke det har vært problem i det hele tatt. Utenom at folk spekulerte hvem som sjekker inn i kveld. Hvilken andre spoilere har det vært?

• Liker 8
Skrevet

Ligger litt etter og har ikke fått sett gårsdagen episode før nå

Helt ok at AM røyk ut og hun tok det på en svært dårlig måte. Så bitter da🙊 Kult at Julie sjekket inn igjen. Synes hun er søt uten sminke jeg. Ser helt annerledes ut uten sminke enn med. Leppene ser ikke bra ut. To much fillers 

Huff, Newa må slutte å være så paranoid! Oscar må jo være drittei ho. Skjønner hun ble lei seg, men prøv å ton det litt ned. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den du siterte, men det er utrolig unødvendig og barnslig når folk driver å slutshamer Julie..  hva er vitsen med det? Greit nok at ikke alle liker henne, men barnslig å drive å slutshame andre jenter. Jeg er ikke enig i at hun gang på gang gjør ting og ler av at. Utenom når hun sendte ut Isabel og hadde sex med Oscar, når har hun ledd? Hun smilte vel bare når hun og Oscar sa de hadde hatt sex med frokost 

Anonymkode: 104c4...bb6

Jeg har da aldri slutshamet Julie? Gir blanke F i hvem og hvor mange hun ligger med. Forstår ikke HVORFOR noen vil gjøre det, men det for være dems greie. 

Hun lo når hun sendte ut Isabell, klikket i vinkel når de andre gjorde det samme mot Kristian. Hun lo og mente Newa overreagerte nå, men hun grein og klikket i vinkel når Karoline lå med Kristian (til tross for at hun sa det var greit, mens Newa nærmest tryglet henne om å ikke gjøre det). Hun sitter og ler og snakker om at de andre tar alt så personlig til Ingrid og Erik, men hun selv er vel den som har hatt mest dramatiske reaksjoner. Blir for dumt for meg. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sex og død. Lovende. 

Anonymkode: 87d18...8df

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har da aldri slutshamet Julie? Gir blanke F i hvem og hvor mange hun ligger med. Forstår ikke HVORFOR noen vil gjøre det, men det for være dems greie. 

Hun lo når hun sendte ut Isabell, klikket i vinkel når de andre gjorde det samme mot Kristian. Hun lo og mente Newa overreagerte nå, men hun grein og klikket i vinkel når Karoline lå med Kristian (til tross for at hun sa det var greit, mens Newa nærmest tryglet henne om å ikke gjøre det). Hun sitter og ler og snakker om at de andre tar alt så personlig til Ingrid og Erik, men hun selv er vel den som har hatt mest dramatiske reaksjoner. Blir for dumt for meg. 

Hun klikket ikke i vinkel da Karoline og Kristian hadde sex. Hun ble lei seg. Thats it. 

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, Spiralis skrev:

Vær så snill ikke! 

Hva?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...