AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2241 Skrevet 8. mai 2018 18 minutter siden, GrenadeApple skrev: Newa og Karoline er jo oppe i 2 sexpartnere, kun én mindre enn Julie, men det er tydeligvis ikke relevant for noen 🤣. Er ikke helt utenkelig at Karoline tar en runde med Oskar heller ila de neste ukene.. 100% enig i resten av det du skriver. Var drøy oppførsel av Ann Mariell, aldri hatt sansen for henne egentlig, hun er litt sånn sliten Paris Hilton type. Da har jeg gått glipp av noe. Hvem andre enn Kristian har Karoline hatt sex med der inne? Anonymkode: af407...ca1 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2242 Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Da har jeg gått glipp av noe. Hvem andre enn Kristian har Karoline hatt sex med der inne? Anonymkode: af407...ca1 Og hvem andre enn Erik har Newa hatt sex med? Anonymkode: d12de...91b 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2243 Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og hvem andre enn Erik har Newa hatt sex med? Anonymkode: d12de...91b Newa hadde sex med Oskar i forrige uke, vel? Anonymkode: af407...ca1
LeilaS Skrevet 8. mai 2018 #2245 Skrevet 8. mai 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg gått glipp av noe. Hvem andre enn Kristian har Karoline hatt sex med der inne? Anonymkode: af407...ca1 Joakim, tror jeg
Lundii Skrevet 8. mai 2018 #2246 Skrevet 8. mai 2018 4 minutter siden, LeilaS skrev: Joakim, tror jeg Det er Julie som har hatt sex med Joakim + Oscar og Kristian. 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2247 Skrevet 8. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Newa hadde sex med Oskar i forrige uke, vel? Anonymkode: af407...ca1 Åja, trodde de bare klinte. Spesielt siden hun synes det var viktig å få frem at hun var tent på Oscar, men ikke lenger (så han går glipp av noe) Anonymkode: d12de...91b 2
LeilaS Skrevet 8. mai 2018 #2248 Skrevet 8. mai 2018 51 minutter siden, Lundii skrev: Det er Julie som har hatt sex med Joakim + Oscar og Kristian. Ganske sikker på at Joakim hadde sex med to jenter 1
GrenadeApple Skrevet 8. mai 2018 #2249 Skrevet 8. mai 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg gått glipp av noe. Hvem andre enn Kristian har Karoline hatt sex med der inne? Anonymkode: af407...ca1 Jeg tenkte helt feil, var overbevist et sekund om at Karoline hadde sex med Joakim. Skikkelig mindfart.
GrenadeApple Skrevet 8. mai 2018 #2250 Skrevet 8. mai 2018 (endret) 3 minutter siden, LeilaS skrev: Ganske sikker på at Joakim hadde sex med to jenter Ja jeg også 🤔🤔 Newa og Erik har hatt sex flere ganger, samme har Ingrid og Erik.. Julie har kanskje hatt sex med flest personer, men er nok Erik, Newa og Ingrid som har kost seg mest altså.😜😜 Dømmer dem selvfølgelig ikke! Endret 8. mai 2018 av GrenadeApple
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2251 Skrevet 8. mai 2018 Jeg får litt vondt av Newa. Dette er andre gangen at den gutten hun liker ikke er så keen på henne og vil ha en annen, MEN dette er Paradise Hotel. Virker som hun er ute etter en kjæreste. Hun må slutte med å være så paranoid og hele tiden ha bekreftelse. Få gutter liker slike jenter Skal si Mathias myknet opp så AM røyk ut. AM sa på en sarkastisk måte "du kommer hvert fall til å få det gøy med Julie" Noe i den duren, så har de det faktisk gøy sammen i badekaret Anonymkode: c5a01...ccf 13
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2252 Skrevet 8. mai 2018 39 minutter siden, AnonymBruker said: Skal si Mathias myknet opp så AM røyk ut. AM sa på en sarkastisk måte "du kommer hvert fall til å få det gøy med Julie" Noe i den duren, så har de det faktisk gøy sammen i badekaret Anonymkode: c5a01...ccf Han har ingenting å tjene på å være bitter på henne nå som han er uten partner. Det er taktisk lurt av han å skvære opp med Julie. Men når det er sagt så virker det genuint. Deilig at AM er ute. Anonymkode: d12de...91b 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2253 Skrevet 8. mai 2018 1 time siden, LeilaS skrev: Ganske sikker på at Joakim hadde sex med to jenter Ja, det er mulig, men det var ikke Karoline. Hvem andre var det han hadde sex med da? Husker ikke så langt tilbake, jeg.. hehe Anonymkode: af407...ca1
Aurora** Skrevet 8. mai 2018 #2254 Skrevet 8. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er mulig, men det var ikke Karoline. Hvem andre var det han hadde sex med da? Husker ikke så langt tilbake, jeg.. hehe Anonymkode: af407...ca1 Mener også han høvlet over 2 jenter. Hadde han sex med Thea? 🤔
Aurora** Skrevet 8. mai 2018 #2255 Skrevet 8. mai 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har ingenting å tjene på å være bitter på henne nå som han er uten partner. Det er taktisk lurt av han å skvære opp med Julie. Men når det er sagt så virker det genuint. Deilig at AM er ute. Anonymkode: d12de...91b Enig. AM hadde sikkert trodd han skulle ta hevn blabla (som han/de gjorde når Isabel røyk ut) men kan ikke akkurat drive å ta hevn på alle. Mathias står nå ut en partner og er idioti å kjefte på Julie Liker at Erik var ærlig med Newa. Hvis de to ble par og Ingrid kom tilbake, så ville han stå med Ingrid. Men Newa sa jo mye fint om Erik i gårsdagens episode, men sier mye negativt om han i ettertid. Isabel er enda pissed på Julie 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2256 Skrevet 8. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Newa hadde sex med Oskar i forrige uke, vel? Anonymkode: af407...ca1 Nei det hadde hun ikke Anonymkode: e4cb5...b1b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2257 Skrevet 8. mai 2018 kan ikke tro at julie har hatt seg med hele 3 stk på tv, null skam. Anonymkode: e4cb5...b1b 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2258 Skrevet 8. mai 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det hadde hun ikke Anonymkode: e4cb5...b1b Hvordan vet du det? At hun har sex på TV har blitt klippet vekk alle gangene. Anonymkode: c5a01...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2259 Skrevet 8. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan vet du det? At hun har sex på TV har blitt klippet vekk alle gangene. Anonymkode: c5a01...ccf Ut i fra samtalene hun hadde med Oscar og Julie forrige episode, og med Oscar før de la seg så virker det i alle fall ikke slik. Julie sa noe om at Newa hadde "førsterett", Newa sa flere ganger hun ville ha sex med Oscar og poengterte for ham på kvelden at han kunne hatt en sjanse med henne hvis han ikke hadde hatt sex med Julie. Men vanskelig å vite sikkert egentlig. Man kan bare spekulere med mindre en av de innrømmer det direkte. Anonymkode: d12de...91b 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2260 Skrevet 8. mai 2018 Jeg vet ikke om de hadde sex, men det så sånn ut i forrige uke. Og så var det vel noe Oskar sa, tror jeg, i forrige uke, som gjorde at jeg tenkte at de hadde hatt sex selv om det ikke var han som hadde tatt initiativet til det. At han var litt nølende eller noe sånt, men når man har ei dame i senga som vil, så er det vanskelig å si nei. Ikke ordrett og ikke meningen å være noe spekulasjoner her, men jeg tror de hadde sex da. Og tror de har hatt det et par ganger, selv om de ikke har vist det så tydelig som de viser det med alle andre. Anonymkode: af407...ca1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå