Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, smartie skrev:

Da tror jeg faktisk at jeg håper på Kristian René :fnise:

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er Kristian René. Enkelt Google søk viser nøyaktig samme tattoo på håndleddet. 

Anonymkode: d71ba...f10

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, han spratt jo ut av en kake sist gang også. Men jeg klarer nesten ikke tro det kan være tilfellet. :fnise:

Anonymkode: d12de...91b

Hahaha lættis. Jaja men mye heller Kristian Rene enn Carl Aksel. Hahaha Kristian Rene er litt som Rocco og russen han vokser aldri opp fra den paradise hypen sin :nori:

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske de kunne slutte med alle de temaene. Men de er vel nødt til å blande seg så mye som mulig siden deltakerne ikke gjør noe som helst om de får være i fred.

Anonymkode: 8141f...b7e

Triana sa i et intervju eller dokumentar at paradise hotel norge spiller på humor, så de må nesten tvinge frem de derre itritetende temaene...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei fy fader var det CA som var på slutten der med kakene og hatt? Det håper jeg ikke!!!!! Men så sånn ut pga gangen, størrelsen og tatoveringene...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette plutselig spoiler-tråden? 

Anonymkode: c46e0...71c

Visstnok. All synsing ble jo slettet fra tråden de siste 10 årene, men dette åreter visst alt lov i følge moderatorene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva var vitsen med å velge en jente som skulle ofre seg, hvis avgjørelsen liksom lå på jentene? Dette må jo være noe de har gjort for å unngå at Newa røk ut?🤔

Anonymkode: c5142...e0c

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, ca halvparten av gutta som har vært der. Trodde nesten hun kom til å hoppe på Mathias i badekaret der også jeg. Vasker fitta si fra det ene knullet for å gå rett på en annen :fnise: Hun ekke helt god stakkar

Åh klapp igjen. Det er da hennes kropp og hennes liv, og hun koser seg der inne. Ganske smålig å se ned på mennesker som har sex med flere partnere! Det er heller sneversynte mennesker som deg som ikke er helt gode.

---

Newa begynner å bli ganske forutsigbar. Ikke før er hun høvelig ferdig med å være sint på Erik, så furter hun over at Oskar hadde sex med Julie. :rolleyes: Lurer på hva hun sier når hun får snusen i at MP har hatt sex med Ina. Hvem skal hun stå med når alle guttene driver og har sex med andre enn henne??? :fnise: Dakkars Newa.

Interessant å se hvordan Mathias myknet i kantene nå når AM er ute av dansen. Jeg får litt følelsen av at enkelte der inne blir litt forgiftet av AM og meningene hennes. Hun har jo alle jentene omtrent rundt lillefingeren når hun snakker. Gøy at divaen fikk litt motgang nå, og furteleppa kommer fram. Men tragisk at hun blir så sur og kaller det for "skittent spill" at Ina valgte å merke henne. Ehm, noen må man merke så skulle likt å hørt tankene hennes rundt hvorfor det er mer skittent spill å merke henne enn ei av de andre jentene... Morsomt at AM kom med den sarkastiske kommentaren om at nå ble det hyggelig for Mathias, og så legger han seg faktisk sammen med Julie i senga :)

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, GrenadeApple skrev:

Synes du formulerte deg på en mye bedre måte nå. Respekt. 

Det er lett for oss å dømme, men dette er jo ikke unikt i PH sammenheng, de fleste som melder seg på føler kanskje de aldri kan få en lignende opplevelse igjen og mister hemninger. Husker den ene sesongen hvor Labinot/Aurora/Ann M var med hvor det var en fyr som het Mats (?) eller noe sånt som hooka med ei DJ som jeg ikke husker navnet på, og de hadde sex 47 ganger eller noe sånt, og dama visste ikke nok om prevensjon og tenkte ikke på at hun kunne bli gravid osv... Det må vel være det absolutt drøyeste jeg noen gang har sett :fnise:

Christer og Lena Angelica.. LA ble faktisk tatt ut av hotellet for å ta en graviditetstest. 

Anonymkode: 4bcdf...bdc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, GrenadeApple skrev:

Nei følte meg ikke truffet, har kanskje bare en viss medfølelse for personen da hun mista faren sin for kort tid siden og hun har blitt kraftig mobbet på sosiale medier i tiden etter at hun sendte Isabel Raad ut.

Hun visste vel ikke der inne at hun kom til å bli mobbet på sosiale medier etter det? Du vet det ikke er direkte? 

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Christer og Lena Angelica.. LA ble faktisk tatt ut av hotellet for å ta en graviditetstest. 

Anonymkode: 4bcdf...bdc

Ja helt riktig! Helt sinnsyk sesong uten sidestykke!

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun visste vel ikke der inne at hun kom til å bli mobbet på sosiale medier etter det? Du vet det ikke er direkte? 

Klart jeg vet det ikke er direkte, jeg nevner bare det faktumet at hun ble mobbet og trakassert etter episoden hvor Isabel ble sendt ut. Bare ta en titt på instaprofilen til Julie så er det en del kommentarer om at hun er «løs», «kynisk», «hore» osv.

• Liker 1
Skrevet

Fatter ikke hvorfor AM tenker så høyt om seg selv..? «Hvordan kan de gjøre noe sånn mot MEG? Hva tror de at de er for noe, de er små drittunger som spiller skittent..»

Ehh? Stein i glasshus. Det er jo hun som har dratt i trådene de siste ukene. Det er jo ikke skittent at man spiller ut konkurrentene sine liksom, wtf. Og Ine er liksom ondskapsfull, hvordan det? Fordi hun markerte AM med rød maling hele to ganger?? Ja å herregud, flytt deg til side djevelen, Ine er den nye herskeren av underverdenen 😱🙄 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, GrenadeApple skrev:

Ja helt riktig! Helt sinnsyk sesong uten sidestykke!

Klart jeg vet det ikke er direkte, jeg nevner bare det faktumet at hun ble mobbet og trakassert etter episoden hvor Isabel ble sendt ut. Bare ta en titt på instaprofilen til Julie så er det en del kommentarer om at hun er «løs», «kynisk», «hore» osv.

Jeg vet det, men den mobbingen kan på ingen måte forsvare oppførselen hennes inne på hotellet. 

1- hun lå med en hun akkurat hadde møtt, 2 ganger, hun lå også med Kristian første kvelden. 

2- Newa sa at hun var interessert i han, men hun gjorde det allikevel. 

Også rettferdiggjør henne det i greenroom.. syns ikke det var hyggelig av henne... 

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for krenkende innlegg, brukerdebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet

Jeg vet det, men den mobbingen kan på ingen måte forsvare oppførselen hennes inne på hotellet. 

1- hun lå med en hun akkurat hadde møtt, 2 ganger, hun lå også med Kristian første kvelden. 

2- Newa sa at hun var interessert i han, men hun gjorde det allikevel. 

Også rettferdiggjør henne det i greenroom.. syns ikke det var hyggelig av henne... 

Det er Paradise, hva forventer du egentlig? At de skal gi hverandre troskapsløfte til de ryker eller vinner? At Newa er litt eiesyk er hennes eget problem, Oskar har knapt vært der en uke og hun føler de skal være låst fordi hun er keen på han... hadde vært noe annet om Julie hadde tvunget seg på Oskar, men det var ikke tilfelle.

Du glemmer også at Newa brukte 2 minutter på å vrake MP så fort Oskar sjekka inn.

Kanskje ikke så hyggelig av Julie det hun gjorde, men føler du har litt urealistiske forventninger til programmet. Er ikke så mye «sjokkerende» ting som har skjedd denne sesongen som ikke har skjedd i de 9 andre sesongene som har vært. Og det er uansett ikke greit å stemple Julie som det ene eller det andre fordi man misliker oppførselen hennes, men skjønner at folk reagerer. Det er jo meningen at det skal være deltakere med som sjokker seerne.

• Liker 10
Skrevet
7 timer siden, Ardwinna skrev:

Åh klapp igjen. Det er da hennes kropp og hennes liv, og hun koser seg der inne. Ganske smålig å se ned på mennesker som har sex med flere partnere! Det er heller sneversynte mennesker som deg som ikke er helt gode.

---

Newa begynner å bli ganske forutsigbar. Ikke før er hun høvelig ferdig med å være sint på Erik, så furter hun over at Oskar hadde sex med Julie. :rolleyes: Lurer på hva hun sier når hun får snusen i at MP har hatt sex med Ina. Hvem skal hun stå med når alle guttene driver og har sex med andre enn henne??? :fnise: Dakkars Newa.

Interessant å se hvordan Mathias myknet i kantene nå når AM er ute av dansen. Jeg får litt følelsen av at enkelte der inne blir litt forgiftet av AM og meningene hennes. Hun har jo alle jentene omtrent rundt lillefingeren når hun snakker. Gøy at divaen fikk litt motgang nå, og furteleppa kommer fram. Men tragisk at hun blir så sur og kaller det for "skittent spill" at Ina valgte å merke henne. Ehm, noen må man merke så skulle likt å hørt tankene hennes rundt hvorfor det er mer skittent spill å merke henne enn ei av de andre jentene... Morsomt at AM kom med den sarkastiske kommentaren om at nå ble det hyggelig for Mathias, og så legger han seg faktisk sammen med Julie i senga :)

Jeg skjønner jo godt at hun reagerer egentlig, det er første dagen Julie er tilbake også må hun absolutt ha sex med Oskar? De var liksom gode venninner når hun røk ut. Jeg synest det er spesielt betenkelig etter hvordan Julie reagerte på at Kristian og Karoline hadde sex, pga. frykten for å miste en partner. Newa og Julie argumenterte faktisk akkurat på samme måte nå. Da burde Julie ha tenkt seg om to ganger. Ironisk nok så virker det plutselig som Erik er Newa sitt beste velg akkurat nå.... og når ble det så god stemning mellom dem? 

Veldig morsomt hvordan ting plutselig har snudd på hotellet egentlig. Jeg har ikke fått med meg at Julie og Mathias har vært venner på utsiden? Altså det var helt krise sist gang liksom i stemninga, og nå var de nesten bestiser. Nesten som jeg tror på at Julie kan stå med Mathias plutselig...

Jeg grøsset når jeg så previewen for i dag, for jeg og var sikker på at dette måtte være CA. Jeg skrek "faen" og "nei". Men ingenting er bedre om det ikke er han. 

• Liker 5
Skrevet

Herregud håper det er Kristian Rene! Han er jo kjent for å komme ut av den kaken :nordvesta:

• Liker 4
Skrevet

Hva så om Julie har sex med mer en gutt der inne? Hadde dere reagert om det var en gutt som hadde sex med flere? Neppe. Jenter blir slutshamet mens gutta slipper unna. La hun få kose seg da

Jeg tror ikke Newa skjønner at hun bare dytter vekk gutter. Skjønner hun ble lei seg at de hadde sex, men hun skulle holdt kjeft og ikke kjeftet på Oscar. Gjett om han kommer til å bytte han ut så fort han får muligheten. Han er nok drittlei

Snakk om å ha høye tanker om seg selv da! Så furten og sur AM ble. Kjefter i snakkeboksen, det er skittent spill, Julie er en dritkjerring, Ine er ondskapsfull, hvordan våger de å stemme på henne :snurt: Herregud, bra hun røyk ut. Reagerte verre enn det Issbrl gjorde

Ganske sikker på Mathias var hyggelig mot Julie fordi AM røyk ut. Nå er han veldig svekket. 

I kveld for vi se hvilken side Oscar velger ;) Hadde han virkelig trodd han kunne kjøre dobbelspill hele veien?

• Liker 12
Skrevet
8 timer siden, Ardwinna skrev:

---

Nemlig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, smalls skrev:

Hva så om Julie har sex med mer en gutt der inne? Hadde dere reagert om det var en gutt som hadde sex med flere? Neppe. Jenter blir slutshamet mens gutta slipper unna. La hun få kose seg da

Jeg tror ikke Newa skjønner at hun bare dytter vekk gutter. Skjønner hun ble lei seg at de hadde sex, men hun skulle holdt kjeft og ikke kjeftet på Oscar. Gjett om han kommer til å bytte han ut så fort han får muligheten. Han er nok drittlei

Snakk om å ha høye tanker om seg selv da! Så furten og sur AM ble. Kjefter i snakkeboksen, det er skittent spill, Julie er en dritkjerring, Ine er ondskapsfull, hvordan våger de å stemme på henne :snurt: Herregud, bra hun røyk ut. Reagerte verre enn det Issbrl gjorde

Ganske sikker på Mathias var hyggelig mot Julie fordi AM røyk ut. Nå er han veldig svekket. 

I kveld for vi se hvilken side Oscar velger ;) Hadde han virkelig trodd han kunne kjøre dobbelspill hele veien?

Om en gutt der inne hadde pult 3 jenter på et par uker hadde jeg absolutt syntes det var like ille. Han som hadde seg med julie og karoline var nasty. 

Anonymkode: ba1c0...d93

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var vitsen med å velge en jente som skulle ofre seg, hvis avgjørelsen liksom lå på jentene? Dette må jo være noe de har gjort for å unngå at Newa røk ut?🤔

Anonymkode: c5142...e0c

Tipper de gjorde det for at Newa ikke skulle ryke. En jente skulle ofre seg, men så plutselig skal det være avstemmingen? :klo: Makes no sense når de skulle bli enige om at en jente skulle ofre seg

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, smalls skrev:

Newa og Karoline er jo oppe i 2 sexpartnere, kun én mindre enn Julie, men det er tydeligvis ikke relevant for noen 🤣. Er ikke helt utenkelig at Karoline tar en runde med Oskar heller ila de neste ukene..

100% enig i resten av det du skriver. Var drøy oppførsel av Ann Mariell, aldri hatt sansen for henne egentlig, hun er litt sånn sliten Paris Hilton type.

• Liker 4
Skrevet

Om en gutt der inne hadde pult 3 jenter på et par uker hadde jeg absolutt syntes det var like ille. Han som hadde seg med julie og karoline var nasty. 

Anonymkode: ba1c0...d93

Ok, men er som regel jentene som blir kritisert og gutta slipper unna. Når Julie og Kristian hadde sex, hvem fikk kritikk? Julie

• Liker 8
Skrevet
15 minutter siden, GrenadeApple skrev:

Newa og Karoline er jo oppe i 2 sexpartnere, kun én mindre enn Julie, men det er tydeligvis ikke relevant for noen 🤣. Er ikke helt utenkelig at Karoline tar en runde med Oskar heller ila de neste ukene..

100% enig i resten av det du skriver. Var drøy oppførsel av Ann Mariell, aldri hatt sansen for henne egentlig, hun er litt sånn sliten Paris Hilton type.

Ikke sant? Kun Julie som får kritikk 🙄

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...