Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet

Latterlig at Newa skal ha førsterett på Oscar. Hallo?? Ikke sikkert han er keen på ho i det hele tatt. Blir hun avvist på festen eller at han kliner med en annen, så går hun ned i kjelleren. Også DET furtne trynet da Karoline sa hun kunne pule Oscar. Skjønner helt ærlig ikke hvorfor alle jentene sigler over han.

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var dette Triana styra med? Gikk jo løs på Anders jo. Charlotte og Triana venner eller? 

Ufint var det.

Anonymkode: 86a77...6ff

Ja, hva faen da? Charlotte ville jo bytte han ut. Hvorfor nevnte hun ingenting om det?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Newa er så desperat. Heiv seg over han i sofaen. 🙈 Han virket ikke så veldig interessert akkurat.

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Haha, da Marius drev og snakket med hun Ine, og AM var så sikker på at han prøvde å gjøre henne sjalu 🙈🙊

Anonymkode: 792c9...b0b

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, da Marius drev og snakket med hun Ine, og AM var så sikker på at han prøvde å gjøre henne sjalu 🙈🙊

Anonymkode: 792c9...b0b

Stakkars, syns så synd på henne der! De kunne droppet å ha med det hun sa i det green-rom!

Litt morsomt at Erik ikke hadde forandret mening idag og fortsatt furtet! Han unnskyldte seg for at han var full, etter han hadde samme mening idag 🙈 

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 3
Skrevet

Håper planen til Marius funker! At han blir låst og ikke Charlotte. Få ut Anders og Charlotte! Så AM og Mathias!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg ikke tar feil er Newa den eneste som er igjen av jentene som sjekka inn i første episode. Hvem skulle trodd. Hun er vel ikke noe trussel mot noen da.

Anonymkode: 87d18...8df

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg ikke tar feil er Newa den eneste som er igjen av jentene som sjekka inn i første episode. Hvem skulle trodd. Hun er vel ikke noe trussel mot noen da.

Jepp, Newa er faktisk den eneste av de «opprinnelige» jentene som er igjen. Jeg trodde hun ville ryke etter en uke eller to - og var neppe alene om dét. Men noen kan komme langt på at de ikke oppfattes som en trussel. Av guttene er det kun Erik og Leo som har vært med i alle episodene.

S10_E01_girls.thumb.jpg.1dceee25ebfacadddefcd367e8ab92da.jpg

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror jentene sender ut Anders. Oscar kan de ikke røre? Så ryker nok Charlotte på parseremonien. 

Men hadde håpet på Mathias eller AM skulle ryke. Er så lei de begge.

• Liker 3
Skrevet

Synes det begynner å bli litt vel forutsigbart tbh. Ligger liksom i kortene at Anders og Charlotte ryker denne uka, og var ganske åpenbart at Ali (?) og Julie kom til å ryke forrige uke. :filer:

Skulle ønske de kunne sende inn noen gamle deltakere. Er så kjedelig når det står mellom hvem av de nye som skal ryke hele tiden.

• Liker 4
Skrevet

Synes Anders fikk alt for tøffe spørsmål. Triana sto jo nærmest å kjeftet på han. Newa sto jo å løy "ehm nei, det var gruppa som bestemte det" :plystre: Hun kranglet seg til at hun skulle stå med Oscar fordi han er SÅÅÅ kjekk 😍 Merker jeg er skikkelig lei Newa nå 

• Liker 17
Skrevet

Haha, har ligget litt på etterskudd, men morsomme episoder i går og i dag. Selvfølgelig priceless at Erik tok en Newa, og forøvrig, at man er full er ingen unnskyldning. Med tanke på hva han selv har gjort denne uken, så skulle man tro at han hadde litt mer forståelse for oppførselen til Newa i ettertid, så når de flester godter seg over hans reaksjon, så har det å gjøre med at han i ettertid har latterliggjort Newa for å spille en sjalu partner og ikke burde være med på PH siden hun så lett fikk følelser. Så blir han en sånn selv og lar det komme i veien for spillet der inne. Jeg synest forøvrig det er helt forståelig at han føler som han føler, alle vet jo hvor lett man lar følelsene ta overhånd, men oppførselen hans blir så ufattelig teit når man ser hvordan han har latterliggjort Newa for det både i tiden før og etterpå.

Likte at han faktisk var så furten og steikforbanna at han gikk og la seg på gulvet, men ja, er betenkelig at at produksjonen faktisk lot han bli så full, men samtidig så var jo de andre deltagerne med på å helle i an mer drikke når de allerede så hvor kankas han var,  det er heller ikke greitt. Jeg reagerte også litt på at Ingrid gikk ut av rommet når Erik lå på do og spydde og var skikkelig dårlig, hun burde jo være i nærheten for å passe på han, gi han vann eller noe. 

Synest også det er kjedelig at de har gått ut og sagt før sesongen er ferdig at de er kjærester, de spoiler jo litt av dramaet nå i sesongen, på en annen side så virker det som Ingrid og Erik gjør hva det er verdt å tjene penger på dette, så virker ikke som de tenker så masse på oss seere, jeg er egentlig veldig forundret over at produksjonen ikke har gitt noen restrikasjoner ang. sånne ting, at man må vente med å offentliggjøre sånne ting med tanke på å spenningen for seere. Mistet egentlig litt respekt for begge to når de valgte å gjøre PR av at Ingrid skulle ta en graviditetstest, men det får bli en annen diskusjon.

Ting er litt forutsigbart ja, men på en annen side vil jeg ha ut Charlotte. Hun har irritert meg fra det sekundet hun kom inn, og har ikke akkurat forbedret sitt inntrykk. Liker Ine Beate. Anders er jeg heller ikke noe særlig fan av, så han kan også gå ut. AM irriterer meg også, og synest det er bra at Karoline begynner å merke det også.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ganske sikker på at Anders og Charlotte ryker denne uken, med mindre noe annet skjer. Tror nok alle blir fort enig om at Anders skal ut 

AM trodde Marius prøvde å gjøre henne sjalu 🙊

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, missmcbeal skrev:

Haha, har ligget litt på etterskudd, men morsomme episoder i går og i dag. Selvfølgelig priceless at Erik tok en Newa, og forøvrig, at man er full er ingen unnskyldning. Med tanke på hva han selv har gjort denne uken, så skulle man tro at han hadde litt mer forståelse for oppførselen til Newa i ettertid, så når de flester godter seg over hans reaksjon, så har det å gjøre med at han i ettertid har latterliggjort Newa for å spille en sjalu partner og ikke burde være med på PH siden hun så lett fikk følelser. Så blir han en sånn selv og lar det komme i veien for spillet der inne. Jeg synest forøvrig det er helt forståelig at han føler som han føler, alle vet jo hvor lett man lar følelsene ta overhånd, men oppførselen hans blir så ufattelig teit når man ser hvordan han har latterliggjort Newa for 

Synest også det er kjedelig at de har gått ut og sagt før sesongen er ferdig at de er kjærester, de spoiler jo litt av dramaet nå i sesongen, på en annen side så virker det som Ingrid og Erik gjør hva det er verdt å tjene penger på dette, så virker ikke som de tenker så masse på oss seere, jeg er egentlig veldig forundret over at produksjonen ikke har gitt noen restrikasjoner ang. sånne ting, at man må vente med å offentliggjøre sånne ting med tanke på å spenningen for seere. Mistet egentlig litt respekt for begge to når de valgte å gjøre PR av at Ingrid skulle ta en graviditetstest, men det får bli en annen diskusjon.

Sånn skjer ofte. Ikke første gang dette skjer at deltagerne sier de er kjærester før sesongen er ferdig. Men ja, burde ha ventet til sesongen er ferdig, men PH deltagere vil få mest mulig penger og oppmerksomhet utav deltagelsen. What else is new?

Anonymkode: 104c4...bb6

AnonymBruker
Skrevet

Har Kristian begynt å jobbe for Radio Norge eller er han bare med i reklamen for sendingene?

Og var det noe særlig snilt av han å svare at han aldri klinte med Julie i den reklamen? 

Anonymkode: af407...ca1

Skrevet

Etter sesong 8 (som var utrolig dårlig sesong) så var jeg egentlig ferdig med PH, trodde jeg.  Men ville få med meg denne sesongen pga det var en legende sesong og trodde alle fikk sjekke inn, men ble skuffet da det kun var 4 som fikk sjekke inn. 3 av de jeg egentlig ikke kan fordra 🙄 Må liksom få med alt når jeg først har begynt :P

Men jeg likte aller best sesong 1-5 (minus sesong 3) og følte ikke deltagerne var så unge. Da var de sånn typ 23-25. Nå er de fleste 20-21 ish. Før var det morsomme deltagere som fant på sprell og ablegøyer.  Synes det var så gøy å se på. Nå synes jeg de bare ligger å chiller med bassenget eller i sofaen. Hadde følt meg helt malplassert å drikke sammen med denne gjengen her. De hadde sikkert syntes jeg var kjedelig :fnise:

Dette blir min siste sesong. Liker spillet godt, men føler jeg er blitt for gammel for PH.

• Liker 1
Skrevet

Merker at jeg også har blitt ganske lei av Pærra, selv om jeg ikke har sett alle sesongene. Nå føler jeg at det har gått seg fast i et slags mønster. Enten kommer det inn helt ferske deltagere, som bare ryker rett ut fordi gruppa er så «satt», eller så får noen av produksjonens favoritter atter en sjanse. (Heller førstenevnte enn at f.eks. Caksel skulle gjort comeback, men likevel). Samtidig har jeg blitt stadig mer bevisst på hvordan produksjonen (trolig i stor grad) styrer spillet, selv om de siste ukene ikke har gitt så mange eksempler på det. Men behandlingen av legendene, og hvordan utvelgelsen av de to siste av dem gikk for seg, var helt på trynet. Newas fullførte oppdrag med å knabbe halen, som ikke førte til noenting, dukker også opp i bakhodet. Trianas opptreden er jo også et tema...

Flere av de mest aktive spillerne i årets sesong hadde jeg liten sans for (Caksel, Isabel, Julie), og var egentlig glad da de røk ut. Men nå sitter vi sannelig igjen med en ganske så tafatt gjeng på hotellet, og spenningen er ikke akkurat til å ta og føle på. Det er nesten slik at jeg må tvinge meg selv til å følge med, bare for å liksom fullføre hva jeg har begynt på.

Paradise Hotel har gitt oss mange minneverdige TV-øyeblikk og vanvittige sitater de siste 10 årene, men nå spørs det om jeg ikke har blitt mett.

• Liker 5
Skrevet
43 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Merker at jeg også har blitt ganske lei av Pærra, selv om jeg ikke har sett alle sesongene. Nå føler jeg at det har gått seg fast i et slags mønster. Enten kommer det inn helt ferske deltagere, som bare ryker rett ut fordi gruppa er så «satt», eller så får noen av produksjonens favoritter atter en sjanse. (Heller førstenevnte enn at f.eks. Caksel skulle gjort comeback, men likevel). Samtidig har jeg blitt stadig mer bevisst på hvordan produksjonen (trolig i stor grad) styrer spillet, selv om de siste ukene ikke har gitt så mange eksempler på det. Men behandlingen av legendene, og hvordan utvelgelsen av de to siste av dem gikk for seg, var helt på trynet. Newas fullførte oppdrag med å knabbe halen, som ikke førte til noenting, dukker også opp i bakhodet. Trianas opptreden er jo også et tema...

Flere av de mest aktive spillerne i årets sesong hadde jeg liten sans for (Caksel, Isabel, Julie), og var egentlig glad da de røk ut. Men nå sitter vi sannelig igjen med en ganske så tafatt gjeng på hotellet, og spenningen er ikke akkurat til å ta og føle på. Det er nesten slik at jeg må tvinge meg selv til å følge med, bare for å liksom fullføre hva jeg har begynt på.

Paradise Hotel har gitt oss mange minneverdige TV-øyeblikk og vanvittige sitater de siste 10 årene, men nå spørs det om jeg ikke har blitt mett.

Veldig enig. Kan ikke huske produksjonen blandet seg SÅ mye inn og styrte spillet i de første sesongene? Kan godt være de gjorde det, men har lagt mer merke til det de siste sesngene. Synes ikke det er så gøy mer og hender at jeg bare har det på i bakgrunnen. Synes det er en tafatt gjeng. Stian og Carl fra sesong 2 var helt hysteriske 🤣 Savner gode gullkorn. Iselin fra sesong 4 hadde mange 

Triana blir jo bare verre og verre. Måten hun kjeftet på Anders var helt latterlig. Vet produksjonen bestemmer spørsmåla, men dog. Forrige uke var ganske kjedelig og veldig forventet hvem som røyk. Skulle ønske alle legendene sjekket inn. Hadde gledet meg til å se classygirls sammen. Hele opplegget var helt på trynet! Seerne skal bestemme 2 får sjekke inn første uken (som åpenbart blir Isabel og CA) og de skal bestemme 2 nye som får sjekke inn. Som åpenbart blir Mathias (siden Isabel og CA er god venn med han på utsiden) og AM siden de har festet sammen på Rhodos flere ganger. Newa og Kristian ble jo helt overkjørt

• Liker 6
Skrevet (endret)

Herregud! Hva er det som skjer med Newa? Viser hun sitt sanne ansikt? Hadde aldri trodd hun kunne overkjøre noen på den måten i en diskusjon. Kunne spart seg fra å være frekk da. 

Blir komisk hvis hun sender ut MP og Oscar ikke vil stå med henne, så mister hun alle alternativene sine og indirekte sender seg selv hjem. 

Endret av Solstrålen.
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Solstrålen. skrev:

Herregud! Hva er det som skjer med Newa? Viser hun sitt sanne ansikt? Hadde aldri trodd hun kunne overkjøre noen på den måten i en diskusjon. Kunne spart seg fra å være frekk da. 

Blir komisk hvis hun sender ut MP og Oscar ikke vil stå med henne, så mister hun alle alternativene sine og indirekte sender seg selv hjem. 

Hun er vel kåt da. Tror det kunne vært bra for henne å fått seg en solid runde. 

Newa trenger pikk :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...