helloAdele Skrevet 29. mai 2018 #2941 Skrevet 29. mai 2018 26 minutter siden, Minnie23 skrev: Sykt at Ina faktisk gikk med på å stemme AM og Mathias. Enig, hun virker veldig pushover og tror ikke hun er særlig taktisk spiller. Tenkte faktisk det siste forrige uke også, selvfølgelig burde hun ha ofra Marius når Marius nesten rett ut sa at han ville bytte henne ut med Newa, men tenkte det kanskje var fordi hun ikke hadde noen andre å stå med. 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2942 Skrevet 29. mai 2018 Kjenner jeg gruer meg til å se Erik på Farmen. Tror ikke den attituden gjør seg like bra der. 🙄 Anonymkode: e0d77...550 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2943 Skrevet 29. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg gruer meg til å se Erik på Farmen. Tror ikke den attituden gjør seg like bra der. 🙄 Anonymkode: e0d77...550 Kanskje det er noen der som klarer å jekke han ned et par-femten hakk slik at han kommer seg ned på jorda de skal dyrke der... Anonymkode: af407...ca1 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2944 Skrevet 29. mai 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er noen der som klarer å jekke han ned et par-femten hakk slik at han kommer seg ned på jorda de skal dyrke der... Anonymkode: af407...ca1 Han trekker seg vel første uka så fort han får oppdrag å tømme utedoen tenker jeg Anonymkode: ab37f...bb0 1
Bloggleseren Skrevet 29. mai 2018 #2945 Skrevet 29. mai 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Ingen er like, kanskje du skal akseptere det? Erik er en type som lager liv og tv. En artig fyr, paradise hotell i år hadde ikke vært like bra uten Erik. Og det har han nok selvinnsikt til å se. Anonymkode: df2c5...dc2 Digger Erik. Det er en avvæpnende selvironi i alt han sier, og det er mye usikker, følsom guttehvalp der også. Tvers igjennom snill, tror jeg. Han Mjøndalen, derimot, han er full av seg selv helt uten humor: "Jeg er snill, jeg er lojal, jeg fortjener å vinne, jeg, jeg, jeg...". 18
missmcbeal Skrevet 30. mai 2018 #2946 Skrevet 30. mai 2018 7 timer siden, helloAdele skrev: Jeg tror produksjonen har gitt dem penger for å stemme Erik og Ingrid, sånt er mye vanligere enn man skulle tro. Jeg kan virkelig ikke se noen annen grunn til at de skulle stemt på dem, altså at Oscar liksom skulle ha vært så overbevisende, han burde da ikke hatt noe preferanse på hvem av de som kom inn? Tenker de vil at Erik skal vinne hele greia. Det så vi jo for så vidt i går også, det var meningsløst at juryen først skulle velge et par som skulle ryke hvis de inne på hotellet kunne bytte om på parene uansett. Når det ble Erik som ble valgt måtte de endre planene. var vel derfor det tok så lang tid før brevet kom (siden Erik sa "kan vi få det jævla brevet snart så jeg kan dra herfra") Det rareste er at jo at AM og Charlotte ikke hadde trengt å gjøre det om Marius og Ina hadde gått bak Erik og Ingrid som man kunne forvente. Det var veldig omvendt hvem som gikk til hvem. Hvorfor spurte ikke produksjonen da Marius og Ina i stedet? Men det med brevet er jo et poeng... Måtte le litt når Marius sa at han gikk bak Am og Mathias fordi han tenkte taktisk, at Ingrid og Erik de var sterke konkurrenter og han heller ville ha Ingrid og Erik i juyren. Ikke en spesielt smart ting å si når du nettopp har sendt ut dine egne venner for å sikre deg en finaleplass 😂 3
missmcbeal Skrevet 30. mai 2018 #2947 Skrevet 30. mai 2018 Var det forøvrig bare jeg som la merke til at Newa klemte Oskar når festen var over i går? Ser ut som de sure minene er glemt da.
Tonio Skrevet 30. mai 2018 #2948 Skrevet 30. mai 2018 Og jeg lurer på om det bare er jeg som tenker at juryen skulle bestemme først for å skape konflikter. Først diskuterer de og blir sure på hverandre, så skjer det samme med de på hotellet. Newa feks er jo nå sur på en del ekstra personer.. Altså ja, kjedelig for juryen at alt de fikk var drama. Men gøy for oss..(?) 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2949 Skrevet 30. mai 2018 2 timer siden, missmcbeal skrev: Det rareste er at jo at AM og Charlotte ikke hadde trengt å gjøre det om Marius og Ina hadde gått bak Erik og Ingrid som man kunne forvente. Det var veldig omvendt hvem som gikk til hvem. Hvorfor spurte ikke produksjonen da Marius og Ina i stedet? Men det med brevet er jo et poeng... Måtte le litt når Marius sa at han gikk bak Am og Mathias fordi han tenkte taktisk, at Ingrid og Erik de var sterke konkurrenter og han heller ville ha Ingrid og Erik i juyren. Ikke en spesielt smart ting å si når du nettopp har sendt ut dine egne venner for å sikre deg en finaleplass 😂 For å skape drama, derfor gikk Marius og Ina bak AM og Mathias. Gikk Oskar og Charlotte bak AM og Mathias, så hadde det ikke blitt drama. De måtte sikkert skrive på en lapp hvor de gikk. Produksjonen har stål kontroll Anonymkode: 203af...6e2 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2950 Skrevet 30. mai 2018 Jeg skjønner ikke det selvskrytet til Oskar.. Sitter der og gliser og ler og sier han har spilt ut halvparten av juryen. I går sa han at han hadde spilt ut 5 av 6. Jeg har ikke fått med meg at han har spilt ut en eneste person. Har jeg gått glipp av mye eller sitter han med vrangforestillinger? Anonymkode: 668d9...10f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2951 Skrevet 30. mai 2018 Jeg har ikke fått sett ph siden forrige torsdag, er det noen snille som kan gi kort recap om hvem som har røket og hvem som har kommet inn igjen? 💗 Anonymkode: 2e28b...878
smalls Skrevet 30. mai 2018 #2952 Skrevet 30. mai 2018 (endret) Skjønner ikke hvorfor Charlotte og Oskar gikk bak Erik og Ingrid? Skulle nesten tro produksjonen betalte de for å redde favoritten Erik. Ingen hemmelighet at de hjelper sine favoritter til finalen. Husker hvor mye de hjalp CA i sin seesong. Bærte han til finalen. Da juryen skulle bestemme hvem som skulle ryke, så er det veldig tydelig produksjonen måtte redde Erik. Derfor kunne de fullverdige deltagerne bestemme hvem som røyk. Helt tullete Marius er jeg drittlei av. Det er så tydelig han ikke vil stå med Ina i det hele tatt. Sier alltid jeg istedenfor vi når han pratar med Ina "Jeg fortjener å vinne" Så sier han til ho at han ikke vært en dritt eller douch der inne. For den dust. Ina virker litt betatt av han, men han vil kun ha AM. Bra det kom ut at han ville stå med AM. Blir det en ofringsseremoni, så håper jeg Ina ofrer han. Endret 30. mai 2018 av smalls 9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2953 Skrevet 30. mai 2018 1 time siden, smalls skrev: Skjønner ikke hvorfor Charlotte og Oskar gikk bak Erik og Ingrid? Skulle nesten tro produksjonen betalte de for å redde favoritten Erik. Ingen hemmelighet at de hjelper sine favoritter til finalen. Husker hvor mye de hjalp CA i sin seesong. Bærte han til finalen. Da juryen skulle bestemme hvem som skulle ryke, så er det veldig tydelig produksjonen måtte redde Erik. Derfor kunne de fullverdige deltagerne bestemme hvem som røyk. Helt tullete Marius er jeg drittlei av. Det er så tydelig han ikke vil stå med Ina i det hele tatt. Sier alltid jeg istedenfor vi når han pratar med Ina "Jeg fortjener å vinne" Så sier han til ho at han ikke vært en dritt eller douch der inne. For den dust. Ina virker litt betatt av han, men han vil kun ha AM. Bra det kom ut at han ville stå med AM. Blir det en ofringsseremoni, så håper jeg Ina ofrer han. Jeg tullet egentlig bare med tanker om at produksjonen på en eller annen måte belønnet Charlotte og Oskar for å ta det valget, men nå tror jeg faktisk det er sant. 1) rart vi aldri fikk sett NOE av diskusjonen. 2) Triana har gravet som en gal om ALT denne sesongen, men tar ikke og utspør Charlotte og Oskar noe som helst etter en såpass overraskende avgjørelse?? 3) syns det var rart at Charlotte helt unngikk AM på festen, men i dag er de BFFs. Tenker hun kanskje ikke kunne si hvorfor hun tok valget hun tok før de kom ut, og dermed var det lettere å unngå AM i mellomtiden. Blir jo bare spekulasjoner, men produksjonen har historie når det kommer til å hjelpe par som er mer enn bare venner fram, føler vel det engasjerer folk mer. Martine og Pierre, Sofie og Morten og en haug de første sesongene. Anonymkode: e6da0...71d 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2954 Skrevet 30. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tullet egentlig bare med tanker om at produksjonen på en eller annen måte belønnet Charlotte og Oskar for å ta det valget, men nå tror jeg faktisk det er sant. 1) rart vi aldri fikk sett NOE av diskusjonen. 2) Triana har gravet som en gal om ALT denne sesongen, men tar ikke og utspør Charlotte og Oskar noe som helst etter en såpass overraskende avgjørelse?? 3) syns det var rart at Charlotte helt unngikk AM på festen, men i dag er de BFFs. Tenker hun kanskje ikke kunne si hvorfor hun tok valget hun tok før de kom ut, og dermed var det lettere å unngå AM i mellomtiden. Blir jo bare spekulasjoner, men produksjonen har historie når det kommer til å hjelpe par som er mer enn bare venner fram, føler vel det engasjerer folk mer. Martine og Pierre, Sofie og Morten og en haug de første sesongene. Anonymkode: e6da0...71d Tviler på at AM hadde syntes at det var greit at Charlotte ofret AM en plass i finalen mot penger. AM er en goddigger og ville ha 500 000kr selv. AM har flere ganger denne sesongen vist sitt sanne jeg, men har da alltid vært påvriket av alkohol og har denne å skylde på. I går var det ingen alkohol inni bildet (som vi vet om) så nå kan hun ikke skylde på at hun er en bitch i fylla. Grusom dame. Anonymkode: df2c5...dc2 3
Christy89 Skrevet 30. mai 2018 #2955 Skrevet 30. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at AM hadde syntes at det var greit at Charlotte ofret AM en plass i finalen mot penger. AM er en goddigger og ville ha 500 000kr selv. AM har flere ganger denne sesongen vist sitt sanne jeg, men har da alltid vært påvriket av alkohol og har denne å skylde på. I går var det ingen alkohol inni bildet (som vi vet om) så nå kan hun ikke skylde på at hun er en bitch i fylla. Grusom dame. Anonymkode: df2c5...dc2 Er ikke sikkert Charlotte har fortalt det til AM da? Hvis dette i helt tatt er tilfelle. Synes også det var merkelig de gikk bak Erik og Ingrid. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2956 Skrevet 30. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at AM hadde syntes at det var greit at Charlotte ofret AM en plass i finalen mot penger. AM er en goddigger og ville ha 500 000kr selv. AM har flere ganger denne sesongen vist sitt sanne jeg, men har da alltid vært påvriket av alkohol og har denne å skylde på. I går var det ingen alkohol inni bildet (som vi vet om) så nå kan hun ikke skylde på at hun er en bitch i fylla. Grusom dame. Anonymkode: df2c5...dc2 Hun var jo ikke noe bitch i går, hun ble sviktet av bestevenninnen sin og tok igjen. Syntes det var fair jeg, og ga ihvertfall masse underholdning! Hun var jo ikke direkte ufin mot Charlotte slik Newa var denne uken, bare litt dårlig taper. Men de er bestevenninner i dag, og vært det siden tidlig i sesongen, så hun kom seg fort over det Tror også AM gir ganske faen i de pengene, hun har mer enn nok penger. Er nok mer det at hun hater å tape, og ble sjokkert over valget til Charlotte og Oskar (som må være et av de dummeste valgene denne sesongen) Anonymkode: e6da0...71d 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2957 Skrevet 30. mai 2018 Jeg skjønner heller ikke valget til Charlotte og Oscar? Men det jeg skjønner minst av er hvorfor vi fikk se når de andre parene diskuterte, men ikke fikk se noen ting av C og O sin diskusjon? Oscar sa vel at han hadde brukt over 2 timer på overtale Charlotte til å velge Erik og Ingrid. Kan jo hende Charlotte nekta, og at produksjonen brøt inn for å overtale henne? Dette blir bare spekulasjoner altså! Synes bare det ikke det valget ga noen som helst mening. Kan for all del faktisk henne Oscar overtalte Charlotte til å se at Ann-Mariell (dersom hun sto med MP) ville blitt en for stor trussel? Fikk uansett veldig vondt sv Charlotte når Ann-Mariell reagerte som hun gjorde. Ikke greit uansett om hun følte seg sveket. Anonymkode: c5142...e0c 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2958 Skrevet 30. mai 2018 Jeg tror ikke Oskar står i en finale (Gjør han det, så vinner han neppe). Han er en løs kanon og ingen kan stole på han. Som Marius sa, det har han vist flere ganger. Men virker som juryen skal bestemme en som ryker. KR så i hvert fall fornøyd ut, så kanskje Erik eller Oskar ryker, eller Charlotte Men som Charlotte sa, det er jo ikke bare jeg som har tatt dette valget. Charlotte og Oskar måtte jo bli enige. Da trakk han det lengste strået. Jeg skjønner AM ble drit skuffet, men hun hadde ikke trengt å kjefte så. Mathias tok det på en voksen måte. Digget at Charlotte avslørte planene til AM og MP Anonymkode: 8ed67...b00
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2959 Skrevet 30. mai 2018 En ting til, ganske sikker på at Leo vil ofre Julie til fordel for Karoline. Men håper noen knuser kulen i finalen ☺ Anonymkode: 8ed67...b00
helloAdele Skrevet 30. mai 2018 #2960 Skrevet 30. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke det selvskrytet til Oskar.. Sitter der og gliser og ler og sier han har spilt ut halvparten av juryen. I går sa han at han hadde spilt ut 5 av 6. Jeg har ikke fått med meg at han har spilt ut en eneste person. Har jeg gått glipp av mye eller sitter han med vrangforestillinger? Anonymkode: 668d9...10f Han sendte ut Leo ved å stemme på han da alle skulle stemme på en som ble sendt ut, hans sendte ut Karoline ved å ikke velge henne når hun sto bak han, han sendte ut Newa ved å tråkke over streken og Kristian René ved å stelle seg bak partneren hans med fredning. Vet ikke hvem den 5. skulle vært. Blir helt teit å si han har spilt de ut da. Det var 3 som var med å sende hjem Leo, ingen forventa at han skulle velge Karoline og når han tråkka over streken og sendte hjem Newa gjorde han det for å redde seg selv, ikke for å få ut Newa. Jeg mener at å spille ut noen er når man "legger en plan" for å få ut en bestemt person, gjerne ved å lyve eller manipulere. Isabelle ble spilt ut. Oscar kunne heller sagt han hadde vært med å sende de hjem. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå