Lord Friendzone Skrevet 28. mai 2018 #2881 Skrevet 28. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager er poenget med dette? 5 par i finaleuka? En smule crowded? Dritteit. Anonymkode: d7c22...139 På previewet sier Triana at det blir dobbel utsjekk i morgen, så det endrer seg nok fort. Så tipper jeg det blir ofringsseremoni på onsdag. 2
fitnessjenta Skrevet 28. mai 2018 #2882 Skrevet 28. mai 2018 Newa oppfører seg så utrolig umodent, og burde nok aldri blitt med på dette programmet i utgangspunktet. Hun klarer ikke å kontrollere følelsene sine og blir alt for påvirket av ting. Nå heier jeg på Julie og Leo Håper Charlotte og Ina ryker i morgen, de fortjener absolutt ikke å stå i en finale. 8
Aurora** Skrevet 28. mai 2018 #2883 Skrevet 28. mai 2018 (endret) Unnskyld meg, men for barnslig drittunge Newa var i dagens episode. Ble helt satt ut 🤤 Første hun gjør er å si masse stygge ting til både Julie og Oskar. Hun skal få hele Norge til å hate de? Jøye meg.. Jeg som likte henne godt i starten (virket så snill og søt) men hun har sunket mye. Ikke rart hun og Isabel er blitt så gode venner Men for en kjedelig parseremoni. Så klart kom Karoline till å ryke. Dritt! Jeg håper Leo og Julie står i finalen mot Erik og Ingrid. Endret 28. mai 2018 av Aurora** 15
missmcbeal Skrevet 28. mai 2018 #2884 Skrevet 28. mai 2018 50 minutter siden, marthes skrev: Skjønner godt at newa ikke hadde venner når hun vokste opp, med tanke på hvordan hun oppfører seg nå. Og det at hun ikke hadde venner har hun selv sagt i intervju i media! Hvordan kan du vite hvordan Newa var når hun vokste opp? Bare fordi hun er sånn nå, betyr ikke at hun var det når hun var liten. Det kan godt være at hun har blitt sånn fordi hun ikke hadde noen venner i barndommen, at oppførselen kommer som en reaksjon på en vond barndom. Newa var rett og slett usmakelig i kveld, men det var også denne kommentaren. Det er ekstremt usannsynlig at hun vokste opp og ikke hadde venner på pga. oppførsel, NOE må ha gjort at hun oppfører seg sånn. Uansett bør man holde seg for god å lire av seg sånne usaklige kommentarer som man ikke har noe grunnlag å uttale seg om. 7 minutter siden, Nettejea skrev: Julie kommer mye bedre ut av denne sesongen enn det Newa gjør. Ekstremt tåpelig oppførsel, jeg blir flau på hennes vegne. Julie kommer mye bedre ut fordi hennes dårlige oppførsel kom frem helt i starten av sesongen, og nå er alt "glemt" og hun har nærmest fått litt sympati pga. hvordan feiden med Newa har vært. Jeg likte Newa i starten, men dessverre har oppførselen hennes bare blitt verre og verre og i dag var det helt katastrofalt. Ble ille berørt, og det så ut som alle andre ble det også. Nei, det var rett og slett en trist slutt på hennes deltagelse. Julie har spilt skittent, men hun spiller smart, det skal hun. Personlig liker jeg ikke henne spesielt godt heller, selv om hun virket bedre etter at hun kom inn igjen. Klarer likevel ikke å glemme hvordan hun har vært tidligere i sesongen og hvordan hun har spilt. Alt dramaet i starten, hvordan hun har vekslet fra å le og til å gråte på betimelige tidspunkt. Hele opplegget i dag var ræva, og det ser ut til å forsette på denne måten i morgen. Hva all verden er poenget med at de som allerede er i finalen skal få bestemme så jævla mye og ikke kan splittes? Det er ikke gøy lenger, jeg forventet en ofringssermoni, men nå har det jo ingen poeng lenger. Karoline hadde aldri en fair sjanse, dette opplegget var teit og jeg er utrolig skuffet over hvordan denne sesongen har endret seg. 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2885 Skrevet 28. mai 2018 må innrømme at jeg alltid har likt Newa, og hatt en soft spot for henne. har også forsvart henne i denne tråden men etter alt det pisset hun klarte å lirke ut av seg i dagens episode... woh! tror dagens klipp beviste at hun er altfooooor emosjonell og umoden til å være med på et program som PH. hvis du ikke forstår at dette er et spill og at taktiske valg må tas, så har du ingenting i spillet å gjøre. en skulle tro at en dag utenfor hotellet ville fått henne til å reflektere over at det oscar gjorde egentlig ikke var så dumt (og at forklaringen han kom med var ganske gyldig), men istedenfor kommer hun tilbake med en enda mer aggressiv tone? wow Anonymkode: e4cb5...b1b 12
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2886 Skrevet 28. mai 2018 Veldig teit med "juryepar" og "finalepar". Nå burde jo alle parene vært sidestilte, og alle konkurrert med hverandre? Er jo ikke spennende om det bare er juryeparene som kan ryke. Synes også det var en veldig unødvendig og lite spennende parsermoni i dag. Noen (f.eks Karoline hehe) burde fått en makt eller noe og kunne gjort ting mer spennende. Hun fortjener en finaleplass så mye mer enn Ina (hva har hun egentlig gjort inne på hotellet?) og Charlotte (og egentlig Ann-Mariell også), mener jeg. Jeg synes helt ærlig også Ingrid har vært litt kjedelig😬 Jeg liker henne godt og synes hun er søt, men aldri egentlig fått et ordntlig inntrykk av henne. Og herregud for en reaksjon på Newa🙄 Glad for at der var hun som ble sendt hjem, og ingen av de andre. Hun har virkelig ødelagt for seg selv. Anonymkode: c5142...e0c 9
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2887 Skrevet 28. mai 2018 Jeg har ikke sett episoden i dag så jeg prøver å forstå hva som skjer ved å lese tråden her. Var det sånn at alle deltakerne denne sesongen var samlet og så skulle noen velges inn og noen velges bort? Og så ble Karoline valgt bort? Hvem valgte henne bort? Skjønner at Newa ble valgt bort og at Erik og Ingrid ble valgt inn? Så nå er Ingrid og Erik tilbake som deltakere? De som er der nå er Marius og Ina, Erik og Ingrid, Julie og Leo, Oskar og Charlotte? Anonymkode: af407...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2888 Skrevet 28. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett episoden i dag så jeg prøver å forstå hva som skjer ved å lese tråden her. Var det sånn at alle deltakerne denne sesongen var samlet og så skulle noen velges inn og noen velges bort? Og så ble Karoline valgt bort? Hvem valgte henne bort? Skjønner at Newa ble valgt bort og at Erik og Ingrid ble valgt inn? Så nå er Ingrid og Erik tilbake som deltakere? De som er der nå er Marius og Ina, Erik og Ingrid, Julie og Leo, Oskar og Charlotte? Anonymkode: af407...ca1 Alle deltakerne var samlet ja, så fikk de udelt blåe og røde bånd. Røde var juryen, og de blåe var deltagerne som var inne. De røde (Erik, Ingrid, KR, Ann Mariell, Mathias, Newa) skulle stemme hvem de ville ha ut. Erik og Ingrid fikk flest stemmer. Men de blåe (Leo, Julie, Charlotte, Ina, Marius, Oscar) kunne endre på avstemningen, og det gjorde de. De byttet ut Erik og Ingrid med KR og Newa, så de røyk istedenfor (altså de fikk ikke muligheten til å stemme seg inn). På slutten ble det en liten parsermoni. Julie og Leo sto sammen, Ina og Marius, og Charlotte og Oscar. Ingrid stilte bak seg Erik. Karoline og Ann Mariell stilte seg bak Mathias, men Mathias valgte jo selvsagt Ann Mariell ovenfor Karoline - så hun røyk og har ikke muligheten til å komme inn igjen. Så nå er det Julie og Leo, Oscar og Charlotte, Ina og Marius, Erik og Ingrid, og Ann Mariell og Mathias som er inne på hotellet. I morgen er det dobbel utsjekk. SUGER til å forklare, men håper du forsto litt. Anonymkode: f41ba...dda
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2889 Skrevet 28. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle deltakerne var samlet ja, så fikk de udelt blåe og røde bånd. Røde var juryen, og de blåe var deltagerne som var inne. De røde (Erik, Ingrid, KR, Ann Mariell, Mathias, Newa) skulle stemme hvem de ville ha ut. Erik og Ingrid fikk flest stemmer. Men de blåe (Leo, Julie, Charlotte, Ina, Marius, Oscar) kunne endre på avstemningen, og det gjorde de. De byttet ut Erik og Ingrid med KR og Newa, så de røyk istedenfor (altså de fikk ikke muligheten til å stemme seg inn). På slutten ble det en liten parsermoni. Julie og Leo sto sammen, Ina og Marius, og Charlotte og Oscar. Ingrid stilte bak seg Erik. Karoline og Ann Mariell stilte seg bak Mathias, men Mathias valgte jo selvsagt Ann Mariell ovenfor Karoline - så hun røyk og har ikke muligheten til å komme inn igjen. Så nå er det Julie og Leo, Oscar og Charlotte, Ina og Marius, Erik og Ingrid, og Ann Mariell og Mathias som er inne på hotellet. I morgen er det dobbel utsjekk. SUGER til å forklare, men håper du forsto litt. Anonymkode: f41ba...dda Jeg glemte å si at Karoline kunne stille seg bak bare enten Erik eller Mathias, så det er derfor hun stilte seg bak Mathias. Anonymkode: f41ba...dda
Ardwinna Skrevet 28. mai 2018 #2890 Skrevet 28. mai 2018 1 time siden, missmcbeal skrev: Julie har spilt skittent Hva er det Julie har gjort som er skittent spill? Hvordan mener du deltakerne bør spille for å ikke spille skittent? Og Newa da... Hjelpe meg. Der fikk hun sannelig kvitta seg med siste rest av empatisk-og-snill-imaget sitt. Greit at hun er sur på Julie og Oskar men dette var ubehagelig å se på! En ting er å kjefte på dem fordi hun mener de gjorde noe feil og lurte henne trill rund, men når man roper og skriker om at man skal sørge for at alle i hele Norge hater dem så går det langt over streken. Dette var jo ikke i affekt en gang, hun har jo hatt natta på seg til å roe nervene og tenke seg om. Men neida, hun valgte å være direkte slem mot Julie og Oskar, ødelegge stemninga for alle de andre til stede på festen, og i tillegg ødelegge sjansen sin til å spille seg inn på hotellet igjen. Way to go, Newa. Snakker om å bomme fullstendig og skyte seg selv i foten. Jeg håper for hennes del at hun sover litt mer på dette og innser at det var over streken, men jeg regner med hun enda har mer på lager som hun tenker å pøse ut i store mengder under grillinga av finaleparene... 16
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2891 Skrevet 29. mai 2018 Newa, Newa, Newa🙄 At det går an å oppføre seg på den måten! Hun virker veldig umoden og burde aldri ha vært med på et program som PH.. Som Oskar sa: "Newa, hate the game, not the player". Hvis hun skjønte at Julie ga signaler til Oskar om å tråkke over streken, hvorfor i all verden tråkka hun ikke bare over streken selv, da? Kjenner jeg blir vel oppgitt over oppførselen hennes. Den blir jo bare verre og verre! Anonymkode: 1ae36...e93 9
Lord Friendzone Skrevet 29. mai 2018 #2892 Skrevet 29. mai 2018 8 timer siden, missmcbeal skrev: (...) Julie kommer mye bedre ut fordi hennes dårlige oppførsel kom frem helt i starten av sesongen, og nå er alt "glemt" og hun har nærmest fått litt sympati pga. hvordan feiden med Newa har vært. Jeg likte Newa i starten, men dessverre har oppførselen hennes bare blitt verre og verre og i dag var det helt katastrofalt. Ble ille berørt, og det så ut som alle andre ble det også. Nei, det var rett og slett en trist slutt på hennes deltagelse. Julie har spilt skittent, men hun spiller smart, det skal hun ha. Personlig liker jeg ikke henne spesielt godt heller, selv om hun virket bedre etter at hun kom inn igjen. Klarer likevel ikke å glemme hvordan hun har vært tidligere i sesongen og hvordan hun har spilt. Alt dramaet i starten, hvordan hun har vekslet fra å le og til å gråte på betimelige tidspunkt. (...) Du har helt klart et poeng i at Newa kommer ekstra dårlig ut fordi det er nå deltagernes ettermæle formes, men jeg kan likevel ikke huske at noen har vært like ille som det hun var i går. I starten av sesongen synes jeg egentlig at Isabel var verstingen, men selv hun klarte å rette opp noe av inntrykket etterhvert. Carl Aksel var ille på sin måte, men han hadde i det minste nok selvkontroll til å unngå de verste utbruddene. Julie har jeg et ganske ambivalent syn på. Enig i at hun har spilt både skittent og ganske smart, men hun har ikke vært helt stødig på det emosjonelle. Med tanke på hennes angstproblematikk velger jeg dog å gi henne litt slingringsmonn. Hun har også vært en såpass aktiv spiller at hun setter et betydelig fotavtrykk på sesongen. Paradise trenger noen sånne! En annen ting jeg vil trekke frem er oppførselen til KR. Jeg har ikke likt ham noe særlig denne sesongen, men under gårsdagens avstemming fikk jeg ham i vranghalsen. Greit nok at en deltager vanskelig kan klandres for å tenke på seg selv, men det var noe med den nedlatende måten han omtalte Erik på. Da han la frem sitt syn ble det liksom et overtydelig fokus på hans personlige klinsj med Erik, noe jeg synes han kunne ha prøvd å kamuflere litt. Men det må sies - KR ble overskygget av Newas vanvittige oppførsel. 6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2893 Skrevet 29. mai 2018 Hvorfor har julie spillt så skittent, utenom å sende ut Isabel? Kom gjerne med eksemler. Det var til pass for at Newa røyk ut. Hun så mildt sagt sjokkert ut da Leo sa navnet hennes 🙊Så klart ville ikke Oskar og Julie ha henne der når hun nærmest truer de og er så ekkel. Skjønner godt at Oskar tråkket over streken siden hun er så dum å sier høyt at hun ikke stoler på Oskar, hun vil ikke stå i en finale med han, vil ofre han for Erik osv. Teit hun gir Julie skylden. At hun ikke tråkket over streken selv er hennes feil. Hun driter seg bare ut Dumt de sendte KR inn så seint. Han hadde ikke mye sjans og hadde ikke kommet til finalen selv om han tråkket over streken. Skjønte ikke vitsen med at juryen skulle bestemme 2 som måtte dra, men så kunne de andre endre på det. Tror produksjonen kom på et oppfølgingsbrev for å redde Erik. Produksjonen har ikke gjort så veldig mye for å redde legendene i år føler jeg. Anonymkode: c5a01...ccf 6
helloAdele Skrevet 29. mai 2018 #2894 Skrevet 29. mai 2018 41 minutter siden, Lord Friendzone skrev: Du har helt klart et poeng i at Newa kommer ekstra dårlig ut fordi det er nå deltagernes ettermæle formes, men jeg kan likevel ikke huske at noen har vært like ille som det hun var i går. I starten av sesongen synes jeg egentlig at Isabel var verstingen, men selv hun klarte å rette opp noe av inntrykket etterhvert. Carl Aksel var ille på sin måte, men han hadde i det minste nok selvkontroll til å unngå de verste utbruddene. Julie har jeg et ganske ambivalent syn på. Enig i at hun har spilt både skittent og ganske smart, men hun har ikke vært helt stødig på det emosjonelle. Med tanke på hennes angstproblematikk velger jeg dog å gi henne litt slingringsmonn. Hun har også vært en såpass aktiv spiller at hun setter et betydelig fotavtrykk på sesongen. Paradise trenger noen sånne! En annen ting jeg vil trekke frem er oppførselen til KR. Jeg har ikke likt ham noe særlig denne sesongen, men under gårsdagens avstemming fikk jeg ham i vranghalsen. Greit nok at en deltager vanskelig kan klandres for å tenke på seg selv, men det var noe med den nedlatende måten han omtalte Erik på. Da han la frem sitt syn ble det liksom et overtydelig fokus på hans personlige klinsj med Erik, noe jeg synes han kunne ha prøvd å kamuflere litt. Men det må sies - KR ble overskygget av Newas vanvittige oppførsel. Han var jo ikke noe ille? Synes han tok utsjekket veldig bra jeg. Dessuten hadde han jo rett, det mest taktiske for de andre ville vært å beholde han og sendt ut Erik siden han hadde fått færre stemmer i en finale 2
Minnie23 Skrevet 29. mai 2018 #2895 Skrevet 29. mai 2018 41 minutter siden, helloAdele skrev: Han var jo ikke noe ille? Synes han tok utsjekket veldig bra jeg. Dessuten hadde han jo rett, det mest taktiske for de andre ville vært å beholde han og sendt ut Erik siden han hadde fått færre stemmer i en finale Enig. KR hadde ikke trekt like mye stemmer som Erik i finalen. Synes han tok utsjekken bra. Begynte ikke å kjefte eller noe. Han sa i snakkeboksen de var noen hodeløse høns. Han tok også utsjekken på parseremonien bra. Erik satt å himlet med øyenene da de valgte han. Synes Karoline virkelig fortjente å få bli fremfor AM og Ingrid. Hadde Erik og Ingrid måtte dra, så hadde parseremonien blitt litt mer spennende. 8
Minnie23 Skrevet 29. mai 2018 #2896 Skrevet 29. mai 2018 Så Newa da. Som Julie sa, så burde hun heller tatt de til sides enn å kjefte på de foran alle, Newa klarte ikke å dy seg. Hun har problemer med å kontrollere følelsene sine. Irriterende når folk må ødelegge festen med sånt drama. Ødelegger jo stemningen helt. Så skal hun få hele Norge til å hate de og sørge for ingen stemmer på de i en finale. Jeg hadde ikke klart å holde meg så rolig som Julie gjorde. Newa er utrolig umoden og håper hun blir flau av å se seg selv på tv. 14
Lord Friendzone Skrevet 29. mai 2018 #2897 Skrevet 29. mai 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har julie spillt så skittent, utenom å sende ut Isabel? Kom gjerne med eksemler. (...) Anonymkode: c5a01...ccf Det var muligens ikke et optimalt ordvalg, men post gjerne med navn, så kanskje jeg gidder å svare deg ordentlig... 27 minutter siden, helloAdele skrev: Han var jo ikke noe ille? Synes han tok utsjekket veldig bra jeg. Dessuten hadde han jo rett, det mest taktiske for de andre ville vært å beholde han og sendt ut Erik siden han hadde fått færre stemmer i en finale Erik ga en oppsummering om sin egen opptreden - cocky som vanlig, men ikke uten substans. KR gikk umiddelbart til angrep, og fokuserte mye på deres dårlige relasjon. De skulle tross alt stemme basert på hvem som var denne sesongens legende. Igjen, jeg skjønner at det var taktikk bak, men måten han fremla det på synes jeg sto i ganske sterk kontrast til de andre. 3
missmcbeal Skrevet 29. mai 2018 #2898 Skrevet 29. mai 2018 9 timer siden, Ardwinna skrev: Hva er det Julie har gjort som er skittent spill? Hvordan mener du deltakerne bør spille for å ikke spille skittent? Og Newa da... Hjelpe meg. Der fikk hun sannelig kvitta seg med siste rest av empatisk-og-snill-imaget sitt. Greit at hun er sur på Julie og Oskar men dette var ubehagelig å se på! En ting er å kjefte på dem fordi hun mener de gjorde noe feil og lurte henne trill rund, men når man roper og skriker om at man skal sørge for at alle i hele Norge hater dem så går det langt over streken. Dette var jo ikke i affekt en gang, hun har jo hatt natta på seg til å roe nervene og tenke seg om. Men neida, hun valgte å være direkte slem mot Julie og Oskar, ødelegge stemninga for alle de andre til stede på festen, og i tillegg ødelegge sjansen sin til å spille seg inn på hotellet igjen. Way to go, Newa. Snakker om å bomme fullstendig og skyte seg selv i foten. Jeg håper for hennes del at hun sover litt mer på dette og innser at det var over streken, men jeg regner med hun enda har mer på lager som hun tenker å pøse ut i store mengder under grillinga av finaleparene... Altså, skittent var nok litt overdrevent ordvalg, men i lys av de fleste som har vært der inne så tror jeg det er Julie som fortjener den betegnelsen mest, uten at det trenger å være så veldig galt i det spillet. Selv foretrekker jeg om folk spiller og samtidig klarer å ta mer hensyn til folk, og samtidig unngår å ryke. Jeg synest Leo er et godt eksempel på det, selv om han røk. Han fremstår mye mer rettferdig i spillet sitt. Som oftest har man da bedre sjans i en finale også. Julie har tatt noen tøffe valg for å komme seg videre, og om jeg ikke husker feil har hun jo selv sagt at hun "skiller skittent". Hun og Oskar var jo ganske så sleipe når de i Mr Paradise og Paradise-uka gikk og fucket alle, noe som nesten holdt på å spille tilbake på de selv. Men for all del, det er jo underholdende og det kan jo være at det fungerer. Men husk nå også at Julie fikk komme tilbake av produksjonen. Ellers er jeg helt enig med deg i hvordan Newa tok dette opp på. Men du så jo på de andre deltagerne at alle synest dette var skikkelig flaut! Jeg var helt enig med Julie der, hun burde tatt Julie og Oskar til siden og ikke lagd en deal ut av det så offentlig og med så teite personangrep som "du er falsk" og "jeg skal få hele Norge til å hate deg". Det at hun ikke skjønte at dette var helt feil måte og tidspunkt viser at hun er skikkelig umoden og emosjonell og samtidig viser at hun ikke vet hvordan hun ikke må spille, dette reflekterer jo bare hvordan hun har vært hele sesongen. Husker jo hvordan Erik sa i fra til Newa etter Pandoras eller hva det var, når Newa hadde sagt at hun fortjente å være der fordi hun hadde vært der lengst, og Erik sa "du må ikke si sånne ting Newa. Hadde Newa vært spillsmart og kontrollert følelsene sine og utbruddene sine tror jeg hun hadde hatt en fair sjanse. Hun var jo ganske godt likt i starten og har jo gjort mye smart. Dumsnill var ordet jeg har tenkt på, men etter reaksjonen i går virker hun mest dum egentlig og mer slem, selv om jeg tror denne reaksjonen kommer av mer enn det spillet der inne. Jeg tror uansett at Newa får straff nok når hun ser dette på TV og reaksjonene i sosiale medier. Hun har holdt seg stille i går, men tittet såvidt innen Instagramprofilen hennes og det siste bildet, og det var ikke mye pent i kommentarfeltet der gitt, men den så hun nok komme, og det er nok derfor hun har vært stille også. Jeg håper også hun klarer å reflektere over dette i ettertid, og det hun burde gjøre er å gå ut å beklage seg ovenfor Julie nå i ettertid om at hun har reagert helt urimelig. 1 time siden, Lord Friendzone skrev: Du har helt klart et poeng i at Newa kommer ekstra dårlig ut fordi det er nå deltagernes ettermæle formes, men jeg kan likevel ikke huske at noen har vært like ille som det hun var i går. I starten av sesongen synes jeg egentlig at Isabel var verstingen, men selv hun klarte å rette opp noe av inntrykket etterhvert. Carl Aksel var ille på sin måte, men han hadde i det minste nok selvkontroll til å unngå de verste utbruddene. Julie har jeg et ganske ambivalent syn på. Enig i at hun har spilt både skittent og ganske smart, men hun har ikke vært helt stødig på det emosjonelle. Med tanke på hennes angstproblematikk velger jeg dog å gi henne litt slingringsmonn. Hun har også vært en såpass aktiv spiller at hun setter et betydelig fotavtrykk på sesongen. Paradise trenger noen sånne! En annen ting jeg vil trekke frem er oppførselen til KR. Jeg har ikke likt ham noe særlig denne sesongen, men under gårsdagens avstemming fikk jeg ham i vranghalsen. Greit nok at en deltager vanskelig kan klandres for å tenke på seg selv, men det var noe med den nedlatende måten han omtalte Erik på. Da han la frem sitt syn ble det liksom et overtydelig fokus på hans personlige klinsj med Erik, noe jeg synes han kunne ha prøvd å kamuflere litt. Men det må sies - KR ble overskygget av Newas vanvittige oppførsel. Ja, det Newa gjorde i går er det verste jeg har hatt sett så langt tror jeg, men at det fremstår ekstra ille har nok også å gjøre med måten hun gjorde det på. Vi har jo sett folk klikke og være sure på greenroom og vært barnslig i oppførselen rett etter parsermonier, Eriks reaksjon etter at Ingrid røk ut kan nok trekkes frem, der han nærmest klikket. Det som er så spesielt er at Newa ikke hadde lagt dette bak seg og valgte å trekke det opp med en gang de møttest, på en fest som skulle være koselig. Dramaqueen er virkelig ordet her. Selv om ordene i seg selv som hun sa ikke er spesielt ille i Paradisemålestokk med tanke på hva som har blitt sagt og gjort der inne, selv om hun selvsagt argumenterer på en helt barnslig måte "Jeg skal få alle i Norge til å hate deg". Den tror jeg hun kommer til å bli husket for.. Jeg lurer likevel på, om denne reaksjonen hadde kommet tidligere i sesongen, Newa hadde røket ut og kommet inn igjen senere og spilt mye bedre - som Julie hadde gjort, hadde Newa blitt husket for denne hendelsen og definert ut i fra det? Nå husker jeg ikke lenger hvorfor Julie røk ut egentlig, det jeg husker er hvor utrolig mye debatt hendelsen med Isabell skapte og folk sa hun ikke fortjente å være der og at det var bra at hun røk ut. Nå er nesten alt dette glemt. Newa skal vel inn igjen som jury i selve finalekvelden? Får håpe hun har roet seg til da og kan sette et bedre eksempel. Nå ble jo Karoline sendt ut og sikkert tilbake til samme hotell som Newa er, og hun er en veldig smart jente, kanskje hun tar seg en ordentlig samtale med Newa og forteller henne at det hun gjorde ikke var greitt, og at hun må tenke på hvordan hun fremstår for seg selv og andre videre. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2899 Skrevet 29. mai 2018 Hvorfor fortjener ikke Ina å vinne? Det er ikke hennes feil at hun kom inn sent og heller ikke fått noe makt. Hun kom inn i episode 29 og nå er det episode 45. Det er ikke sånn at bare de som kaster ut folk som er verdige vinner, også de som gjør oppholdet til andre bra. Noe Ina har absolutt gjort. Hun virker ut som ei super venninne og ei kjempe herlig jente. Julie har bare gjort en ting bra, og det var å sende ut Isabell. Bortsett fra det har Julie viste seg å være en utrolig selvopptatt jente som spiller på andre sine følesler og bryr seg nada om konsekvenser. Står man i finalen så fortjener man å vinne. (Det sa bla. Oskar flere ganger, og han sjekket inn likt som Ina). Heia Marius og Ina! Anonymkode: df2c5...dc2 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2900 Skrevet 29. mai 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor fortjener ikke Ina å vinne? Det er ikke hennes feil at hun kom inn sent og heller ikke fått noe makt. Hun kom inn i episode 29 og nå er det episode 45. Det er ikke sånn at bare de som kaster ut folk som er verdige vinner, også de som gjør oppholdet til andre bra. Noe Ina har absolutt gjort. Hun virker ut som ei super venninne og ei kjempe herlig jente. Julie har bare gjort en ting bra, og det var å sende ut Isabell. Bortsett fra det har Julie viste seg å være en utrolig selvopptatt jente som spiller på andre sine følesler og bryr seg nada om konsekvenser. Står man i finalen så fortjener man å vinne. (Det sa bla. Oskar flere ganger, og han sjekket inn likt som Ina). Heia Marius og Ina! Anonymkode: df2c5...dc2 Enig i det, altså! For min del går det mest på at jeg ikke kan huske å ha sett Ina ta noen egne valg eller stå opp for noe. Man trenger ikke spille et heftig spill for å vinne (å ikke få uvenner er jo en smart måte å spille på), men jeg synes hun virker litt "etterdilter" og jeg har bare ikke helt sansen. Anonymkode: c5142...e0c 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå