boski Skrevet 13. mars 2018 #181 Skrevet 13. mars 2018 Irriterende at alle kjøper CA så kjapt. Så ut til at Erik hadde mer fornuft, men den gang ei..😫 13
Apekatten Skrevet 13. mars 2018 #182 Skrevet 13. mars 2018 3 minutter siden, LeilaS skrev: Men er det Julie vi fikk se på klippe for neste episode? Med svart caps og usminket? Yikes, ikke til å kjenne igjen! Ja, det var Julie. Kjente henne virkelig ikke igjen uten all den sminken 😳 4
boski Skrevet 13. mars 2018 #183 Skrevet 13. mars 2018 Raad kommer til å være drittkjedelig inne på PH. Virker ikke det grann interessert i de andre deltakerne. Mer opptatt av at de skal tilbe henne fordi hun er rik og famous. 15
LeilaS Skrevet 13. mars 2018 #184 Skrevet 13. mars 2018 13 minutter siden, boski skrev: Irriterende at alle kjøper CA så kjapt. Så ut til at Erik hadde mer fornuft, men den gang ei..😫 Helt sykt! Alle slukter det rått. For noen brødhoder 🙈 8
kindagirl Skrevet 13. mars 2018 #185 Skrevet 13. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare bygdefolk med denne gangen? Er jo bare Carl Axel som snakker normal dialekt der inne nå. Virker som de har gått ut på bygdene for å finne deltagere denne gangen. Anonymkode: adbdb...016 Ja for Bergen er jo en bygd...:) 6
Lord Friendzone Skrevet 13. mars 2018 #186 Skrevet 13. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Er det bare bygdefolk med denne gangen? Er jo bare Carl Axel som snakker normal dialekt der inne nå. Virker som de har gått ut på bygdene for å finne deltagere denne gangen. Anonymkode: adbdb...016 Hva er en «normal» dialekt? Litt variasjon er sjarmerende. Jeg forstår hvert ord som blir sagt der, uten problem. 14
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #187 Skrevet 13. mars 2018 14 minutter siden, kindagirl skrev: Ja for Bergen er jo en bygd...:) Ja, er visst det Anonymkode: 27684...323
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #188 Skrevet 13. mars 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare bygdefolk med denne gangen? Er jo bare Carl Axel som snakker normal dialekt der inne nå. Virker som de har gått ut på bygdene for å finne deltagere denne gangen. Anonymkode: adbdb...016 Er du seriøs? Verken de fra Stavanger eller Bergen prater veldig vanskelig... Jeg er skikkelig sur fordi CA fikk sjekke inn. Jeg irriterte meg grønn over han i sesongen han var med i og har nesten lyst å be noen gi meg beskjed når han sjekker ut slik at jeg kan se på igjen. Meeen jeg kjenner meg selv såpass at jeg kommer til å fortsette. Isabel er nærmest en parodi. Anonymkode: 108d3...229 8
Roseh Skrevet 13. mars 2018 #189 Skrevet 13. mars 2018 Mine favoritter til nå er Thea og Kristian. Hadde glemt hvor irriterende Carl Aksel snakker. Og Isabel mumler. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #190 Skrevet 14. mars 2018 Jeg håper virkelig at noen av brødhodene der inne gjennomskuer Caksel. Hvis ikke kommer dette til å bli tidenes mest irriterende og smertefullt øyerullende sesong! Jeg er sikker på at de andre klarer fint å lage drama helt alene så Caksel kan reise hjem snarest. Og Isabel? Det jeg husker av henne fra den sesongen hun var med, var de store tomme øynene. Nå er de gjemt bak digre falske øyenvipper og egoet hennes har vel ca tidoblet seg. Forhåpentligvis kan hun bruke divanykkene sine til å skape skikkelig drama der inne! Og så kan hun dra hjem sånn helt plutselig, i god tid før finalen. Anonymkode: 71317...174 22
Meadow Skrevet 14. mars 2018 #191 Skrevet 14. mars 2018 Jeg ❤ Carl Aksel, som den eneste tydeligvis... Han er morsom og lager liv! 2
minister-mio Skrevet 14. mars 2018 #192 Skrevet 14. mars 2018 (endret) Jeg trodde Erik skulle gjennomskue Carl Aksel, men han falt jo pladask for spillet hans og Joakim (?) har jobbet (eller vært på samme bar i syden) med han en måned (eller var det to?).. så han vil ikke bli sviktet Endret 14. mars 2018 av minister-mio 13
Sitronmelis Skrevet 14. mars 2018 #193 Skrevet 14. mars 2018 Synd ikke the classy girls får sjekka inn sammen. Det er jo bare en gutt og ei jente som får sjekke inn senere og. Ville hatt begge to! 9
Rosewood Skrevet 14. mars 2018 #194 Skrevet 14. mars 2018 1 time siden, minister-mio skrev: Jeg trodde Erik skulle gjennomskue Carl Aksel, men han falt jo pladask for spillet hans og Joakim (?) har jobbet (eller vært på samme bar i syden) med han en måned (eller var det to?).. så han vil ikke bli sviktet Jobbet en mnd sammen - bros for life! De har et ubrytelig bånd de nå; hvis den ene svikter den andre, så er det som svik i et ekteskapet liksom. 15
smalls Skrevet 14. mars 2018 #195 Skrevet 14. mars 2018 Veldig forventet at det var CA og Isabel. Jeg er for deltagere som lager liv og drama, men er CA er så ufattelig irriterende at jeg orker ikke! Hvis de kommer til å bære han frem til finalen igjen, så kommer jeg til å sende tv3 en lang klagemelding! Hva er det med han de bare elsker? Isabel er for hoven og tror hun er så mye bedre enn de andre. Tror hun er en superkjendis. Mener de andre må tilbe henne og vise henne masse respekt. Kom deg ned på jorda jente! Skuffende at ikke alle "legendene" få sjekke inn. Dra helt ned til Mexico og 3 av de får ikke en gang sjekke inn?! Dårlig opplegg. Etter sesong 8 så trodde jeg ikke de skulle gjøre sånn igjen? Irriterende at de to mest irritrende "legendene" fikk sjekke inn 22
Lord Friendzone Skrevet 14. mars 2018 #196 Skrevet 14. mars 2018 2 hours ago, minister-mio said: Jeg trodde Erik skulle gjennomskue Carl Aksel, men han falt jo pladask for spillet hans og Joakim (?) har jobbet (eller vært på samme bar i syden) med han en måned (eller var det to?).. så han vil ikke bli sviktet Helt utrolig! Carl Aksel ville til og med ha ut Øystein i sesong 8, og de var jo ekstremt gode venner! Altså, CA ville nok ha Øystein der som kompis og alliert gjennom mesteparten av oppholdet, men ønsket å kvitte seg med en sterk konkurrent innen finalen. Dette har de begge snakket om i et felles intervju de ga etter oppholdet. I slutten av episode 28 (sesong 8) er det en kort oppsummering av Carls mange svik (til da)... Poenget, som jo burde være åpenbart for alle og enhver, er at CA bare bruker andre som brikker i hans eget spill! Men neida, de lar seg tilsynelatende lure atter en gang... 11
Lord Friendzone Skrevet 14. mars 2018 #197 Skrevet 14. mars 2018 11 minutter siden, smalls said: Skuffende at ikke alle "legendene" få sjekke inn. Dra helt ned til Mexico og 3 av de får ikke en gang sjekke inn?! Dårlig opplegg. Etter sesong 8 så trodde jeg ikke de skulle gjøre sånn igjen? Lurer litt på hvilke roller Stian, Kristin, Dennis og Vida Lill vil få. Vi har jo allerede sett at de i det minste "stikker innom" en tur. 7
smalls Skrevet 14. mars 2018 #198 Skrevet 14. mars 2018 20 minutter siden, Lord Friendzone skrev: Helt utrolig! Carl Aksel ville til og med ha ut Øystein i sesong 8, og de var jo ekstremt gode venner! Altså, CA ville nok ha Øystein der som kompis og alliert gjennom mesteparten av oppholdet, men ønsket å kvitte seg med en sterk konkurrent innen finalen. Dette har de begge snakket om i et felles intervju de ga etter oppholdet. I slutten av episode 28 (sesong 8) er det en kort oppsummering av Carls mange svik (til da)... Poenget, som jo burde være åpenbart for alle og enhver, er at CA bare bruker andre som brikker i hans eget spill! Men neida, de lar seg tilsynelatende lure atter en gang... Han har pratet med alle og de bare "jaja, vi må spille sammen" Altså?! 🙈 Så utrolig dumme og lettlurte de er! Har de helt glemt hvor ego og kynisk han er? 6
smalls Skrevet 14. mars 2018 #199 Skrevet 14. mars 2018 15 minutter siden, Lord Friendzone skrev: Lurer litt på hvilke roller Stian, Kristin, Dennis og Vida Lill vil få. Vi har jo allerede sett at de i det minste "stikker innom" en tur. De kan man kalle legender Tror ikke de skal sjekke inn, men kanskje ha en rolle, være programleder eller noe sånt 3
Lord Friendzone Skrevet 14. mars 2018 #200 Skrevet 14. mars 2018 8 minutter siden, smalls said: De kan man kalle legender Tror ikke de skal sjekke inn, men kanskje ha en rolle, være programleder eller noe sånt Enig, det ville være særdeles merkelig om de skulle bli vanlige deltagere. Vida Lill har jeg ikke mye til overs for, men Kristin og Dennis synes jeg er helt greie. Der kan man snakke om solid par. De holdt jo et minutts stillhet da Dennis røk ut... Stian tror jeg er en kjernekar - selv om han stemte på feil par i finalen... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå