Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterende at alle kjøper CA så kjapt. Så ut til at Erik hadde mer fornuft, men den gang ei..😫 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, LeilaS skrev:

Men er det Julie vi fikk se på klippe for neste episode? Med svart caps og usminket? Yikes, ikke til å kjenne igjen! :hakeslepp:

Ja, det var Julie. Kjente henne virkelig ikke igjen uten all den sminken 😳

• Liker 4
Skrevet

Raad kommer til å være drittkjedelig inne på PH. Virker ikke det grann interessert i de andre deltakerne. Mer opptatt av at de skal tilbe henne fordi hun er rik og famous. 

• Liker 15
Skrevet
13 minutter siden, boski skrev:

Irriterende at alle kjøper CA så kjapt. Så ut til at Erik hadde mer fornuft, men den gang ei..😫 

Helt sykt! Alle slukter det rått. For noen brødhoder 🙈

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare bygdefolk med denne gangen? Er jo bare Carl Axel som snakker normal dialekt der inne nå. Virker som de har gått ut på bygdene for å finne deltagere denne gangen.

Anonymkode: adbdb...016

Ja for Bergen er jo en bygd...:)

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det bare bygdefolk med denne gangen? Er jo bare Carl Axel som snakker normal dialekt der inne nå. Virker som de har gått ut på bygdene for å finne deltagere denne gangen.

Hva er en «normal» dialekt? Litt variasjon er sjarmerende. Jeg forstår hvert ord som blir sagt der, uten problem.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, kindagirl skrev:

Ja for Bergen er jo en bygd...:)

Ja, er visst det :rolleyes:

Anonymkode: 27684...323

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs? Verken de fra Stavanger eller Bergen prater veldig vanskelig... 

Jeg er skikkelig sur fordi CA fikk sjekke inn. Jeg irriterte meg grønn over han i sesongen han var med i og har nesten lyst å be noen gi meg beskjed når han sjekker ut slik at jeg kan se på igjen. Meeen jeg kjenner meg selv såpass  at jeg kommer til å fortsette. Isabel er nærmest en parodi.

Anonymkode: 108d3...229

• Liker 8
Skrevet

Mine favoritter til nå er Thea og Kristian. Hadde glemt hvor irriterende Carl Aksel snakker. :bond: Og Isabel mumler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig at noen av brødhodene der inne gjennomskuer Caksel. Hvis ikke kommer dette til å bli tidenes mest irriterende og smertefullt øyerullende sesong! Jeg er sikker på at de andre klarer fint å lage drama helt alene så Caksel kan reise hjem snarest.
Og Isabel? Det jeg husker av henne fra den sesongen hun var med, var de store tomme øynene. Nå er de gjemt bak digre falske øyenvipper og egoet hennes har vel ca tidoblet seg. Forhåpentligvis kan hun bruke divanykkene sine til å skape skikkelig drama der inne! Og så kan hun dra hjem sånn helt plutselig, i god tid før finalen.

Anonymkode: 71317...174

• Liker 22
Skrevet

Jeg ❤ Carl Aksel, som den eneste tydeligvis... Han er morsom og lager liv! 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg trodde Erik skulle gjennomskue Carl Aksel, men han falt jo pladask for spillet hans :P og Joakim (?) har jobbet (eller vært på samme bar i syden) med han en måned (eller var det to?).. så han vil ikke bli sviktet

Endret av minister-mio
  • Liker 13
Skrevet

Synd ikke the classy girls får sjekka inn sammen. Det er jo bare en gutt og ei jente som får sjekke inn senere og. Ville hatt begge to!

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, minister-mio skrev:

Jeg trodde Erik skulle gjennomskue Carl Aksel, men han falt jo pladask for spillet hans :P og Joakim (?) har jobbet (eller vært på samme bar i syden) med han en måned (eller var det to?).. så han vil ikke bli sviktet

Jobbet en mnd sammen - bros for life! De har et ubrytelig bånd de nå; hvis den ene svikter den andre, så er det som svik i et ekteskapet liksom. 

• Liker 15
Skrevet

Veldig forventet at det var CA og Isabel. Jeg er for deltagere som lager liv og drama, men er CA er så ufattelig irriterende at jeg orker ikke! :bond: Hvis de kommer til å bære han frem til finalen igjen, så kommer jeg til å sende tv3 en lang klagemelding! Hva er det med han de bare elsker? 

Isabel er for hoven og tror hun er så mye bedre enn de andre. Tror hun er en superkjendis. Mener de andre må tilbe henne og vise henne masse respekt. Kom deg ned på jorda jente!

Skuffende at ikke alle "legendene" få sjekke inn.  Dra helt ned til Mexico og 3 av de får ikke en gang sjekke inn?! Dårlig opplegg. Etter sesong 8 så trodde jeg ikke de skulle gjøre sånn igjen?

Irriterende at de to mest irritrende "legendene" fikk sjekke inn :roll:

• Liker 22
Skrevet
2 hours ago, minister-mio said:

Helt utrolig! Carl Aksel ville til og med ha ut Øystein i sesong 8, og de var jo ekstremt gode venner! Altså, CA ville nok ha Øystein der som kompis og alliert gjennom mesteparten av oppholdet, men ønsket å kvitte seg med en sterk konkurrent innen finalen. Dette har de begge snakket om i et felles intervju de ga etter oppholdet. I slutten av episode 28 (sesong 8) er det en kort oppsummering av Carls mange svik (til da)...

Poenget, som jo burde være åpenbart for alle og enhver, er at CA bare bruker andre som brikker i hans eget spill! Men neida, de lar seg tilsynelatende lure atter en gang... :kvalm:

• Liker 11
Skrevet
11 minutter siden, smalls said:

Skuffende at ikke alle "legendene" få sjekke inn.  Dra helt ned til Mexico og 3 av de får ikke en gang sjekke inn?! Dårlig opplegg. Etter sesong 8 så trodde jeg ikke de skulle gjøre sånn igjen?

Lurer litt på hvilke roller Stian, Kristin, Dennis og Vida Lill vil få. Vi har jo allerede sett at de i det minste "stikker innom" en tur.

• Liker 7
Skrevet
20 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Helt utrolig! Carl Aksel ville til og med ha ut Øystein i sesong 8, og de var jo ekstremt gode venner! Altså, CA ville nok ha Øystein der som kompis og alliert gjennom mesteparten av oppholdet, men ønsket å kvitte seg med en sterk konkurrent innen finalen. Dette har de begge snakket om i et felles intervju de ga etter oppholdet. I slutten av episode 28 (sesong 8) er det en kort oppsummering av Carls mange svik (til da)...

Poenget, som jo burde være åpenbart for alle og enhver, er at CA bare bruker andre som brikker i hans eget spill! Men neida, de lar seg tilsynelatende lure atter en gang... :kvalm:

Han har pratet med alle og de bare "jaja, vi må spille sammen" Altså?! 🙈 Så utrolig dumme og lettlurte de er!  Har de helt glemt hvor ego og kynisk han er?

• Liker 6
Skrevet
15 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Lurer litt på hvilke roller Stian, Kristin, Dennis og Vida Lill vil få. Vi har jo allerede sett at de i det minste "stikker innom" en tur.

De kan man kalle legender :) Tror ikke de skal sjekke inn, men kanskje ha en rolle, være programleder eller noe sånt 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, smalls said:

De kan man kalle legender :) Tror ikke de skal sjekke inn, men kanskje ha en rolle, være programleder eller noe sånt 

Enig, det ville være særdeles merkelig om de skulle bli vanlige deltagere. Vida Lill har jeg ikke mye til overs for, men Kristin og Dennis synes jeg er helt greie. Der kan man snakke om solid par. De holdt jo et minutts stillhet da Dennis røk ut... Stian tror jeg er en kjernekar - selv om han stemte på feil par i finalen...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...