AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Jeg har lært meg å få tørre orgasmer. Trent bekkenbunnsmuskulaturen hver dag i fra i sommer. Nå i jula klarte jeg det, det gikk for meg uten at jeg sprutet. Jeg kunne bare fortsette, for ble ikke slapp. Det gikk for meg mange ganger i løpet av tiden jeg holdt på, ca 2 timer. Til slutt var jeg så sliten i bekkenbunnsmuskulaturen, at spruten kom. Dette har vært rene åpenbaringen for meg. Anonymkode: 3b36b...3ee
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Det er jo ikke så mange som spruter i utg.pkt. Jeg får bare litt væske fra skjeden som er bra smøring. Anonymkode: 2886e...3eb 1
Sphynx Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke så mange som spruter i utg.pkt. Jeg får bare litt væske fra skjeden som er bra smøring. Anonymkode: 2886e...3eb Tror dette er en mann som vil skryte eller ha noe å fantasere om. 3
Kragebein Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Det er jo egentlig motsatt. At bekkenbunnstrening kan styrke de vaginale orgasmene og dermed øke sjansen for å sprute, så dette henger ikke helt på grep men... Anonymkode: 9cdde...6ca
Påkrevd Skrevet 5. januar 2018 #8 Skrevet 5. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo egentlig motsatt. At bekkenbunnstrening kan styrke de vaginale orgasmene og dermed øke sjansen for å sprute, så dette henger ikke helt på grep men... Anonymkode: 9cdde...6ca Knipeøvelse kan være gull verdt for menn også http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/derfor-bor-han-knipe-igjen-2661901 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 34 minutter siden, Påkrevd skrev: Knipeøvelse kan være gull verdt for menn også http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/derfor-bor-han-knipe-igjen-2661901 Ja det vet jeg, men siden vi er på kvinneguiden tok jeg utgangspunkt i at ts var en kvinne! Men da skjønner jeg hvis ts er en mann! For det er jo sånn på menn at ved sterk pc-muskel (bekkenbunnsmuskel) så kan man holde igjen utløsning og få orgasme uten å sprute. Veldig bra med menn som trener knipeøvelser eller trener pcmuskel med vekter, for da varer de mye lenger i senga også, og får kraftigere orgasme når til først spruter til slutt Anonymkode: 9cdde...6ca 1
Kragebein Skrevet 5. januar 2018 #10 Skrevet 5. januar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kragebein, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå