AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 For akkurat 1 år siden, i januar i fjor så tok jeg piercing i navlen for første gang. Jeg angret ikke et sekund på at jeg gjorde det og syntes magen min ble så mye finere med det.. Når jeg akkurat hadde tatt piercing var stangen på smykket dekket med hud, hvis dere skjønner hva jeg mener.. Men nå, 1 år etterpå er det nesten ikke mer hud igjen som holder på smykket.. Hele stangen vises nesten. Vurderer egentlig bare å ta den ut for har hørt at man kan få et stygt arr hvis man bare lar det være slik og at den vokser enda mer ut.. Det er liksom bare en knopp igjen med hud igjen som holder på smykket hvis dere skjønner.. Er også redd for at hvis jeg tar den ut nå så vil jeg angre hvis det da viste seg at den ikke var iferd med å Gro HELT ut heller.. så hva ville dere gjort? Og er det flere som har opplevd dette? Anonymkode: 3e95f...42d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #2 Skrevet 5. januar 2018 Ville bare tatt den ut. Navlepiercing er både upraktisk og harry. Anonymkode: cf3c9...d68 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Den kommer til å gå igjennom og da blir det stygt arr. Anonymkode: edc6d...ffc
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Kroppen din støter fra seg fremmedlegeme, ta den ut. Dette skjedde med meg og jeg har synlig arr 10 år etter Anonymkode: 4de5b...e2d 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For akkurat 1 år siden, i januar i fjor så tok jeg piercing i navlen for første gang. Jeg angret ikke et sekund på at jeg gjorde det og syntes magen min ble så mye finere med det.. Når jeg akkurat hadde tatt piercing var stangen på smykket dekket med hud, hvis dere skjønner hva jeg mener.. Men nå, 1 år etterpå er det nesten ikke mer hud igjen som holder på smykket.. Hele stangen vises nesten. Vurderer egentlig bare å ta den ut for har hørt at man kan få et stygt arr hvis man bare lar det være slik og at den vokser enda mer ut.. Det er liksom bare en knopp igjen med hud igjen som holder på smykket hvis dere skjønner.. Er også redd for at hvis jeg tar den ut nå så vil jeg angre hvis det da viste seg at den ikke var iferd med å Gro HELT ut heller.. så hva ville dere gjort? Og er det flere som har opplevd dette? Anonymkode: 3e95f...42d Du har helt klart en kropp som gjør det den kan for å fjerne fremmedlegemer slik en piercing er. Jeg ville fjernet hele smykket og ikke forsøkt,å lage nye hull i kroppen. Du kan lett får alvorlige problemer og stygge arr. Anonymkode: 88d47...573 1
Sphynx Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 Den gror sikkert ut. Gå til pierceren din å snakk med de. Mulig den må ut, men kan også være at den er grodd ferdig og du må ha mindre smykke.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Det er faktisk ikke så synlig arr, mulig jeg er heldig. Et inngangshull og et utgangshull såvidt det syntes. Selv nå som gravid så er det ikke stygt. Anonymkode: b6693...dc5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #8 Skrevet 5. januar 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk ikke så synlig arr, mulig jeg er heldig. Et inngangshull og et utgangshull såvidt det syntes. Selv nå som gravid så er det ikke stygt. Anonymkode: b6693...dc5 Er du gravid burde du ta den ut Anonymkode: af285...a56 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du gravid burde du ta den ut Anonymkode: af285...a56 Nå som jeg har arr, tror du virkelig den er i? Anonymkode: b6693...dc5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #10 Skrevet 5. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå som jeg har arr, tror du virkelig den er i? Anonymkode: b6693...dc5 Sto ikke at den var ute, men leste igjen og skjønte at den kanskje var det likevel. Anonymkode: af285...a56 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå