Gå til innhold

Når man aldri kan kaste noe...


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært i en leilighet som så mye værre ut. Det var da jeg jobbet i hjemmesykepleien. Vi var flere som måtte gå inn. Og det så fan meg ikke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå fikk jeg lyst til å rydde... :hår:

En god grunn til å kaste gammelt ræl og dill... Man risikerer å få det sånn! Fyttigrisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det var jo noe...ehh....annerledes! Hadde vært spennende å få gå på skattejakt der.

Forøvrig så mener jeg at dersom dama er lykkelig så kan hun jo leve som hun vil. Er dette en mani som hun aldri får fred for er saken en annen. Da bør hun få hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Bjørnsdatter
Det var jo noe...ehh....annerledes! Hadde vært spennende å få gå på skattejakt der.

Forøvrig så mener jeg at dersom dama er lykkelig så kan hun jo leve som hun vil. Er dette en mani som hun aldri får fred for er saken en annen. Da bør hun få hjelp.

Jeg tror vel (uten å vite noe særlig mer om saken) at dette er selve definisjonen på en mani/psykose/vanvidd/forstyrrelse... hva du nå velger å kalle det. Det verste synes jeg faktisk er at han som har lagt ut bildene blir nødt til å rydde opp i alt det der når mora hans en gang blir borte.

Tror jeg hadde vurdert å kjøpe et par kanner med bensin og tent på hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...