Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #1 Del Skrevet 4. februar 2005 Slikt kan bli til en besettelse, jeg ble trist av å se gjennom disse bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 4. februar 2005 #2 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har vært i en leilighet som så mye værre ut. Det var da jeg jobbet i hjemmesykepleien. Vi var flere som måtte gå inn. Og det så fan meg ikke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 5. februar 2005 #3 Del Skrevet 5. februar 2005 :hår: Det såg jo ut som en brukthandel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. februar 2005 #4 Del Skrevet 5. februar 2005 Folk for da vel styre som de selv vil i sine egne hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #5 Del Skrevet 5. februar 2005 Nå fikk jeg lyst til å rydde... :hår: En god grunn til å kaste gammelt ræl og dill... Man risikerer å få det sånn! Fyttigrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 6. februar 2005 #6 Del Skrevet 6. februar 2005 Hjelp! Fritt for å bli flinkere til å kaste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #7 Del Skrevet 6. februar 2005 Det var jo noe...ehh....annerledes! Hadde vært spennende å få gå på skattejakt der. Forøvrig så mener jeg at dersom dama er lykkelig så kan hun jo leve som hun vil. Er dette en mani som hun aldri får fred for er saken en annen. Da bør hun få hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. februar 2005 #8 Del Skrevet 16. februar 2005 Det var jo noe...ehh....annerledes! Hadde vært spennende å få gå på skattejakt der. Forøvrig så mener jeg at dersom dama er lykkelig så kan hun jo leve som hun vil. Er dette en mani som hun aldri får fred for er saken en annen. Da bør hun få hjelp. Jeg tror vel (uten å vite noe særlig mer om saken) at dette er selve definisjonen på en mani/psykose/vanvidd/forstyrrelse... hva du nå velger å kalle det. Det verste synes jeg faktisk er at han som har lagt ut bildene blir nødt til å rydde opp i alt det der når mora hans en gang blir borte. Tror jeg hadde vurdert å kjøpe et par kanner med bensin og tent på hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå