AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1 Skrevet 5. januar 2018 Har i noen dager nå hatt vondt helt nederst i magen. Føler også som det er i underlivet/rompa noen ganger. Kommer også i form av kramper når jeg må på do. Når jeg tisser og tisser ut det siste strammer det seg ned i magen. Det er vondt, men ikke ekstremt vondt. Er i samme område som der man får mensensmerter. Har ikke hatt mensen på 1 år pga p stav, så tror ikke det er det. Klarer ikke hoste ordentlig for hver gang jeg hoster kjenner jeg det veldig og det er vondt. Har vært mye syk i det siste. Først matforgiftet etter utenlandstur, så forskjøla og nå dette. Har ikke hatt fast avføring på over 1 måned. Kanskje dette skaper smerter om tarmen er vandt til å kun ha løs avføring? Kan minne om blærekatarr som jeg har hatt mye av før. Men kjenner ikke den samme trangen til å tisse hele tiden og det blir heller ikke vondt å tisse før på slutten. Føles ikke helt likt blærekatarr og nå har det vart i noen dager uten å eskalere. Noen som har hatt lignende? Anonymkode: a612c...1a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå