Gå til innhold

P-piller, et brett igjen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har et brett igjen av p-pillen, kan jeg hente nye brett for imorgen? Eller er det for tidlig? 1 mnd. går fort og jeg liker å gjøre det i god tid!

Anonymkode: e37e7...fd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Henter gjerne ut 2-3 pakker om gangen jeg, aldri fått noen kommentar på det :) k26år

Anonymkode: e9228...43a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du kan hente ut flere på en gang. 

Anonymkode: 39d23...164

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hentet ut 4 pakker sist. Altså for 8 mnd. Å jeg går kontinuerlig på pillen uten pause. K44 år

Anonymkode: dfa3b...919

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle du ikke kunne det? Jeg får resept på 3 pk av gangen hos legen, og henter ofte ut alle 3 samtidig. 

Anonymkode: a154d...a93

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hentet ut 4 pakker sist. Altså for 8 mnd. Å jeg går kontinuerlig på pillen uten pause. K44 år

Ps! Mulig unge damer ikke får så mange "rates" med p-piller som vi damer over 40. Jeg krever 3 års bruk til gynekolog. Måtte kjempe litt for å få det. for gynekologen påstod jeg kunne få kun for 1 år. så jeg gikk inn på apotekets side og fant frem dokumentasjon på at jeg kan få for 3 år. Da måtte gynekologen gi seg.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan hente ut neste pakke ja

Anonymkode: 362d3...51e

AnonymBruker
Skrevet

Det bare medisiner på blå resept og a og b preparater som er strengt regulert. Hvite resepter med p-piller er bare å ta ut, ikke noe problem. 

Anonymkode: 9ec31...140

AnonymBruker
Skrevet

Bare å hente ut flere i slengen det, så om du har igjen 2 brett eller 1 spiller ingen rolle 

Anonymkode: 85c6e...57b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...