Gå til innhold

Flau guilty pleasure

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes det er gøy å spille Play station, noe jeg forestiller meg er helt greit dersom man er barn, ungdom eller voksen mann. Jeg er imidlertid ingen av delene, men en voksen kvinne på 37 år. Ble introdusert for spilling av min tenåringsdatter, og nå sitter vi og spiller skytespill. Noe jeg har skjønt at jeg synes er dritgøy.

Samtidig er jeg litt flau, for dette er vel ikke normalt??? Er det andre som meg der ute?

Anonymkode: 5bc55...3e6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så bra👏🏻😊 Godt det er flere av oss.

Anonymkode: 5bc55...3e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er da verken flaut eller så veldig uvanlig! Jeg drømmer om en gammel pc der jeg kan spille Raymond :fnise:

Anonymkode: b4e8b...94f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 26 og kan tilbringe mange timer med sims 😂 elsker også å gå tilbake til barndommen å spille rayman eller spyro på PlayStation 😅

Anonymkode: 0bd6a...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

kvinne, 31 år, og bruker både tid og penger på min Nintendo 8bit, Nintendo 64, Nintedo DS og Nintendo wii! 
Jeg er mest flau fordi jeg bruker kanskje litt mye penger på spill i forhold til hvor mye tid jeg bruker på spill. 
Men jeg har aldri opplevd negative kommentarer på denne hobbyen! Spesielt gutter synes det er dødskult at jeg spiller litt. 
I stedet for negativ tilbakemelding ser jeg på spillingen som ett genialt sjekketriks! 

Anonymkode: 4d539...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spill og kos deg, ts. Det er du som skal ha innhold i ditt liv, så kan alle andre passe på sitt eget. :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samtidig er jeg litt flau, for dette er vel ikke normalt??? Er det andre som meg der ute?

Jeg gamer masse hele tida, både på pc og konsoll. Studerer IT og spilling er så lite flaut som det kan bli... men sletter historikken om jeg har vært på KG før forelesning.. for DET er kjempeflaut.. tenk om noen skulle se at jeg leser og skriver her :fnise:

Anonymkode: c2d9d...70e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så godt å være i slutten av 30 årene i en tid der det ikke forventes at du klipper håret kort, strikker til hele familien, og har middagen klar kl 5. 

Jeg ser på Riverdale, spiller Candy Crush på telefonen, går i trange jeans, leste Twilight Saga, setter på hit lista fra Spotify og følger flere av top-Vlogerne på YouTube. Klikker meg til og med innom de fleste topbloggerne i løpet av en uke. 

Selvfølgelig er det ikke alt jeg skryter av i lunsjen på jobben, men jevnt over lever jeg etter at om det gjør meg lykkelig, dropper jeg det ikke fordi alder/kjønn tilsier noe annet. 

Anonymkode: 203ae...282

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og storfan av Donkey Kong - etter å ha fått den nye versjonen av gode gamle Super Nintendo... Uskyldig moro som ikke plager andre. Ser ikke noe i vegen med det,jeg! Er heller glad jeg kan være såpass barnslig at jeg tillater meg den gleden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Jeg er ikke i stand til å forstå hvorfor man sier at noe er enn Guilty pleasure. Jeg ser ikke noen grunn til at man skal være flau over noe man liker. Hvorfor være flau over en film\tv serie\ bok eller sanger eller gruppe som du liker. Om du liker noe ikke kall det en guilty pleasure ikke vær flau over det. Det er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Lill3My skrev:

Jeg er 29 og storfan av Donkey Kong - etter å ha fått den nye versjonen av gode gamle Super Nintendo... Uskyldig moro som ikke plager andre. Ser ikke noe i vegen med det,jeg! Er heller glad jeg kan være såpass barnslig at jeg tillater meg den gleden 

Donkey Kong 😍

Anonymkode: 068c1...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence
På 1/7/2018 den 12.57, AnonymBruker skrev:

Det er så godt å være i slutten av 30 årene i en tid der det ikke forventes at du klipper håret kort, strikker til hele familien, og har middagen klar kl 5.  

Anonymkode: 203ae...282

Trenger ikke ta helt av heller da. Syns nå du burde ha bøtteklippen på plass i det minste. Så får det heller være med TV-spillingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2018 den 19.36, AnonymBruker skrev:

Det er da verken flaut eller så veldig uvanlig! Jeg drømmer om en gammel pc der jeg kan spille Raymond :fnise:

Anonymkode: b4e8b...94f

mener du RAYMAN? det er rimelig lett å få tak i , ny eller gammel pc spiller ingen rolle. lett å laste ned gratis ....eller kjøp deg playstation 1 og skaff deg spillet

unnamed.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker å se på slike kvise/hudorm poppe-videoer på youtube. Finner det ekstremt meditativt. Tror det er en av de få tingene som kan få meg inn i zen-modus. 

:lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...