Gå til innhold

SJOKKVIDEO av NRK sjef

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 1/5/2018 at 2:20 AM, Mari Y said:

Han snakker vel egentlig om at NRK ikke skal være nøytral i dekningen av Donald Trump. 

Hvorfor i alle dager skal de ikke være det? 

Anonymkode: 0e0c9...935

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det enkelste er kanskje å ikke mene noen ting, som enkelte er flinke til.

Hvis det er meg du mener, synes jeg da jeg kommer med ganske mange synspunkter? Jeg vil ikke at folk ikke skal mene noe. Jeg håper bare at folk er i stand til å ressummere.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager skal de ikke være det? 

Gi meg en grunn til at de skal være det? Han har jo ikke engang bakgrunn som politiker, men forretningsmann. Dessuten er det like mye kritikk fra hans politiske meningsfeller. 

Skrevet
1 hour ago, Mari Y said:

Gi meg en grunn til at de skal være det? Han har jo ikke engang bakgrunn som politiker, men forretningsmann. Dessuten er det like mye kritikk fra hans politiske meningsfeller. 

Media skal være nøytrale og drive nyhetsformidling. Ikke propaganda.

Skrevet
On 5.1.2018 at 2:20 AM, Mari Y said:

Han snakker vel egentlig om at NRK ikke skal være nøytral i dekningen av Donald Trump. Dessuten er det vel ikke noe nytt at Venstresiden jobber for et flerkulturelt samfunn, akkurat. 

Så fint du bekrefter st nrk og resten av msm driver propaganda for et flerkulturert samfunn.

Skrevet
På 4.1.2018 den 17.21, Victoria92 skrev:

SJOKKVIDEO: NRK-sjefer innrømmer at de er venstreekstreme – jobber for flerkultur og angriper Trump med overlegg.

Kan en hver som ser denne videoen dele den med andre på sosiale medier osv. Ingen andre medier vil ta opp saken så er opp til oss (Folket) å få delt denne. Vi fortjener bedre en å bli fortalt løgner av den skattebetalte kanalen. Den er allerede nr 9 på vei opp på youtube i hele Norge.

https://www.youtube.com/watch?v=qykIi2tcoRY

Hva var løgn med dette? Betaler gjerne NRK om de skjønner at Trump er høl i hue.

Anonymkode: 061c8...1f0

Skrevet

SJOKKINNLEGG av anonym kg bruker. 

Anonymkode: 62ac9...9cf

Skrevet
På Sunday, January 14, 2018 den 2.50, AnonymBruker skrev:

Media skal være nøytrale og drive nyhetsformidling. Ikke propaganda.

Dette handler jo om at han ikke er kvalifisert til den stillingen han er I.  Det går umulig ann å stille seg nøytral til dette. 

Skrevet
På Sunday, January 14, 2018 den 3.03, AnonymBruker skrev:

Hva var løgn med dette? Betaler gjerne NRK om de skjønner at Trump er høl i hue.

Anonymkode: 061c8...1f0

Litt merkelig det, ja. Iflg ts sin logikk så er hele NRK venstreekstreme fordi én journalist mener at man ikke skal være nøytral

Skrevet (endret)
På Sunday, January 14, 2018 den 2.58, AnonymBruker skrev:

Så fint du bekrefter st nrk og resten av msm driver propaganda for et flerkulturert samfunn.

Tror du kanskje bør få med deg at det var Venstresiden i norsk politikk jeg siktet til, ikke media. Journalister som jobber innen media har nok en litt for heterogen velgerskare til å bare kalle dem enten det ene eller andre.  At man ikke er for ubegrenset innvandring, betyr ikke at man mangler kritisk sans heller.  

Endret av Mari Y

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...