Gå til innhold

Ønsker å finne ut av min andre halvdel (ukjent far) DNA

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at store deler av Golden Sands og Sunny Beach ble revet og bygd opp igjen for 15-20 år siden.

Anonymkode: 6bb4d...80f

Ble det det ja.. Da får jeg bare håpe det finnes noe arkiv eller hva som helst..

Anonymkode: ab664...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Moren din var ondskapsfull. Istedenfor å finne en mann, gifte seg og oppdra familien under skikkelige forhold. Valgte hun å bli gravid med en eller annen tilfeldig person. Synes du skal være mer bitter på moren din. Mange kvinner i dag er som henne, men det gjør dem ikke bedre som mennesker.

Anonymkode: a74b1...cfb

Ja, men det hjelper jo dessverre svært lite nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner, og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liten oppdatering:

Har sendt en melding til Tore på sporet via Facebook, og fikk svar fra ham. Han ønsket at jeg skulle skrive en mail med all info jeg har og det har jeg gjort. Så nå venter jeg spent på hva han har og si til mailen. Han virket i utgangspunktet litt negativ til dette, da han mente det ikke var nok info.

Venter fremdeles på og høre fra familien som kan sitte på noen bilder av min far, og dette skulle jeg få enten i løpet av denne uken eller begynnelsen på neste. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I mellomtiden mens jeg venter på noe mer info, eller hva som helst så tar jeg i mot tips til hva jeg kan søke etter, hvor jeg kan forhøre meg, egentlig hva som helst som kan være relevant. Kanskje det er noe ganske vesentlig som jeg ikke har tenkt på.. Men føler at det hele starter ved den bungalowen.. Kanskje jeg må lete i en helt annen retning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har nå i dag og litt i går tenkt litt på det om han kunne ha en annen nasjonalitet enn Italiensk.. Kanskje han er noe helt annet? Jeg har gått å innbilt meg at folk var mer ærlige og oppriktige før, men det er vel bare oppi hodet mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Finnes det ikke en test man kan ta der man ser hvilke land man kommer fra? En gentest eller noe..

Anonymkode: 977e6...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det ikke en test man kan ta der man ser hvilke land man kommer fra? En gentest eller noe..

Anonymkode: 977e6...779

Jeg vet ikke.. Er den MyHeritage testen da, men hvor sikkert er sånt egentlig? Og hvordan greier de å finne ut av hvilket land du tilhører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg har hørt om gentest som sier noe om land.

Anonymkode: 22119...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2018 den 1.02, AnonymBruker skrev:

Du har selv tatt den testen via MyHeritage og funnet familiemedlemmer du ikke viste om? Men da må dem jo selv ha testet dette?

Har tatt test ja. Det er mange som tar tester nå. Om ikke faren har tatt test, kanskje en eller flere i hans familie. Kanskje TS kan få treff på tante/onkel, søskenbarn. Derfra er jo veien rimelig lett til å finne faren.

Anonymkode: 4faad...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå bestilt meg en DNA test fra MyHeritage og er virkelig spent på om det viser noe mer enn hva jeg vet :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte også nå moren om hun kunne ta en slik test for at det skal være lettere å kun se min fars gener. Men neida, det kunne hun ikke. Hadde ikke råd til det i det hele tatt... Men hun prøvde å hjelpe meg så godt hun kunne sa hun..... Hjelper meg ikke en plass..... Kjenner jeg er ganske forbannet å frustrert...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg for et par dager siden bestilt DNA testen fra MyHeritage, og har fått min mor til å kjøpe den også. Spent på resultater der.

Venter fremdeles svar fra personene som kan sitte på noen bilder etter den avdøde. Men den ene har en jobb som som er turnus hvor man jobber 2 uker i strekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg for et par dager siden bestilt DNA testen fra MyHeritage, og har fått min mor til å kjøpe den også. Spent på resultater der.

Venter fremdeles svar fra personene som kan sitte på noen bilder etter den avdøde. Men den ene har en jobb som som er turnus hvor man jobber 2 uker i strekk.

Ups dette kom litt feil ut. Venter på svar fra familien til den avdøde som satt på bilder av min far. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en liten, men trist update:

Familien til den avdøde som satt på noen bilder fant ingen bilder.... Så ingen bilder å gå etter. Har kontaktet noen nede i det landet og spurt etter de bungalowene, og fikk til svar at h*n mente de var revet ned. Venter på litt mer utfyllende svar på om det h*n vet om rivingen ect...

Venter på det DNA-kitet fra MyHeritage, men tror det er noe forsinkelser i postgangen..

Kunne trenge noen gode råd nå, føler meg litt på bunn.. :(

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner dette er vanskelig TS. Har ingen gode råd dessverre. Har skrevet tidligere i tråden om å sjekke ut arbeidsstedet, og det har du begynt med. Synd det ikke fantes noen bilder. Men har ikke moren din noen bilder i det hele tatt fra den turen, kanskje det kan være ett eller annet av info i de bildene som kan hjelpe. Og om ikke Tore på Sporet kan hjelpe deg, kanskje du kan spørre han om han kan gi deg noen gode råd om veien videre. Får bare krysse fingre for at han kan hjelpe deg. Prøv å gjør noe hyggelig i denne ventetiden, så kanskje tankene kan hvile litt.

Anonymkode: d2108...956

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner dette er vanskelig TS. Har ingen gode råd dessverre. Har skrevet tidligere i tråden om å sjekke ut arbeidsstedet, og det har du begynt med. Synd det ikke fantes noen bilder. Men har ikke moren din noen bilder i det hele tatt fra den turen, kanskje det kan være ett eller annet av info i de bildene som kan hjelpe. Og om ikke Tore på Sporet kan hjelpe deg, kanskje du kan spørre han om han kan gi deg noen gode råd om veien videre. Får bare krysse fingre for at han kan hjelpe deg. Prøv å gjør noe hyggelig i denne ventetiden, så kanskje tankene kan hvile litt.

Anonymkode: d2108...956

Ja, men han jobbet jo som sagt ikke i Bulgaria, han var kun på ferie der. De møttes på en bar. Nei moren min har ikke bider fra den turen, hun er en person som har tatt veldig lite med bilder, av meg og søsken også.  Heller ikke fått noe svar fra Tore på sporet etter mailen jeg sendte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda en liten, men trist update:

Familien til den avdøde som satt på noen bilder fant ingen bilder.... Så ingen bilder å gå etter. Har kontaktet noen nede i det landet og spurt etter de bungalowene, og fikk til svar at h*n mente de var revet ned. Venter på litt mer utfyllende svar på om det h*n vet om rivingen ect...

Venter på det DNA-kitet fra MyHeritage, men tror det er noe forsinkelser i postgangen..

Kunne trenge noen gode råd nå, føler meg litt på bunn.. :(

ts

Kit-et sendes fra Tyskland. Det tar ca en uke å få det.

Fra du sender kit-et til labben, kan det ta opptil to uker før den registreres på labben. Du kan følge hele prosees via myhertiage sin side. Det står at det tar 2-4 uker fra de får kit-et til resultatet er klart.

Det forrige vi sendte inn, da kom resultatet etter 11 dager fra labben hadde registrert det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kit-et sendes fra Tyskland. Det tar ca en uke å få det.

Fra du sender kit-et til labben, kan det ta opptil to uker før den registreres på labben. Du kan følge hele prosees via myhertiage sin side. Det står at det tar 2-4 uker fra de får kit-et til resultatet er klart.

Det forrige vi sendte inn, da kom resultatet etter 11 dager fra labben hadde registrert det.

Veldig spent!!! Moren min har også fått dette Kitet, slik at det skal bli lettere for meg å luke vekk hennes gener eller hva det kalles... Stod på trackingen min at det var fra USA eller noe. Når man får prøvesvarene fra laben, står det da f.eks :

30% Finsk

12% Gresk

76% Skandinavisk

Eller hvordan viser resultatet hvor du kommer ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...